تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن

برای کسانی که به دنبال راه اندازی رستوران هستند، حتما این سوال پیش آمده است که عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ چه چیز هایی هستند. به طور کلی راه اندازی یک رستوران خوب شامل انجام کار های مختلف و تهیه تجهیزات و وسایل متنوعی می شود که همه ی آن ها با هم می توانند یک مجموعه کامل و پیشرفته را تشکیل دهند. پیشرفت کسب و کار رستوران ها در صورتی اتفاق می افتد که رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد و به عبارتی سفارشات مشتریان با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شود. برای این که با عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ و مطالب دیگری مانند درامد رستوران داری، مزایا و معایب رستوران داری، درامد رستوران های تهران، عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ و… بیشتر آشنا شوید به شما پیشنهاد می شود که در ادامه هم همراه با تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدارسورن بمانید.

شماره تماس با مدیریت: 09122408711

آدرس سایت: www.sorenkitchen.com

لیست قیمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی

پیش از آن که درباره ی درامد رستوران داری و یا مزایا و معایب رستوران داری صحبت شود، بهتر عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ را مورد بررسی قرار دهیم جهت مشاهده لیست قیمت تجهیزات رستوران همراه ما باشید.

کارکنان مناسب برای رستوران: یکی از این عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ، حضور کارکنان مناسب و متعهد در رستوران می باشد. نیازی نیست که سر آشپز معروفی را برای رستوران خود استخدام کنید، فقط کافی است سر آشپزی را انتخاب کنید که مهارت کافی برای پخت غذا و همچنین سرعت لازم را داشته باشد. این موضوع یکی از مهم ترین عوامل موثر می باشد چرا که با ارائه خدمات ضعیف، کسب و کار هیچ رستورانی پیشرفت نمی کند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن

بازار کار مناسب:یکی از عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ ایجاد بازار کار مناسب می باشد. شما با افتتاح یک رستوران، وارد رقابت با دیگر رستوران های آن منطقه می شود. در نتیجه باید خدمات بهتری نسبت به دیگر رستوران ها در آن منطقه ارائه دهید تا کسب و کار شما پیشرفت بیشتری داشته باشد. به طور مثال در منطقه ای که سطح آن پایین است نمی توان غذا های گران قیمت را تهیه نمود چرا که مطمئنا فروش نمی رود.

ایجاد محیط مناسب: همان طور که شما هم می دانید ایجاد محیط مناسب نیز از لازمه های پیشرفت برای کسب و کار رستوران ها و عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ می باشد. محیط هر رستورانی باید مطابق با غذایی که در آن سرو می شود، هماهنگ باشد. به طور مثال محیط مناسب برای فست فود ها با محیطی که برای دیگر رستوران ها باید به کار برود، کاملا متفاوت از هم می باشد.

غذای با کیفیت: مهم ترین عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ، شامل تهیه غذای با کیفیت و مناسب می باشد. چرا که هر مشتری، پس از سفارش غذا طعم و مزه غذای رستوران را مورد بررسی قرار می دهد. پس می توان نتیجه گرفت که تهیه غذای با کیفیت بالا مهم ترین عامل پیشرفت کسب و کار رستوران ها و جذب مشتری های جدید می باشد.

مواد اولیه مناسب: تهیه مواد اولیه مناسب یکی از عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ می‌باشد، و در طعم و مزه غذا نقش اساسی دارد. از این رو استفاده از مواد غذایی منجمد شده در تهیه غذای رستوران می تواند فروش شما را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. بنابراین حتما از مواد اولیه تازه و مناسب برای تهیه غذای رستوران استفاده کنید.

درامد رستوران داری

درامد رستوران داری را نمی توان به طور دقیق و مشخصی بیان نمود. چرا که درامد رستوران های مختلف با هم دیگر تفاوت دارد و همچنین درامد رستوران به منطقه ای که در آن حضور دارند نیز می تواند بستگی داشته باشد. اما می توان گفت که اگر تمامی عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ به خ

وبی و مو به مو اجرا شوند، کسب و کار رستوران پیشرفت می کند و در نتیجه آن درامد رستوران نیز بالا و بالا تر می رود. طبیعتا هر چه رسیدگی به رستوران و رضایت مشتریان بیشتر باشد، درآمد رستوران ها نیز به همان اندازه بالاتر می رود.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن 

رستوران داری و دردسرهای آن

هر شغلی می تواند مزایا و همچنین معایبی را به همراه داشته باشد. رستوران داری نیز به همین گونه می باشد. در ادامه بحث عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ برخی از مزایا و معایب رستوران داری به شما معرفی شده اند:

مزایا:

یکی از مزایای رستوران داری این است که شما رئیس خودتان هستید. بسیاری از افراد هستند که تحمل شنیدن دستوررا ندارند، از این رو رستوران داری شغل مناسبی برای این افراد می باشد. البته به این نکته نیز باید توجه داشت که مسئولیت شما نیز سنگین تر می شود.

تحقیقات نشان داده است که از سال ۲۰۱۷ به بعد، میزان صرف کردن غذا در بیرون از خانه افزایش پیدا کرده است و این موضوع می تواند نکته مثبتی برای رستوران داری باشد. البته همه چیز بستگی به خود شما دارد که با شناخت عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ به توسعه کسب و کار رستوران خود کمک کنید و باعث افزایش درامد رستوران شوید.

معایب:

یکی از معایبی که رستوران داری می تواند به همراه خود داشته باشد، سود آوری نسبتا کمی است که در سال اول تاسیس رستوران به رستوران دار می رسد. این موضوع حتی با وجود بهترین برنامه ریزی ها نیز اتفاق می افتد و نباید انتظار سود آوری بالا در سال اول تاسیس را داشت.

از دیگر معایب رستوران داری می توان به هزینه‌ های زیادی که در پی دارد اشاره نمود. با توجه به نیاز رستوران به مواد اولیه و همچنین هزینه های مورد نیاز دیگر، می توان گفت که رستوران داری نسبت به دیگر کسب و کار ها هزینه های سنگین تری دارد.

بهترین تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

به طور کلی مطالبی که در مبحث عوامل موثر بر درامد رستوران و کترینگ و عناوین دیگری مانند درامد رستوران داری، مزایا و معایب رستوران داری، درامد رستوران های تهران، تجهیزات کافی شاپ و … با هدف کمک به شما برای شناخت بهتر کسب و کار رستوران ها عنوان شد. برای اطلاع بیشتر از درامد رستوران های تهران و دیگر نقاط به شما توصیه می شود که به سایت فیدارسورن که یکی از بهترین و با سابقه ترین مراکز فروش تجهیزات برای رستوران ها می باشد، مراجعه بفرمایید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

 

4.7/5 - (7 امتیاز)

نظرات در مورد : تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *