تبلت SmartPaper لنوو در راه است

تبلت SmartPaper لنوو در راه است

به تازگی، یک سری نشت جدید منتشر شد که رندرهای تعدادی از محصولات آینده لنوو را فاش کرد. یکی از این دستگاه‌ها SmartPaper جدید است که به نظر می‌رسد نسخه تغییر نام تجاری تبلت موجود این شرکت باشد.

تصاویر فاش شده توسط اطلاعات سرشناس، ایوان بلاس (@evleaks) به اشتراک گذاشته شده است. او تصاویر متعددی از تبلت جدید این غول فناوری چینی را به اشتراک گذاشت. با نگاهی به این تصاویر، به نظر می رسد که این برند قصد دارد تبلت Yoga Paper E-Ink را در سطح جهانی عرضه کند. طراحی و شکل تبلت های کاغذی SmartPaper و Yoga Paper کاملاً مشابه هستند، اگرچه اولی فاقد مارک متمایز “YOGA” در پنل پشتی است. به عبارت دیگر، SmartPaper می تواند یک مدل کاغذ Yoga تغییر نام تجاری برای بازار جهانی باشد.

همچنین می بینیم که تبلت SmartPaper دارای قلم نیز خواهد بود. اطلاعات فاش شده از Tipster فقط نام تبلت و همچنین تصاویر را به اشتراک گذاشته است، اما هیچ مشخصاتی در این فاش نشده است. با این حال، بر اساس کاغذ Yoga در حال حاضر موجود، می‌توان انتظار داشت که SmartPaper آینده یک صفحه نمایش 10.3 اینچی e-ink نیز داشته باشد. برای کسانی که نمی دانند، این پنل اساسا تجربه ای مانند خواندن و نوشتن روی یک کاغذ واقعی را به کاربران ارائه می دهد. همچنین نگاه کردن به آن بسیار راحت است و تنظیمات خودکار دمای رنگ و روشنایی به آن کمک می کند.

قلم ارائه شده همراه با تبلت نیازی به شارژ یا جفت شدن ندارد. این دستگاه دارای تأخیر کم 23 میلی‌ثانیه و حساسیت فشار 4096 است. این دستگاه همچنین از 9 نوع قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند که می‌تواند یک سبک دست خط قابل تنظیم را فعال کند و حتی از نوشتن لبه‌های کناری برای شبیه‌سازی جلوه‌های دست خط واقعی پشتیبانی کند. کاغذ یوگا در چین با قیمتی در حدود 430 دلار آمریکا عرضه شد، بنابراین می‌توان انتظار قیمت زیر 500 دلار آمریکا را برای نسخه جهانی نیز داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو YOGA Air 14 AI Yuanqi معرفی شد

نظرات در مورد : تبلت SmartPaper لنوو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *