تغییر نام ساعت هوشمند سامسونگ به گلکسی واچ

گلکسی واچ

گلکسی واچ | همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ نیز نوعی ساعت هوشمند با نام گلکسی Gear برای طرفداران این گجت های پوشیدنی ارائه داده که بسیاری از کاربران علاقه مند اقدام به خرید این ساعت های هوشمند نموده اند. در این میان گویا این کمپانی قصد دارد با تغییر نام ساعت های خود به گلکسی واچ جانی دوباره به این گجت های خود ببخشد و کاربران و طرفداران آن ها را شگفت زده نماید.

این کمپانی در ماه مه سال 2018 میلادی دو نام تجاری گلکسی فیت (Galaxy Fit) و گلکسی واچ (Galaxy Watch) را ثبت نمود. این کار سامسونگ نشان از تصمیم کمپانی سامسونگ به منظور کنار گذاشتن برند گلکسی Gear بعد از گذشت 5 سال دارد. اکنون این کمپانی برای تایید این موضوع برند گلکسی واچ را در کره ی جنوبی به ثبت رساند.

گلکسی واچ

آنگونه که پیش بینی می کردیم، لوگوی Galaxy Watch هماند دیگر نمونه‌ هایی می باشد که سامسونگ برای گجت های هوشمند مختلف خود به‌ کار خواهد گرفت؛ در نتیجه نمی‌ توان بر اساس این لوگو، اطلاعاتی را در خصوص گجت های پوشیدنی آینده ی سامسونگ به‌ دست آورد ولی اگر اطلاعات اخیر درست باشند، گجتی که قبل از این با نام Gear S4 در بازار شناخته می‌ شد با تغییرات ظاهری کمی، باتری قوی تر و پردازنده‌ ی بهبود یافته تر با نام Galaxy Watch عرضه خواهد شد. در نتیجه می‌ توان انتظار داشت طول عمر باتری بالاتری را نیز در این پوشیدنی جدید سامسونگ شاهد باشیم.

بر اساس گفته ها گویا ساعت هوشمند آینده ی سامسونگ، احتمالا به‌ جای سیستم‌عامل Tizen از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده نماید ولی بر اساس سیاست های این کمپانی در خصوص ادامه‌ دادن استفاده از سیستم عامل Tizen در گجت های مختلف خود، در این مدت از زمان، کنار گذاشتن این سیستم‌ عامل توسط سامسونگ وا زاستفاده از پلتفرم گوگل، کمی دور از انتظار می باشد؛ به هر حال به منظور پی بردن به این موضوع باید تا زمان رونمایی از ساعت هوشمند جدید این کمپانی صبر کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ۵ ویژگی گلکسی اس ۸ سامسوگ که آیفون ۸ فاقدشان خواهد بود!!

نظرات در مورد : تغییر نام ساعت هوشمند سامسونگ به گلکسی واچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *