جزئیات بیشتری از گوشی Y75 5G ویوو منتشر شد

جزئیات بیشتری از گوشی Y75 5G ویوو منتشر شد

اخیرا مشخص شد که گوشی ویوو Y75 5G در اواخر ژانویه راهی بازار هند خواهد شد. امروز، گزارش دیگری جدول زمانی عرضه را تایید می کند، اما جزئیات بیشتری هم به دنبال آن فاش شده است. بیایید نگاهی به آنچه که گوشی هوشمند جدید ارائه می دهد بیندازیم.

طبق گزارشی که توسط 91Mobiles منتشر شده است، تلفن هوشمند ویوو Y75 5G آینده با 8 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. این گوشی همچنین یک قابلیت 4 گیگابایت رم مجازی دارد و حافظه رم بیشتری را دربرمی گیرد.

علاوه بر این، منابع نزدیک ویوو می گویند که این گوشی از طراحی پریمیومی برخوردار خواهد بود. در نهایت، این گزارش همچنین می گوید که دستگاه واقعاً قبل از پایان ماه جاری معرفی می‌شود. علاوه بر این، همچنین تایید شده که گوشی Y75 5G از چیپست مدیاتک دیمنسیتی بهره می‌برد.

با توجه به گزارش قبلی، ویوو Y75 5G با شماره مدل V2142 دارای پردازنده مدیاتک Dimensity 700 خواهد بود. گذشته از آن باید به دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در قسمت عقب شامل حسگر ماکرو و سنجش عمق خواهد شد، اشاره کرد.

مانند سری ویوو V23 که اخیراً معرفی شده است، این نسخه نیز با اندروید 12 عرضه خواهد شد. همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی هم اشاره کرد که در این مدل وجود دارد.

ما انتظار داریم که Vivo در روزهای آینده شروع به معرفی ویوو Y75 5G در رسانه های اجتماعی کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در روزهای آینده جزئیات بیشتری منتشر شود و در نهایت روز موعود رونمایی صورت گیرد تا مشخص شود چه گوشی را ویوو به عنوان میان رده جدید معرفی می کند.

در اخباری مرتبط یک گوشی هوشمند پرچمدار امروزه نمی تواند به تنهایی بر اساس عملکرد ساده رقابت کند، زیرا سال گذشته حتی بخش میان رده نیز شروع به استفاده از پردازنده های پرچمدار برتر کرده است. شیائومی سری Redmi K40 خود را به پردازنده‌های کوالکام Snapdragon 870 و Snapdragon 888 مجهز کرده است، Realme Realme GT نیز به Snapdragon 888 و Realme GT 2 Pro به Snapdragon 8 Gen 1 تجهیز شدند تا از نظر قیمت به عملکردی که هیچ‌کدام از سازندگان دیگر نداشته باشند، برتری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید  گوشی V23e 5G ویوو در تایلند رونمایی شد

بنابراین، در چند سال گذشته بازار گوشی های هوشمند پرچمدار به تدریج بر کیفیت عکس و فیلم متمرکز شده است. شیائومی و ویوو هر دو به دلیل عملکرد برتر دوربین در صنعت خود به ترتیب با Xiaomi Mi 11 Ultra و Vivo X70 Pro Plus مورد ستایش قرار گرفتند. در سال 2022، هر دو شرکت قرار است بار دیگر در زمینه عکاسی با موبایل ترند شوند زیرا یک افشاگر محبوب از چین موسوم به Digital Chat Station اخیراً اظهار نظر کرده است که شیائومی و ویوو دوباره با قدرت دوربین خود صنعت را شوکه خواهند کرد. پرچمداران آینده، به ترتیب Xiaomi MIX 5 و Vivo NEX 5.

در این گزارش، افشاگر اشاره کرد که آنها به هر دو گوشی هوشمند به دلیل پیکربندی دوربین پیشرو در صنعت، بسیار علاقه مند هستند. هر دو پرچمدار دارای سنسورهای بزرگتر در تمام فواصل کانونی هستند، که به معنی عکس ها و فیلم های روشن تر در نور کم است، تفاوتی نمی کند از لنزهای فوق عریض، معمولی یا تله فوتو برای ثبت صحنه استفاده کنید یا برخی دیگر.

همراه با شایعه همکاری‌های آتی با غول‌های دوربین مطرح مانند لایکا با شیائومی و زایس با ویوو، الگوریتم‌های دوربین و نرم‌افزار تشخیص صحنه، به دو کمپانی کمک خواهد کرد تا عملکرد بالایی در بخش دوربین از خود نشان دهند. منبع داخلی همچنین اشاره می‌کند که هر دو گوشی همچنین دارای ملزوماتی هستند که یک پرچم‌دار را می‌سازد، زیرا هم Xiaomi MIX 5 و هم Vivo NEX 5 دارای پشتیبانی از شارژ سریع و دوام باتری طولانی‌مدت هستند تا تجربه کاربری طولانی رقم زنند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات بیشتری از گوشی Y75 5G ویوو منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *