خرید گوشی آنر، انتخابی جذاب و مقرون به صرفه

راهنمای خرید گوشی آنر

اگر قصد خرید گوشی ارزان دارید اما نمی‌داید کدام گوشی و از چه برندی بهتر است ما به شما خرید گوشی آنر را پیشنهاد می‌کنیم؛ گوشی‌های آنر با طراحی جذاب و امکانات بی نظیر نسبت به قیمت خود بسیاری از کاربران را ترغیب می‌کنند تا از آن‌ها خرید کنند. پشتیبانی از سرویس‌های گوگل پس از جدایی آنر از کمپانی هواوی سبب شده است تا این برند بار دیگر بتواند نظر کاربران را جلب کند و بسیاری را به خرید گوشی آنر ترغیب کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد گوشی‌های آنر صحبت کنیم و به شما در خرید گوشی ارزان و با کیفیت کمک کنیم.

معرفی برند آنر

اگر قصد خرید گوشی آنر دارید بهتر است درباره این کمپانی و سرگذشت آن نیز اطلاعاتی داشته باشید که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. کمپانی آنر پیش‌تر زیر نظر برند هواوی بود و از سال 2020 فعالیت خود را به صورت مستقل ادامه داد. آنر یک شرکت چینی برای تولید گوشی، تبلت و لپ تاپ می‌باشد که تلاش خود را کرده تا قیمت پایینی را برای این محصولات در نظر بگیرد. یکی از دلایل جدایی آنر از هواوی به دست گرفتن بازارهای آمریکای شمالی نیز می‌باشد. برخی از محصولات این کمپانی معتبر چینی در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی موجود است. آنچه که سبب شده محصولات برند آنر از قیمت به مراتب پایین‌تر نسبت به سایر کمپانی‌ها برخوردار باشند، بهره‌مندی از تکنولوژی‌های جدید در خط تولید می‌باشد که تا حد زیادی به کاهش قیمت تمام شده محصولات کمک کرده‌است.

اولین محصولاتی که توسط کمپانی آنر در سطح بازار عرضه شد، لپ تاپ و مچ بند بود که در سال 2018 عرضه شدند و توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کردند و بسیاری را نسبت به خرید محصولات این برند علاقه‌مند ساختند. علاوه بر این درست در سال 2019 کمپانی آنر از تلویزیون و ایرپادهای خود رونمایی کرد. تمرکز این کمپانی روی تولید گوشی‌های با کیفیت و مقرون به صرفه می‌باشد که همین موضوع سبب شده تا کاربران زیادی به خرید گوشی آنر ترغیب شوند. بنابراین کمتر کسی وجود دارد که از قیمت گوشی آنر باخبر باشد و به خرید آن وسوسه نشود. قیمت گوشی آنر در کنار تکنولوژی‌ها و خدمات ارائه شده بسیار عالی است و توانسته به یک تولید کننده اقتصادی و معتبر در جهان تبدیل شود. از نقاط قوت گوشی‌های آنر می‌توان به طیف رنگی گسترده و تفاوت بصری خلاقانه اشاره کرد که سبب شده تا با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد بتوانید از زیبایی چشم نواز بهره‌مند شوید.

سری‌های مختلف گوشی‌های آنر

راهنمای خرید گوشی آنر

گوشی‌های آنر در سری‌های مختلفی عرضه شده‌اند که هرکدام شامل نقاط ضعف و قوت زیادی می‌باشند که بسته به نوع نیاز و فعالیت شما قابل انتخاب است. برای خرید گوشی آنر بهتر است سری‌های مختلف را در نظر بگیرید و قابلیت‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید. به عنوان مثال سری آنر، سری ایکس، سری لایت، سری نوت و … می‌باشد که آیتم‌های متفاوتی نیز دارند. در ادامه قصد داریم توضیحاتی درباره هر کدام از این سری‌ها بیاوریم تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.

پرطرفدارترین گوشی‌های آنر

گوشی‌های آنر به گوشی‌ ارزان قیمت شهرت دارند؛ با این حال قیمت مناسب سبب نشده تا این کمپانی در ساخت تولیدات خود از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده نکند. خوشبختانه می‌توان گفت که کمپانی آنر تلاش خود را کرده تا بهترین آیتم‌ها را برای گوشی‌های خود در نظر بگیرید. به ویژه در این رنج قیمتی بسیار ایده‌آل می‌باشند.

گوشی‌های آنر 50، آنر 50 پرو و آنر 50 لایت

این خانواده پرطرفدار در سال 2021 به صورت رسمی به بازار عرضه شده‌اند و از وزن مناسب زیر 200 گرم برخوردار می‌باشند که بسیار سبک و خوش دست به نظر می‌رسند. نمایشگر در گوشی آنر 50 و 50 پرو به مراتب قدرتمندتر و باکیفیت‌تر نسبت به 50 لایت می‌باشند؛ در خصوص دوربین‌ها هم مانند نمایشگر، کمپانی آنر در گوشی 50 لایت ضعیف‌تر عمل کرده است. با این حال قیمت گوشی آنر 50 لایت نسبت به دو مدل دیگر مناسب‌تر است. بدین ترتیب اگر قصد خرید گوشی ارزان را دارید، بدانید که گوشی آنر انتخابی مناسب‌تر خواهد بود. در خصوص لنز سلفی می‌توان گفت که آنر 50 کیفیت بالاتری نسبت به آنر 50 پرو و 50 لایت دارد. همچنین در عین ناباوری آنر 50 لایت لنز سلفی با کیفیت‌تری نسبت به آنر 50 پرو نیز دارد.

گوشی‎‌های آنر X9a و X9

این دو گوشی از خانواده X می‌باشند که قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. گوشی آنر X9a در سال 2023 عرضه شده‌ که به مراتب به روز‌تر از آنر X9 می‌باشد که درست یک سال قبل‌تر وارد بازار شده است. علاوه براین از وزن سبک‌تری نسبت به این مدل دارد که نشان دهنده اهمیت راحتی کاربران در دید این کمپانی است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای آنر X9a از کیفیت و قدرت بالاتری برخوردار است؛ همچنین باتری آن ظرفیت بیشتری نسبت به Honor X9 دارد که سبب شده تا بتوانید با یک بار دریافت شارژ تا مدت زمان طولانی از قابلیت‌های گوشی موبایل خود بهره‌مند شوید. جالب است که در قسمت دوربین شاهد ارتقایی نخواهیم بود با این حال آنر X9 دارای 4 لنز است اما این مدل جدیدتر تنها از سه لنز اصلی برخوردار می‌باشد و سنسور عمق نیز از این مجموعه حذف شده است. نکته قابل توجهی که سبب خرید گوشی آنر مدل X9a می‌شود، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است که نشان دهنده همگام شدن با تکنولوژی‌های روز دنیا دارد.

گوشی‌های آنر Magic4 Pro، Magic4 Lite و Magic4

خانواده مجیک در سال 2022 به صورت رسمی به بازار عرضه شده‌اند. وزن آن‌ها بین 190 تا 200 گرم متغیر است که نشان دهنده بزرگ و البته سنگین بودن گوشی‌ها می‌باشد. نمایشگر در نظر گرفته شده برای مجیک 4 پرو و مجیک 4 یکسان و از نوع LTPO OLED است که کیفیت عالی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر با توجه به قیمت گوشی آنر بسیار ایده‌آ ل است و می‌تواند کاربران زیادی را به خرید گوشی آنر مجیک 4 و مجیک 4 پرو ترغیب می‌کند. این در حالی است که گوشی آنر مجیک 4 لایت از نمایشگر معمولی‌تری بهره برده که از نظر قیمت هم نسبت به مجیک 4 پرو بسیار ارزان‌تر است.

جالب است که کیفیت‌های ارائه شده توسط هر سه این نمایشگرها با هم تفاوت دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از خرید گوشی آنر از خانواده مجیک حتما اولویت خود را مشخص کنید. سیستم نرم افزاری برای مجیک 4 و مجیک 4 پرو به روزتر نسبت به مجیک 4 لایت می‌باشد؛, همچنین پردازنده قدرتمندتری دارد که عملکرد گوشی‌ها را به خوبی بهبود می‌بخشد. در خصوص لنزهای خانواده مجیک می‌توان گفت که کیفیت لنزهای اصلی Honor Magic4 Pro بسیار قوی‌تر نسبت به Honor Magic4 و مجیک 4 لایت می‌باشد که سبب شده تا علاقه‌مندان به فیلم و عکس نیز به خرید گوشی آنر Magic4 Pro علاقه مند شوند. تا همین قسمت می‌توان متوجه شد که اگر قصد خرید گوشی ارزان را دارید، گوشی آنر مجیک 4 لایت در این لیست جایگاه ویژه‌ای دارد و قابلیت‌های مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نکته جالب در این سه مدل گوشی این است که لنز سلفی گوشی مجیک 4 لایت برابر 16 مگاپیکسل است و از دو گوشی دیگر به مراتب بالاتر می‌باشد.

خرید گوشی آنر از فروشگاه اینترنتی مبیت

راهنمای خرید گوشی آنر

فروشگاه اینترنتی مبیت در ابتدا فعالیت خود را در حوزه کالاهای دیجیتال به صورت حضوری آغاز کرده است. با این حال پس از گذشت زمان تصمیم گرفت تا فعالیت خود را علاوه بر حضوری به صورت آنلاین ادامه دهد. چرا که با گذشت زمان و تغییر نحوه زندگی، کاربران دیگر زمانی را برای گشت و گذار در  پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ نخواهند داشت و از طرفی ترس خرید آنلاین و تجربه ‌های بد هم چالش بزرگی را برایشان ایجاد کرده است. بدین ترتیب ما تصمیم گرفتیم تا پس از راه اندازی فروشگاه به صورت اینترنتی برخی از چالش‌های پیش رو کاربران را مرتفع سازیم تا بتوانند خرید غیر حضوری جذابی را تجربه کنند.

اولین چالشی که کاربران و حتی همکاران با آن مواجه هستند نگرانی بابت تاخیر در ارسال کالا می‌باشد که سبب شده تا خرید حضوری را ترجیح دهند. برای رفع این مشکل فروشگاه اینترنتی مبیت راه های ارسال مختلفی را در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند بسته به زمان و موقعیت جغرافیایی خود بهترین راه را انتخاب کنند. امید داریم که با در نظر گرفتن این آیتم دیگر مشکلی در خصوص تاخیر ارسال کالا نداشته باشید. از دیگر چالش‌هایی که پیش رو کاربران قرار گرفته‌ است عدم اعتماد و اطمینان به خرید غیر حضوری می‌باشد.

به طبع هر فرد به کالایی که از نزدیک آن را مشاهده می‌کند می‌تواند اعتماد بیشتری داشته باشد. با این حال ما به شما این تضمین را می‌دهیم که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه از اعتبار و سلامت بدنه کالا برخوردار می‌باشد و شما پس از بررسی به مدت 7 روز امکان مرجوعی کالا را خواهید داشت. در نهایت یک آفر ویژه و جذاب برای خرید عمده همکاران فعال در حوزه دیجیتال در نظر گرفتیم که به شما این امکان را می‌دهد تا پس از نهایی کردن خرید بتوانید کل هزینه را در چند مرحله پرداخت کنید. این آفر برای جلب اعتماد و کم کردن فشار از روی شما خریداران محترم در نظر گرفته شده است.

تنها هدف ما در فروشگاه اینترنتی مبیت ایجاد تجربه جذاب در هنگام خرید کالای دیجیتال می‌باشد. همچنین همواره تلاش کردیم تا کالاهایی با تنوع بالا و به روز را موجود کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده به خرید محصول موردنظر خود بپردازید. در نهایت با توجه به محبوبیت بالای برخی کمپانی‌های اقتصادی مانند آنر، فروشگاه اینترنتی مبیت در اولین فرصت پس از عرضه محصول توسط کارخانه آن را در سایت موجود می‌کند تا کاربران بتوانند به خرید گوشی آنر و سایر تولیدات این کمپانی معتبر بپردازند. این کمپانی به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند شوید و با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا آشنا شوید.

3.7/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : خرید گوشی آنر، انتخابی جذاب و مقرون به صرفه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. گوشی های آنر عالی هستن ، من چند سالی هست که از این برند استفاده میکنم ، الان هم آنر8 دارم . فقط مشکل این هست که توی اکانت ها از ایران پشتیبانی نمیکنه… ممنونم