تلویزیون 55 اینچی اولد OnePlus بزودی عرضه می شود

تلویزیون 55 اینچی اولد OnePlus بزودی عرضه می شود

در سال‌های اخیر، OnePlus تلویزیون‌های زیادی را هم در بازارهای هند و هم در بازارهای جهانی عرضه کرده است. تلویزیون های این شرکت به دلیل کیفیت تصویر چشمگیر و برچسب قیمت مقرون به صرفه، بسیاری از کاربران را تحت تاثیر قرار داده اند. در ماه جولای، شرکت چینی تلویزیون هوشمند 50 Y1S Pro Budget را با صفحه نمایش 4K، MEMC و ALLM راه اندازی کرد. در حال حاضر، یک مشاور قابل اعتماد ادعا می کند که OnePlus در حال آماده شدن برای راه اندازی یک تلویزیون LED جدید 55 اینچی در هند است. در اینجا جزئیات است.

نویسنده محبوب Mukul Sharma ادعا می کند که OnePlus به زودی یک تلویزیون LED جدید 55 اینچی را به بازار هند می آورد. شارما پیشنهاد می کند که این شرکت ممکن است تلویزیون را در اندازه های مختلف صفحه نمایش ارائه دهد. او هیچ مشخصاتی از تلویزیون آینده را فاش نکرد، اما می‌توان انتظار داشت که دارای صفحه نمایش 4K، MEMC و صدای دالبی باشد.

تاریخ دقیق عرضه این تلویزیون هنوز مشخص نیست. امیدواریم به زودی جزئیات بیشتری در مورد آن بدانیم. در همین حال، بیایید مشخصات OnePlus TV 50 Y1S Pro را که اخیراً عرضه شده است، بررسی کنیم.

OnePlus TV 50 Y1S Pro دارای صفحه نمایش 50 اینچی 4K UHD است. دارای موتور گاما برای بهبود کیفیت تصویر در زمان واقعی است و از فرمت های HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون از طراحی ممتاز و شیک بدون حاشیه بهره می برد. دارای دو بلندگوی با برد کامل است که خروجی صدای ترکیبی 24 وات را ارائه می دهد و از صدای Dolby برای تجربه ای همه جانبه پشتیبانی می کند.

برای اتصال، 3x HDMI 2.1 (1x eARC) 2xUSB 2.0، اپتیکال، اترنت، Wi-Fi دو باند و بلوتوث 5.0 دارد. از نظر نرم‌افزاری، تلویزیون دارای Android TV 10 است. علاوه بر این، رابط OxygenPlay 2.0 OnePlus نیز موجود است. تلویزیون Oneplus با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار می شود. از دستیار گوگل، الکسا و کروم کست پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت وان پلاس Watch 2 در MWC معرفی می شود

نظرات در مورد : تلویزیون 55 اینچی اولد OnePlus بزودی عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *