تعداد کاربران ویندوز 10 از تعداد کاربران ویندوز 7 بیشتر شد

ویندوز 10

شرکت Stat Counter اعلام کرد آمار اخیر نشان می دهد ویندوز 10 توانست کاربران بیشتری را نسبت به ویندوز 7 به خود جذب کند. هر چند این اختلاف خیلی زیاد نیست اما باز هم قابل توجه است. ماه اکتبر سال گذشته بود که شرکت Stat Counter اعلام کرد تا ماه نوامبر جدید ترین نسخه ویندوز 7 به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس آن چه که منتشر شده بود، در این نسخه سعی بر این بوده که تفاوت های بین ویندور 10 و ویندوز 7 را کم کرده و آن را به ویندوز 10 نزدیک کنند. اما این اتفاق نه در ماه نوامبر محقق شد و حتی در ماه دسامبر!

بر اساس آخرین آمار شرکت Stat Counter، پس از بد قولی های انجام شده درباره ویندوز 7، کاربران به استفاده از ویندوز 10 روی آورده و در مقایسه درصد کاربران این ویندوز در دسامبر 2017 , با ژانویه 2018 , شاهد رشد ۱.۰۹ درصدی بودیم به صورتی به آمار کاربران ویندوز 10 از ۴۱.۶۹ درصد به ۴۲.۷۸ رسیده بود. در این میان باید بگوییم که کاربران ویندوز 7 نیز کم تر شده و دارای رشد منفی 0.03 درصدی بوده است و این امر از اختلاف ۰.۹۲ درصدی در تعداد کاربران بین این دو سیستم عامل خبر می دهد.

ویندوز 10

عده ای بر این باورند  رایگان بودن موقتی ویندوز جدید در جذب کاربران و تشویق آن ها برای استفاده از این ویندوز تاثیر گذار می باشد. برخی دیگر نیز معتقدند ویندوز 10 , خوب معرفی نشده و کاربران با گذر زمان توانستند این ویندوز و امکانات آن شناخته و از آن استفاده کنند. به هر حال ویندوز 10، اکنون یک سیستم عامل خوب با ویژگی های مناسبی است که در میان کاربران بسیار محبوب شده و هر روزه افراد بیشتری به جمع کاربران آن اضافه می شوند.

با تمام این آمار نمودار های شرکت استت‌ کانتر هنوز هم ویندوز 7 را به عنوان پرطرفدار ترین سیستم عامل نشان می دهند. همین امر باعث نگرانی مایکروسافت شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعداد کاربران ویندوز 10 از تعداد کاربران ویندوز 7 بیشتر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *