تبلت Redmi Pad و کسب تاییدیه 3C چین

تبلت Redmi Pad و کسب تاییدیه 3C چین

در ماه ژوئن، یک تبلت شیائومی با شماره مدل 22081281AC توسط پایگاه 3C تاییدیه دریافت کرد. در اوایل ماه جاری، این تبلت با نام شیائومی پد پرو 12.4 به صورت رسمی در بازار خانگی عرضه شد. تبلت جدید شیائومی در پایگاه داده 3C نیز رویت گشته است. پیش بینی هایی مبنی بر اینکه این تبلت می تواند اولین تبلت با برند Redmi باشد، وجود دارد.

Redmi Pad ادعایی با شماره مدل MT8781 گواهینامه 3C را دریافت کرده است. این یک دستگاه 4G LTE بوده که احتمالاً مجهز به شارژر 22.5 واتی است و براساس گزارش WHYLAB، دستگاه به باتری 7800 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

اخیراً فاش شده که تبلت Redmi Pad به چیپست جدید مدیاتک MT87871 مجهز خواهد شد. چیپ مشابه تراشه هلیو G99 موجود است. از این رو، اولین تبلت Redmi می تواند یک پیشنهاد ارزان قیمت از سوی این برند باشد.

گمانه زنی ها مبنی بر اینکه Redmi Pad به صفحه نمایش 11 اینچی مجهز خواهد شد که از وضوح 2K پشتیبانی می کند، وجود دارد. متاسفانه اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات این دستگاه در دسترس نیست. اکنون که این دستگاه گواهی 3C را کسب کرده و در کشورهای آسیایی و اروپایی در حال آزمایش است، به نظر می رسد که رونمایی شدن آن زمان زیادی طول نخواهد کشید.

در اخبار مرتبط، به نظر می رسد ردمی در حال آماده شدن برای عرضه چند گوشی هوشمند جدید در هند است. اخیراً از Redmi Note 11 SE رونمایی کرده و اکنون در حال آماده شدن برای عرضه Redmi 11 Prime 5G در تاریخ 6 سپتامبر است. همچنین انتظار می‌رود که این برند فرعی شیائومی در روزهای آینده یک گوشی رده پایه به نام Redmi A1 معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون Redmi Buds 4 Youth Edition معرفی شد

نظرات در مورد : تبلت Redmi Pad و کسب تاییدیه 3C چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *