تلفن هوشمند اینفینیکس ZERO ULTRA معرفی شد

تلفن هوشمند اینفینیکس ZERO ULTRA معرفی شد

اینفینیکس سرانجام گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را با نام Infinix ZERO ULTRA معرفی کرد. دارای برخی از ویژگی های فوق العاده است و قیمت رقابتی دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی منحنی 3D FHD+ AMOLED است که 120 هرتز را تازه می کند. این دستگاه از MediaTek Dimensity 920 SoC پشتیبانی می کند و از شارژ سریع 180 واتی پشتیبانی می کند. همچنین دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است. بیایید نگاهی دقیق تر به قیمت و مشخصات گوشی هوشمند تازه راه اندازی شده Infinix داشته باشیم.

Infinix ZERO ULTRA با طراحی ممتاز عرضه می شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش خمیده است و در رنگ نقره ای منحصر به فرد Coslight با شیشه بافت سه بعدی در پشت عرضه می شود. این گوشی در رنگ مشکی نیز موجود است.

در مورد مشخصات، این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.8 اینچی Full HD+ 3D خمیده AMOLED با وضوح تصویر 2400 × 1080 پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتز بهره می برد. دارای حاشیه های باریک با حداکثر روشنایی 900 نیت است. در بخش پردازشی، پردازنده مدیاتک Dimensity 920 تعبیه شده که مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری است و دارای 2 در 2.5 گیگاهرتز Cortex-A78 + 6 x 2GHz Cortex-A55 است. اینفینیکس می توانست از پردازنده بهتری استفاده کند زیرا قیمت دستگاه بسیار بالاتر از 500 دلار است. با این قیمت، OEM ها SoC Snapdragon 8+ Gen 1 را بر اساس گره پردازش 4 نانومتری ارائه می کنند.

تلفن هوشمند اینفینیکس ZERO ULTRA معرفی شد

علاوه بر این، این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. از نظر نرم‌افزاری، سیستم‌عامل اندروید 12 را با XOS 12 این شرکت در بالا اجرا می‌کند. اکنون، بیایید به مهمترین ویژگی های گوشی هوشمند بپردازیم – دوربین و شارژ. Infinix ZERO ULTRA دارای یک تنظیم دوربین سه گانه پشتی است که از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS تشکیل شده است. همچنین دارای سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی است. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه دارد.

سوخت این گوشی از یک باتری دو سلولی 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این دستگاه از شارژر 180 واتی Thunder Charge پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری گوشی را تا 100 درصد تنها در 12 دقیقه شارژ کند. Infinix ZERO ULTRA در بازار جهانی عرضه شده است. قیمت این گوشی برای تنها نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی آن 520 دلار است. در دسترس بودن گوشی هوشمند بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی اینفینیکس Smart 8 Pro بزودی معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلفن هوشمند اینفینیکس ZERO ULTRA معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *