تبلت Redmi Pad در ماه اکتبر از راه می رسد

تبلت Redmi Pad در ماه اکتبر از راه می رسد

برند اسپین آف شیائومی ردمی در حال آماده شدن برای عرضه اولین تبلت خود به نام Redmi Pad در بازارهای جهانی است. این شرکت هنوز تاریخ عرضه را تایید نکرده است، اما این دستگاه چندین گواهینامه دریافت کرده است که نشان می دهد ممکن است به زودی معرفی شود. این تبلت اخیراً از وب سایت های گواهی SIRIM، BIS و SGS Fimko بازدید کرده است. در اینجا جزئیات است.

Redmi Pad در سایت‌های صدور گواهینامه مختلف از جمله SIRIM مالزی، BIS هند و SGS Fimko (از طریق Mukul Sharma) مشاهده شده است. این گوشی با شماره مدل 22081283G در لیست مشاهده شد. لیست SGS Fimko نشان می دهد که این تبلت به شارژ 18 واتی مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، فهرست BIS نشان می دهد که این دستگاه ممکن است به زودی در هند نیز راه اندازی شود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که Redmi Pad ممکن است در ماه اکتبر در سطح جهانی عرضه شود. همانطور که گفته شد، Redmi هنوز تاریخ دقیق را تأیید نکرده است.

افشای اطلاعات و شایعات قبلی به ما کمک کرده تا تصویر خوبی از Redmi Pad ارائه دهیم. انتظار می رود این تبلت دارای یک پنل 11.2 اینچی LCD با وضوح 2K باشد. گزارش شده است که این چیپست مدیاتک MT8781 با حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

ممکن است دارای باتری 7800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی باشد. اگر در مورد اپتیک صحبت کنیم، پد ممکن است تنها یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی بدون فلاش LED داشته باشد. در بخش نرم افزاری، انتظار می رود که سیستم عامل اندروید 12 با MIUI Pad 13 در بالا اجرا شود. لیست اخیر TDRA نشان می دهد که این تبلت در مدل های تلفن همراه و همچنین مدل های فقط وای فای در دسترس خواهد بود.

طبق گزارش اخیر، مدل سلولار Redmi Pad ممکن است تا 350 یورو در بازار اروپا قیمت داشته باشد. علاوه بر این، آخرین فاش شده نشان می‌دهد که نسخه فقط وای‌فای Redmi Pad با قیمت 71.9 دینار کویت (تقریباً 235 دلار / 18800 روپیه) به فروش می‌رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی 8

نظرات در مورد : تبلت Redmi Pad در ماه اکتبر از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *