تبلت Galaxy Tab S8 FE سامسونگ در راه است

تبلت Galaxy Tab S8 FE سامسونگ در راه است

شایعات اخیراً به سمت قطعی بودن Galaxy S23 FE در سال جاری سوق داده شده است. اکنون ظاهراً یک فاش جدید نشان می دهد که دقیقاً چه زمانی این تلفن پریمیوم معرفی می شود و ظاهراً برای عرضه در کنار Galaxy Tab S8 FE آماده شده است.

همانطور که مطرح می شود، به نظر می رسد سامسونگ گلکسی S23 FE را امسال عرضه خواهد کرد. این شرکت S21 FE را در ژانویه معرفی کرد و به نظر می رسد از S22 FE صرف نظر کرده و به نفع معرفی S23 FE در اواخر امسال است. یک فاش جدید اکنون اطلاعات بیشتری را در مورد زمان عرضه این تلفن پریمیوم «ارزان» نیز فاش کرده است.

طبق گزارش RGcloudS، سامسونگ در حال آماده سازی گلکسی S23 FE برای عرضه در ماه آگوست است. ظاهراً، گلکسی اس 23 FE در دومین رویداد Unpacked سال سامسونگ در کنار گوشی‌های قدرتمندی مانند گلکسی Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 معرفی خواهد شد. گزارش‌های قبلی از کره ادعا می‌کردند که این دستگاه در ماه اوت یا سپتامبر منتشر می‌شود، و به نظر می‌رسد که این با این ادعاها مطابقت دارد.

علاوه بر Galaxy S23 FE، RGcloudS همچنین تبلت Galaxy Tab S8 FE را برای معرفی در همان رویداد تبلیغ می کند. Tab S7 FE در ماه می 2021 راه اندازی شد و قرار است جانشینی برای آن در نظر گرفته شود. انتظار می رود سری گلکسی تب اس 9 در Unpacked در کنار تاشوهای فوق الذکر عرضه شود. درست است که صحت این افشاگری را زیر سوال ببریم، زیرا ممکن است سامسونگ تمایلی به معرفی سری Tab S9 و Tab S8 FE در یک رویداد نداشته باشد. در هر صورت گفته می شود که Galaxy Tab S8 FE دارای شماره مدل SM-X506B است و می تواند دارای چیپست مدیاتک و صفحه نمایش LCD باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ به دنبال سنسورهای دوربین مجهز به هوش مصنوعی برای به چالش کشیدن رقبا

نظرات در مورد : تبلت Galaxy Tab S8 FE سامسونگ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *