دارندگان آیفون اکنون می توانند از ویژگی انحصاری واتساپ استفاده کنند

دارندگان آیفون اکنون می توانند از ویژگی انحصاری واتساپ استفاده کنند

واتس‌اپ، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان، به‌تازگی به‌روزرسانی پایدار جدیدی را برای iOS منتشر کرده است که اکنون در اپ استور در دسترس است. آخرین شماره ساخت 23.5.77 است و یک ویژگی جدید هیجان انگیز را به همراه دارد. ما در مورد توانایی استخراج متن مستقیماً از یک تصویر صحبت می کنیم. این به روز رسانی به طور گسترده توسط بسیاری از کاربران واتس اپ پیش بینی شده است. و این خبر بسیار خوبی است که بالاخره در دسترس همه قرار گرفت.

به گزارش Wabetainfo، این ویژگی جدید پس از به‌روزرسانی اخیر دیگری ارائه می‌شود که ابزار سازنده استیکر را معرفی کرد و به کاربران اجازه می‌دهد استیکرهای سفارشی را در واتس‌اپ برای iOS ایجاد کنند. اکنون واتس اپ با قابلیت استخراج متن از تصاویر، گامی دیگر در جهت بهبود تجربه کاربری برداشته است. این ویژگی جدید از APIهای iOS 16 استفاده می‌کند و در ابتدا فقط برای آزمایش‌کنندگان بتا که نسخه بتا واتس‌اپ را برای iOS 23.1.0.73 نصب کرده بودند، در دسترس بود. با این حال، این برنامه اکنون این ویژگی را پس از نصب آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای iOS 23.5.77 در اختیار همه قرار می‌دهد.

اگر تعجب می کنید که این ویژگی چگونه کار می کند، بسیار ساده است. شما فقط باید تصویری را که حاوی متن است باز کنید. و یک دکمه جدید خواهید دید که به شما امکان می دهد متن را از تصویر کپی کنید. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این ویژگی فقط در iOS 16 در دسترس است. زیرا WhatsApp از APIهای iOS 16 برای تشخیص متن در تصاویر استفاده می کند. علاوه بر این، این ویژگی با تصاویر یک بار مشاهده سازگار نیست. این یک معیار حفظ حریم خصوصی است که به شما امکان می دهد عکس ها یا ویدیوهایی را ارسال کنید که فقط یک بار قابل مشاهده هستند.

اگر از کاربران iOS و واتس اپ هستید، حتماً برنامه را از اپ استور به روز کنید تا ببینید آیا این ویژگی از قبل برای حساب شما در دسترس است یا خیر. با این آپدیت جدید، قابلیت استخراج متن از تصاویر برای تعداد بیشتری از کاربران iOS در دسترس است. به اشتراک گذاری و برقراری ارتباط اطلاعات مهم با دیگران را آسان تر می کند. به طور کلی، این آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای هر کسی که می‌خواهد بیشترین بهره را از تجربه پیام‌رسانی خود داشته باشد، افزودنی است.

بیشتر بخوانید  واتساپ در اندروید بزودی تغییر خواهد داشت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دارندگان آیفون اکنون می توانند از ویژگی انحصاری واتساپ استفاده کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *