تلویزیون سامسونگ Crystal 4K iSmart راهی بازار شد

تلویزیون سامسونگ Crystal 4K iSmart راهی بازار شد

سامسونگ اخیراً جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های Crystal 4K iSmart UHD خود را در بازار معرفی کرده که فناوری پیشرفته و مقرون به صرفه بودن را در یک ترکیب عالی گرد هم آورده است. این تلویزیون‌ها مجموعه‌ای از ویژگی‌های برتر را ارائه می‌کنند، از جمله یک هاب اینترنت اشیا یکپارچه با Calm Onboarding و یک حسگر اینترنت اشیا برای تنظیم خودکار روشنایی. عرضه این تلویزیون ها به دنبال رونمایی اخیر سامسونگ از مدل های 4K و 8K تلویزیون Neo QLED 2023 در بازار صورت می گیرد. این برند همچنین تلویزیون کریستال 4K نئو را در اوایل سال جاری معرفی کرد.

طیف 2023 تلویزیون های سامسونگ کریستال 4K iSmart UHD از فناوری کریستال پشتیبانی می کند و در سایزهای مختلف صفحه نمایش از 43 اینچ تا 65 اینچ موجود است. این تلویزیون‌ها ویژگی‌های چشمگیر مانند One Billion True Colors، HDR10+ برای جلوه‌های بصری و طراحی 3 طرفه بدون حاشیه دارند.

گیمرها ویژگی‌های حالت بازی خودکار و Motion Xcelerator را جذاب می‌دانند، زیرا انتقال سریع فریم و تأخیر کم را تضمین می‌کنند و در نتیجه یک تجربه بازی همه‌جانبه را به همراه دارد. علاوه بر این، تلویزیون‌ها حالت‌های مختلفی مانند Smart Work، Gaming و Smart Watching را ارائه می‌کنند که تجربه زندگی متصل را بهبود می‌بخشد. Smart Hub، یک مرکز متمرکز برای سرگرمی، بازی و گزینه‌های محیطی، تجربه کلی تلویزیون را بیش از پیش ارتقا می‌دهد.

وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، این تلویزیون‌ها با ویژگی‌هایی مانند Q-Symphony، OTS Lite و فناوری صدای تطبیقی کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند که خروجی صدای پویا و فراگیر را ارائه می دهند. آنها همچنین از ویژگی‌های مختلف هوشمند پشتیبانی کرده، گزینه‌های اتصال متعددی را ارائه می‌دهند و با سرویس‌های پخش محبوب سازگار هستند، و آنها را به یک مرکز ایده‌آل برای هر خانه هوشمند مدرن تبدیل می‌کنند.

تلویزیون‌های سامسونگ Crystal 4K iSmart UHD همچنین امکان دسترسی به Samsung TV Plus را فراهم می‌کنند، یک سرویس تلویزیونی و ویدیویی رایگان با پشتیبانی از تبلیغات و با 100 کانال موجود در هند. علاوه بر این، ویژگی‌هایی مانند تماس ویدیویی با دوربین SlimFit و Smart Hub برای تنظیم و کشف محتوا به تجربه کلی تلویزیون می‌افزایند. Calm Onboarding اتصال دستگاه را ساده می کند، در حالی که حسگرهای IoT به طور خودکار روشنایی را بر اساس سطوح نور محیط تنظیم می کنند.

بیشتر بخوانید  سامسونگ سال آینده گوشی با صفحه نمایش خمیده تولید خواهد کرد

تلویزیون سامسونگ Crystal 4K iSmart راهی بازار شد

از نظر مشخصات، تلویزیون‌های سامسونگ Crystal 4K iSmart UHD ظاهری باریک با طراحی بدون حاشیه و پایه‌های باریک دارند. آنها در چهار اندازه مختلف عرضه می شوند: 43 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ و 65 اینچ. این نمایشگر وضوح 4K با وضوح 3840 در 2160 پیکسل را به همراه HDR، HDR10+، HLG، Pur Color، Brightness Detection و Motion Xcelerator ارائه می دهد. پردازنده کریستال 4K به این تلویزیون ها قدرت می دهد و تصاویری روان و پر جنب و جوش فراهم می سازد. تنظیمات صوتی شامل بلندگوهای 2CH با توان خروجی کلی 20 وات بوده که با فناوری‌های Adaptive Sound، Q-Symphony و OTS Lite تکمیل می‌شود.

تلویزیون‌های Crystal 4K iSmart UHD که بر روی پلت‌فرم تلویزیون هوشمند Tizen کار می‌کنند، خدمات هوشمند مختلفی از جمله Smart Hub، TV Plus، Universal Guide، SmartThings و سازگاری با دستیارهای صوتی مانند Alexa و Google Assistant را ارائه می‌دهند. آنها همچنین یک تجربه چند دستگاهی یکپارچه را فراهم ساخته و به کاربران امکان می دهند دستگاه های تلفن همراه خود را به تلویزیون و بالعکس متصل کنند و ویژگی هایی مانند صدای تلویزیون در تلفن همراه و کنترل تلویزیون بی سیم را فعال می کنند.

از نظر اتصال، تلویزیون ها دارای سه پورت HDMI (شامل پشتیبانی از eARC/ARC)، یک درگاه خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال)، پورت USB، RF In، بلوتوث نسخه 5.2 و Wi-Fi برای اتصال آسان با دستگاه های خارجی هستند. آنها همچنین دارای سنسور سازگار با محیط زیست و عملکرد ذخیره انرژی خودکار هستند که به کارایی انرژی کمک می کند.

تلویزیون‌های سامسونگ Crystal 4K iSmart UHD در رنگ مشکی براق موجود هستند. در مورد قیمت و در دسترس بودن، مدل 43 اینچی قیمتی معادل روپیه  (412 دلار)، مدل 50 اینچی با قیمت 558 دلار، مدل 55 اینچی با قیمت 600 دلار و مدل 65 اینچی بیش از 873 دلار به فروش می رسد.

جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ Crystal 4K iSmart UHD اکنون در بازارهای آنلاین پیشرو مانند Amazon.in، Flipkart و Samsung Shop دردسترس هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون سامسونگ Crystal 4K iSmart راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *