تبلت هیبریدی سرفیس گو 4 با چیپ Arm از راه می رسد

تبلت هیبریدی سرفیس گو 4 با چیپ Arm از راه می رسد

گفته شده شرکت مایکروسافت قصد دارد بزودی سرفیس گو 4 اقتصادی را با چیپست Arm تا پایان سال 2022 راهی بازار کند. تبلت هیبریدی که افراد می توانند آن را در قالب تبلت یا لپ تاپ به کار گیرند.

وب سایت XDA Developers به نقل از Windows Central گزارش کرده که مایکروسافت تصمیم نهایی را نگرفته و مشخص نیست آیا با چیپ Arm ارائه خواهد کرد یا خیر. از زمانی که مایکروسافت با همکاری کوالکام چیپست Arm را روی دستگاه مبتنی بر ویندوز را تجربه کردند، به دنبال آن هستند که ردموندی ها دستگاه مبتنی بر Arm جدید سرفیس گویی را عرضه کند.

پردازنده Snapdragon 7c کوالکام از جمله آن چیپ ها بوده که در مدل های اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته با واکنش مثبتی رو به رو شود. گویی مایکروسافت تصمیم گرفته سال 2022 یک محصول مبتنی بر Arm را ارائه دهد. احتمال دارد مایکروسافت از چیپست Snapdragon 8cx بهره گرید و اطلاعات دقیقی در دست نیست.

در اخباری مرتبط شرکت مایکروسافت پیشتر لپ تاپ اقتصادی جدید سرفیس لپ تاپ SE را با طراحی شبیه به سری سرفیس و مشخصات کلیدی ایده آل رونمایی کرد. این نوت بوک بزودی با قیمتی کمتر از 300 دلار عرضه می شود.

مایکروسافت از Surface Laptop SE رونمایی کرد. این نوت بوک با قیمت مقرون به صرفه با لپ تاپ هایی که روی سیستم عامل کروم کار می کنند رقابت خواهد کرد. Surface Laptop SE روی ویندوز 11 SE کاملاً جدید اجرا می شود که عمدتاً برای دانشجویان و دانش آموزان طراحی شده است. از این رو، Surface Laptop SE به طور انحصاری به مدارس و دانش آموزان فروخته می شود.

سرفیس لپ تاپ SE دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی TFT LCD است که وضوح 1366 در 768 پیکسل HD و نسبت تصویر 16:9 ارائه می دهد. این  دستگاه از پردازنده ساده Celeron N4020 یا N4120 اینتل برخوردار است. گذشته از آن نوت بوک با 4 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی eMMC با ظرفیت 64 گیگابایت / 128 گیگابایت ارائه می شود. دارای دوربین 1 مگاپیکسلی HD برای تماس های ویدیویی است.

در بخش ارتباطی، Surface Laptop SE یک پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت DC و یک جک 3.5 میلی متری صدا دارد. ناگفته نماند که باید به بلندگوهای استریو، عمر باتری 16 ساعته و وزن 1.1 کیلوگرمی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  مایکروسافت دیگر هیچ بازی جدیدی برای ایکس باکس وان نمی سازد

منبع

 

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت هیبریدی سرفیس گو 4 با چیپ Arm از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *