تبلت ویندوزی در اندازه های کوچک در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا

تبلت ویندوزی

در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا ، شرکت های مطرح جهان آخرین دستاورد های فناوری های نوینشان را در این کنفرانس رونمایی کردند ، تبلت های ویندوزی در اندازه های کوچکتر در این کنفرانس معرفی شد ، جدیدترین تبلت های ویندوزی در این پست به شما عزیزان معرفی خواهد شد. البته تبلت های ویندوزی کمپانی لنوو برای شما عزیزان انتخاب شده و ویژگی هاش رو در این پست خواهیم گفت با ما باشید.

تبلت ویندوزی
تبلت ویندوزی

نام این تبلت ویندوزی کمپانی لنوو  Lenovo ThinkPad 8  نام داره ویژگی های خاص این تبلت بصورت زیر هست .

مزایای ویژه : پشتیبانی از ویندوز 8.1 ، صفحه نمایش 8.3 اینچی ، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ، یک تبلت فوق العاده سبک و نازک.

معایب : گرانتر بودن نسبت به سایر تبلت های 8 اینچی ، عمر باتری کم

نتیجه گیری : این تبلت ویندوزی کمپانی لنوو یکی ازبهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال یک تبلت ویندوزی در اندازه آیپد مینی هستند .

تبلت های ویندوزی در اندازه 8 اینچ با پشتیبانی از ویندوز 8 تعداد انگشت شماری بودند به همین دلیل انتخاب در بین مدل های موجود مقداری سخت بود ، هم اکنون این مدل زیبا و باریک لنوو هم به جمع تبلت های ویندوزی در اندازه 8 اینچ اضافه شد. این تبلت 8 اینچی ویندوزی لنوو با قیمت 399 دلار ارائه شده است در حالی که تبلت های مشابه با مارک های دل و توشیبا با قیمت های پایینتری ارائه شده اند ، بطور مثال کمپانی دل و توشیبا تبلت های مشابه را با قیمت 277 و 300 دلار به بازار ارائه کرده اند که در مقایسه با این مدل لنوو قیمت مناسبی دارند. اما با این وجود برای تصمیم گیری نهایی باید مشخصات فنی این تبلت رو هم مشاهده کنیم ، برای مشاهده مشخصات فنی با ما باشید.

مشخصات فنی:

  • پردازشگر : پردازنده اینتل 1.46GHz Intel Atom Z3770
  • صفحه نمایش : 8.1 اینچ مالتی تاچ
  • رم :  دو گیگ
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • سیستم عامل : 8.1

برای مقایسه این مدل لنوو با سایر مدل های مشابه به تصویر زیر توجه کنید:

تبلت ویندوزی
تبلت ویندوزی

این تبلت ویندوزی لنوو یکی از رقیبان آیپد مینی کمپانی اپل در قالب سیستم عامل ویندوز 8  هست ، امیدوارم معرفی این تبلت مورد توجه شما قرار بگیرد البته گفتنی است مدل مشابه لنوو در اندازه صفحه نمایش بزرگ تر قبلا رونمایی شده بود و این مدل ارائه شده با صفحه نمایش کوچکتر ارائه شده است.

بیشتر بخوانید  کنفرانس جهانی موبایل MWC 2014

اگر علاقه به خرید یک تبلت ویندوزی دارید ، حتما مقاله ۸ تبلت برتر ویندوز ۸ رو هم بخونید.

منبع : Cnet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت ویندوزی در اندازه های کوچک در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *