تصاویر رسمی ال جی G7 ThinQ منتشر شد

ال جی G7 ThinQ

شرکت ال جی که مدتی است مشغول تولید گوشی جدید خود است , اعلام کرده این دستگاه در هفته آینده آماده رونمایی خواهد شد. چند وقت پیش بود که کمپانی ال جی مشخصات فنی و اطلاعات گوشی هوشمند جدید خود به نام G7 ThinQ را منتشر کرد. در کنار این امر تصاویری نیز توسط این شرکت در فضای مجازی به نمایش گذاشته شد که بیش از پیش ویژگی های آن را معرفی کرد. باید اشاره کرد که این تصاویر , قابلیت ها و مشخصات قبلی را که توسط این شرکت بیان شده اند را تایید می کند.

ال جی G7 ThinQ

بر اساس این دو عکس با می توانیم با قاطعیت بگوییم که در بالای صفحه نمایش پرچم دار جدید ال جی نیز بریدگی صفحه نمایش وجود دارد. در لبه سمت چپ دستیار گوگل‌ و در لبه سمت راست کلید پاور به چشم می خورد. با مقایسه مدل های قبلی با این گوشی , در می یابیم که شرکت ال جی سنت خود برای قرار گیری کلید پاور در پنل پشتی را پس از سال ها کنار گذاشته و در گوشی G7 ThinQ یک تنوع جالب ایجاد کرده است.

اندازه صفحه  نمایش این گوشی ۶.۱ اینچی ثبت شده است که از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی بهره می برود. پروازنده مورد استفاده در آن اسنپدراگون ۸۴۵ است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه می باشد. یکی از مطالبی که درباره این گوشی منتشر شده و بسیار جلب توجه کرد , حرف هایی درباره یک نرم افزار جدید است که با استفاده از آن می توان بریدگی بالای لبه را در این گوشی پنهان نمود.

ال جی G7 ThinQ

درباره تاریخ رونمایی از پرچم دار جدید ال جی باید بگوییم , این گوشی در تاریخ 12 اردیبهشت سال جاری در شهر نیویورک عرضه خواهد شد که انتظار می رود پس از مدت کوتاهی در بازار های سایر کشور ها نیز به فروش برسد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر رسمی ال جی G7 ThinQ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *