جزئیات تازه از گوشی Realme 9 Pro فاش شد

جزئیات تازه از گوشی Realme 9 Pro فاش شد

Realme 9i دوشنبه آینده (10 ژانویه) معرفی می شود. گذشته از آن، این شرکت همچنین از گوشی های دیگری مانند Realme 9 Pro، 9 Pro+، Realme 9A و Realme 9i در هفته های آینده رونمایی خواهد کرد. گزارش ها نشان می دهد که به تازگی تلفن هوشمندی با شماره مدل RMX3472 متعلق به گوشی Realme 9 Pro رویت شد. اکنون همین دستگاه در پایگاه داده TUV مشاهده شده است. این لیست ظرفیت باتری دستگاه را فاش کرده است.

از طریق گواهی NBTC تایلند مشخص شده است که Realme RMX3472 با نام Realme 9 Pro در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه توسط پلتفرم های صدور گواهی از کشورهایی مانند اروپا و اندونزی تایید شده است. هیچ یک از این لیست ها اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه فاش نکرده است. اعتقاد بر این بوده که تلفن RMX3472 که در مرجع BIS مشاهده شده است می تواند نوع هندی دستگاه باشد.

گواهی TUV نشان داده است که Realme 9 Pro دارای یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. مقدار معمول باتری آن می تواند 5000 میلی آمپر ساعت باشد. لیست TUV قابلیت‌های شارژ سریع دستگاه را فاش نکرده است. شایعات پیرامون این دستگاه نشان داده که ممکن بوده با چیپست Dimensity 810 عرضه شود. این یعنی گوشی هوشمند قدرتمندی است و از شبکه 5جی نیز پشتیبانی دارد. البته نباید آن را گزینه پرچمدار تلقی کرد بلکه میان رده جذاب خواهد بود و باید انتظار مشخصاتی ایده آل را داشت.

تا جایی که به Realme 9 Pro+ مربوط می شود، ممکن است دارای مشخصاتی مانند دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی عقب و شارژ سریع 65 واتی باشد. پیش بینی شده Realme 9 Pro و Pro+ ممکن است تا فوریه امسال معرفی شوند. بنابراین باید در ژانویه تنها شاهد معرفی گزینه استاندارد باشیم و مدل های پرو را تا فوریه سال جاری مشاهده نکنیم.

ریلمی درصدد است تا محصولات خود را متنوع سازد. در اخباری مرتبط ریلمی

در باقی مشخصات بهتر است به صفحه نمایش 6.5 اینچی حفره دار HD+، سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری realme UI 2.0، دوربین عقب دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

این محصول ریلمی به حسگر اثرانگشت جانبی مجهز شده که در کمتر از 0.3 ثانیه می تواند قفل را باز کند. یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی هم در نظر گرفته شده است. V11s 5G با قیمت پایه 217 دلار بزودی راهی بازار چین شد.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme Q5 Pro با چیپ اسنپدراگون 870 در راه است

 

مشخصات کلیدی ریلمی V11s 5G

  • صفحه نمایش 6.5 اینچی حفره دار HD+
  • پردازنده Dimensity 810 مدیاتک
  • حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی
  • حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی قابل ارتقا
  • ویژگی Dynamic RAM Expansion (DRE) یا حافظه رم مجازی
  • دوربین عقب دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری realme UI 2.0
  • پورت USB-C با حسگر اثرانگشت جانبی
  • باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی

 

 

از گوشی هوشمند میان رده  5جی خود به نام ریلمی V11s 5G رونمایی کرده که از طراحی ایده آل و مشخصات کلیدی قابل قبولی برخوردار است. مدلی با نمایشگر حفره‌دار که کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد.

ریلمی V11s 5G از پردازنده Dimensity 810 مدیاتک قدرت می گیرد و در واقع نسخه ارتقایافته ریلمی V11 5G اخیرا رونمایی شده است. در سایر مشخصات باید به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره داشت.

البته نسخه 6 گیگابایت رم هم برای ریلمی V11s 5G در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای ویژگی Dynamic RAM Expansion (DRE) است که در آن حافظه داخلی یک رم مجازی عمل کرده و در مجموع افراد می توانند 11 گیگابایت حافظه رم داشته باشند.

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات تازه از گوشی Realme 9 Pro فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *