جشنواره فروش اقساطی تلویزیون سونی با گارانتی رسمی بدون ضامن

فروش اقساطی تلویزیون سونی با گارانتی رسمی بدون ضامن

نمایندگی فروش تلویزیون سونی در تهران

سونی (sony)یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در ایران است که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته و دارد. سونی یک برند ژاپنی و از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در جهان به شمار می‌آید.

براساس آمار جهانی، شرکت سونی به دلیل استفاده از متریال و قطعات با کیفیت در ساخت محصولات، ماندگاری و دوام طولانی مدت قطعات، عملکرد مناسب و همچنین طراحی زیبا و هوشمندانه محصولاتش توانسته است جزو ده برند برتر در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری شود. همین موضوع سبب شده تا شرکت‌های بسیاری به عنوان نمایندگی فروش تلویزیون سونی در غرب تهران، نمایندگی فروش تلویزیون سونی در شرق تهران و دیگر نقاط کشور فعالیت داشته باشند و محصولات این برند را به مشتریان عرضه کنند.

نمایندگی‌ رسمی فروش محصولات سونی در تهران و شهرستان‌ها محصولات اورجینال سونی را به مشتریان عرضه می‌کنند در نتیجه به جای گشت و گذار بی  نتیجه در خیابان‌ها و رفتن از این مغازه به آن مغازه بهتر است به نمایندگی فروش تلویزیون سونی در شهر خود که معتبر هستند مراجعه کنید. بدون شک تنوع مدل‌های تلویزیون در نمایندگی‌ها بیشتر است و شما حق انتخاب‌های زیادی خواهید داشت و از طرفی خیالتان تا حد زیادی از لحاظ کیفیت و قیمت تلویزیون سونی در نمایندگی تهران، قیمت تلویزیون سونی در نمایندگی مشهد، کرج و … آسوده است.

گفتنی است که برخی از نمایندگی‌ها امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری تلویزیون سونی را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. با جستجو در صفحات اینترنت می‌توانید آدرس و شماره نمایندگی سونی در تهران، شماره نمایندگی سونی در غرب تهران و دیگر نقاط کشور را بیابید.

اگر قصد خرید تلویزیون سونی را دارید باید بگوییم که تلویزیون‌های سونی از نظر سایز نمایشگر، امکانات، نوع تکنولوژی نمایشگر، کیفیت تصویر و دیگر مشخصات فنی با یکدیگر فرق دارند که تمامی این تفاوت‌ها بر قیمت تلویزیون سونی تاثیر گذار هستند و شما باید به تک تک آنها توجه کنید تا محصولی متناسب با نیازهایتان را خریداری کنید.

فروش اقساطی تلویزیون سونی با گارانتی رسمی بدون ضامن

انواع تلویزیون سونی

تنوع مدل تلویزیون سونی بالا است و همین موضوع سبب شده تا تلویزیون سونی قیمت متنوعی داشته باشد و توان‌های مالی، خواسته‌ها و سلایق مختلفی را پوشش دهند. سایز نمایشگر تلویزیون‌های سونی از 32 اینچ شروع شده و حتی تا 85 اینچ نیز ادامه دارد بنابراین متناسب با متراژ مکان مورد نظرتان می‌توانید تلویزیونی مناسب از این برند را خریداری کنید. البته باید بگوییم هر چه سایز نمایشگر بیشتر باشد قیمت تلویزیون سونی نیز بالاتر است.

تلویزیون‌‌های LED سونی یکی از کیفیت‌های تصویری Full HD یا 4K را پشتیبانی می‌کنند، اگر برای شما کیفیت بالای تصویر اهمیت زیادی دارد به سراغ خرید تلویزیون فورکی سونی بروید البته قیمت تلویزیون سونی 4k بالاتر است. انواع تلویزیون OLED سونی محصولات جدید و حرفه‌ای هستند که به بروزترین فناوری‌ها و پنل نمایشگر OLED مجهز شده‌اند و دارای کیفیت تصویر 4K هستند و تصاویر را با کیفیتی فوق العاده و وضوح بی نظیر به نمایش در می‌آورند.

اکثر تلویزیون‌های شرکت سونی به صورت هوشمند تولید شده و به بازار فروش عرضه می‌شوند. تلویزیون هوشمند سونی یا تلویزیون اسمارت سونی دارای سیستم عامل اندروید (Android) است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از طریق اتصال بی سیم Wi-Fi و یا پورت LAN تلویزیون را به اینترنت متصل کنند و از سرویس‌های اینترنتی بهره‌مند شوند.

به طور کلی اگر به دنبال خرید تلویزیونی با کیفیت و با عملکرد عالی هستید که دوام طولانی نیز داشته باشد تلویزیون سونی می‌‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. البته قیمت تلویزیون سونی اصل ژاپن در مقایسه با قیمت تلویزیون اسنوا، ایکس ویژن، جی پلاس و دیگر برندهای ایرانی بالاتر است ولی از نظر کیفیت و دوام در سطح بالاتری قرار دارد.

فروش اقساطی تلویزیون سونی با گارانتی رسمی بدون ضامن

گارانتی تلویزیون سونی

شرکت بازرگانی ایران (ایرانکو) به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش برند سونی در ایران

فعالیت دارد. این شرکت دارای بیش از 600 مرکز خدمات پس از فروش در نقاط مختلف ایران است و به بهترین نحو ممکن از محصولات صوتی و تصویری سونی پشتیبانی می‌کند و آماده پاسخگویی به سوالات، رسیدگی به مشکلات و ارائه خدمات پس از فروش به خریداران محترم است. شرکت بازرگانی ایران انواع تلویزیون سونی را به مدت 18 ماه گارانتی می‌کند. شرایط و قوانین گارانتی در کارت گارانتی تلویزیون سونی ذکر شده است.

قیمت تلویزیون سونی در فروشگاه سل

اگر قصد خرید تلویزیون سونی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه وقت و انرژی خود را صرف مراجعه به نمایندگی سونی در تهران و شهر خود و یا اینکه جستجوی سایت تلویزیون سونی در اینترنت کنید به فروشگاه اینترنتی سل سر بزنید.
فروشگاه سل یکی از فروشگاه‎های معتبر و قابل اعتماد در بستر اینترنت است که در زمینه فروش انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون سونی فعالیت دارد. از طریق فروشگاه اینترنتی سل در هر جای ایران که هستید به آسانی و با چند کلیک تلویزیون سونی دلخواه خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

در فروشگاه سل قیمت جدیدترین تلویزیون سونی 2021، ۲۰۲۲ و دیگر مدل‌ها بهترین قیمت بازار است و تمامی آنها با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند. همچنین در فروشگاه سل قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ، قیمت تلویزیون سونی ۶۵ اینچ، قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ 4k، قیمت تلویزیون سونی 49 اینچ 4k، قیمت تلویزیون سونی 50 اینچ اندروید و دیگر مدل‌ها همراه با تصاویر ظاهری و اطلاعات درستی از مشخصات فنی درج شده است تا مشتریان با شناخت محصول، انتخاب مناسب و متناسب‌تری با نیازهای خود داشته باشند.

خرید اقساطی تلویزیون سونی از فروشگاه سل

اگر قیمت تلویزیون سونی برای شما بالا است و توانایی خرید آن را به صورت نقدی ندارید باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر فروش نقدی در زمینه فروش اقساطی تلویزیون سونی با بهترین شرایط نیز فعالیت دارد.
فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه مشتری مدار است و با در نظر گرفتن این مسئله که قدرت خرید بسیاری از خانواده‌های ایرانی پایین آمده است امکان خرید قسطی تلویزیون سونی را با روش‌های گوناگونی چون خرید قسطی بازنشستگان، خرید قسطی تلویزیون سونی با چک، بدون ضامن، با سفته و … را فراهم کرده است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل (sell.ir) و تماس با کارشناسان فروش آن می‌توانید اطلاعات دقیق و کامل‌تری در رابطه با شرایط و نحوه خرید اقساط تلویزیون سونی دریافت کنید.

2.4/5 - (37 امتیاز)

نظرات در مورد : جشنواره فروش اقساطی تلویزیون سونی با گارانتی رسمی بدون ضامن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *