دانلود از سایت های اشتراک فایل را یاد بگیرید!

تبدیل لینک

دانلود از سایت های اشتراک فایل یکی از سخت ترین کار هاست این سایت ها برای کسب در آمد معمولا به دو روش یکی پر سرعت و یکی کم سرعت به ارائه خدمات می پردازند یعنی شما برای اینکه بتوانید با سرعت بالایی دانلود کنید باید هزینه پرداخت کنید در این مقاله می خواهید یک روش جدید را به شما آموزش دهیم.

حتما براتون پیش اومده که فایلی رو از سایت های اشتراک فایل معروف نظیر RapidShare, MediaFire, 4 Shared, iFile و بسیاری سایت های دیگر, دانلود کنید. ولی همانطور که اطلاع دارین برای دانلود از این سایت ها باید یه حساب کاربری معتبر داشته باشین و در صورتی که بخوایین به صورت رایگان دانلود کنید, ماجرا زجر آور خواهد شد!

برای حل این مشکل ما سایت MultiShare را به شما معرفی می کنیم. این سایت که از آدرس زیر قابل دسترسی است با هزینه بسیار ناچیز لینک های شما رو به لینک مستقیم تبدیل می کند:

www.mul.ir

شما تعرفه های این سایت را در تصویر زیر می توانید ببینید.

تبدیل لینک

دلیل اصلی انتخاب این سایت برای معرفی در این پست, تعرفه های بسیار مناسب این سایت است. برای مثال تنها با پرداخت 1000 تومان که به صورت آنلاین قابل انجام است, صاحب 6GB ترافیک برای دانلود خواهید شد!

برای ثبت نام کافیست روی لینکی که در بالا ذکر شد کلیک کنید تا به سایت مورد نظر هدایت شوید. در عرض چند دقیقه می تونید فرایند ثبت نام و خرید حجم را انجام دهید.

نکته: سایت های رایگان زیادی هم برای اینکار وجود دارند که قبلا هم در آی تی جو معرفی کرده ایم. برای مثال “دانلود از مدیا فایر”. ولی واقعا 1000 تومان ارزش این همه دردسر رو نداره!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود از سایت های اشتراک فایل را یاد بگیرید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *