جهرمی بار دیگر از رفع فیلتر توییتر خبر داد

رفع فیلتر توییتر

اگر به خاطر داشته باشید مدتی پیش خبری مبنی بر رفع فیلتر توییتر منتشر شد که 6 نفر از وزرا و 2 نفر از نمایندگان زیر نامه ی آن را امضا کرده اند. لازم به ذکر است که آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشور نیز با رفع فیلتر توییتر موافق بود و زیر نامه را نیز امضا کرده بود ولی مدتی بود که در جمع اصحاب رسانه حضور نیافته بود ولی امروز در نشست هیات دولت حضور داشت و دوباره از رفع فیلتر توییتر برای کاربران ایرانی ابراز امیدواری نمود.

آذری جهرمی در خصوص آخرین وضعیت رفع فیلتر توییتر گفت:

احتمالا نظر 6 وزیر و 2 نماینده ی مردم که برخواسته از نظر اکثریت افراد می باشد، محترم شمرده خواهد شد.

31 ام اردیبهشت بود که پایگاه اطلاع رسانی دولت در خصوص رفع فیلتر این شبکه ی اجتماعی محبوب به تمامی شایعات پایان داد و به طور رسمی اعلام نمود که اعضای کمیته ی فیلترینگ که شامل 6 وزیر دولت دوازدهم و 2 نماینده ی مجلس می باشند با طرح نامه ای و ارسال آن به دادستان کل کشور خواستار رفع فیلتر توییتر شدند. بر این اساس 8 نفر از 12 نفر اعضای این کار گروه بنابر رای اکثریت خواستار این مسئله هستند و موافقت آن ها علنی شده است ولی در ادامه ی این بحث دادشتان کل کشور اعلام کرد که این شبکه به هیچ عنوان رفع فیلتر نخواهد شد.

دادستان کل کشور، محمد جعفر منتظری، در این رابطه گفته بود که چون توییتر بر اساس یک دستور قضایی فیلتر شده است، تا زمانی که شرایط این شبکه اجتماعی مثل قبل باشد، دستور قضایی پا برجا خواهد ماند.

با این حال بعد از گذشت 10 روز از طرح این نامه و مخالفت دادستانی کل کشور برای رفع فیلتر توییتر ، آذری جهرمی هنوز نسبت به این موضوع ابراز امیدواری نموده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشترکین غیر توییتر بلو یک ماه فرصت دارند از SMS به عنوان 2FA استفاده کنند

نظرات در مورد : جهرمی بار دیگر از رفع فیلتر توییتر خبر داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *