تصویر رندر ساعت اپل واچ پرو منتشر شد

تصویر رندر ساعت اپل واچ پرو منتشر شد

در 7 سپتامبر، اپل گوشی های پرچمدار سری آیفون 14 را معرفی خواهد کرد. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این برند مستقر در کوپرتینو همچنین محصولات دیگری مانند AirPods Pro، Watch Series 8، Watch SE و Watch Pro را در کنار سری آیفون 14 معرفی خواهد کرد.

به گفته گورمن، Watch Pro «حداقل 900 تا 1000 دلار خواهد بود. نام و قیمت دستگاه حاکی از آن است که با برخی از ویژگی های برتر همراه خواهد شد. گزارش جدیدی از 91mobiles طراحی واچ پرو را فاش کرده است. رندرهای CAD به اشتراک گذاشته شده توسط این نشریه نشان می دهد که نمایشگری مربع شکل با گوشه های گرد خواهد داشت. این گزارش حاکی از آن است که بزرگ‌ترین نمایشگر دیده‌شده در اپل واچ را خواهد داشت.

تصویر رندر ساعت اپل واچ پرو منتشر شد

به نظر می رسد واچ پرو در سایز 49 میلی متری عرضه خواهد شد. صفحه نمایش با حاشیه های باریک احاطه خواهد شد. در لبه سمت راست یک تاج بیرون زده خواهد داشت. در همان سمت یک میکروفون و یک دکمه چند وظیفه ای نیز وجود دارد. به نظر می رسد که ساعت هوشمند دارای یک دکمه اضافی در سمت چپ است. همراه با دریچه اسپیکر بوده که جلوه ظاهری جذابی دارد. اپل احتمالا مدل پریمیوم را با بند های مخصوص عرضه می کند. در حال حاضر، مشخص نیست که واچ سری 8 نیز طراحی مشابهی را ارائه خواهد کرد یا خیر. متاسفانه در این گزارش چیزی در مورد مشخصات آن ذکر نشده است.

انتظار می رود اپل واچ پرو دارای باتری بزرگتر، تراشه A8 و سنسور دما باشد. گورمن گفت که این مدل همچنین دارای یک بدنه تیتانیومی مقاوم خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا برند اپل بزودی این گجت پوشیدنی را معرفی کند. شرکت کوپرتینویی سخت در تلاش بوده ویژگی های جذابی را برای محصولاتش در نظر گیرد و گزینه ای خاص را ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری از سری آیفون 15 اپل

نظرات در مورد : تصویر رندر ساعت اپل واچ پرو منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *