جزئیات کلیدی گوشی Realme GT Neo 3T لو رفت

جزئیات کلیدی گوشی Realme GT Neo 3T لو رفت

گوشی هوشمند Realme GT Neo 3T در دست ساخت است. از آنجایی که قبلاً توسط چندین پلتفرم صدور گواهی مانند TKDN (اندونزی)، BIS (هند) و NBTC (تایلند) تأیید شده است، به نظر می رسد که در نزدیکی معرفی قرار دارد. البته گفته می شود برخی از مهمترین مشخصات این گوشی اخیرا در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شد. در حال حاضر، اطلاعات دهنده قابل اعتماد Mukul Sharma مشخصات کلیدی GT Neo 3T را به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، Realme GT Neo 3T دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. در این افشا اشاره ای نشده که گوشی دارای پنل LCD یا OLED است. با این حال، از آنجایی که مدل پیشین آن دارای یک صفحه نمایش اولد 120 هرتزی بوده، می تواند دارای یک پنل OLED باشد.

چیپست اسنپدراگون 870 در بخش فنی Realme GT Neo 3T حضور خواهد داشت. این دستگاه ممکن است در سه پیکربندی 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش خواهد رسید.

این گوشی با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0 از پیش نصب شده همراست. دوربین سلفی دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و در قسمت عقب گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده شد. گفته می شود دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

GT Neo 3T حداقل در دو رنگ مانند سیاه و سفید وارد بازار خواهد شد. سایر جزئیات این گوشی هوشمند در دست نیست. از آنجایی که هنوز تصاویر گوشی ظاهر نشده، هیچ صحبتی در مورد طراحی آن وجود ندارد. به احتمال زیاد، ممکن است طراحی مشابه Realme GT Neo 3 داشته باشد. در دیگر خبرها پس از عرضه Realme GT Neo 3، اکنون این برند در حال کار بر روی تلفن هوشمند آینده Realme GT Neo 3T است. این گوشی در واقع نسخه کوچک‌تر از Neo 3 و جانشین GT Neo 2T سال گذشته خواهد بود. در جدیدترین اخبار پیرامون این تلفن، در وب سایت های گواهی 3C و Geekbench چین شاهد رویت شدن دستگاه بودیم.

Realme GT Neo 3T دارای شماره مدل RMX3372 در هر دو گواهینامه است. این دستگاه امتیازات قابل توجهی در Geekbench نسخه 5 کسب کرده که می توان به امتیاز 979 در بخش تک هسته و 3047 در بخش چند هسته پرداخت.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر شده لپ تاپ Realme Book

چنین امتیازی را باید تنها از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 انتظار داشت که فرکانس پایه 1.8گیگاهرتزی داشته و فرکانس حداکثری آن هم به 3.19 گیگاهرتز می رسد. گذشته از آن دستگاه با حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 12 به فروش خواهد رسید.

علاوه بر این، گواهینامه 3C همچنین فاش کرده که این گوشی دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ 11 واتی و 7.3 آمپر است و این یعنی با شارژ سریع 80 واتی به فروش می رسد. این در حالی بوده که نسل پیشین شارژ سریع 65 واتی داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات کلیدی گوشی Realme GT Neo 3T لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *