تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition معرفی شد

تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition معرفی شد

به تازگی شرکت لنوو از تبلت Legion Y700 Ultimate Edition در چین رونمایی کرد و طرفداران می‌توانند این تبلت گیمینگ جمع و جور را در یکی از دو رنگ «سفید یخی» و «آبی درخشان» تهیه کنند. تبلت Legion Y700 در ابتدا در یک پوسته کروم قابل توجه عرضه شد و با استفاده از چیپ اسنپدراگون 870 و یک پنل LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز با قیمت مناسب 2199 یوان ( 326 دلار آمریکا) موجب محبوبیت میان گیمرها شد. 2699 یوان (400 دلار آمریکا) برای مدل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایتی حافظه داخلی است. با این حال، در حالی که این تبلت از فوریه در چین در دسترس است، هنوز به طور رسمی در سطح جهانی عرضه نشد.

در حالی که انتظار برای طرفداران تبلت های قدرتمند و کامپکت اندرویدی در بازارهای دیگر ادامه دارد، دوستداران تبلت در چین می توانند نسخه Ultimate Legion Y700 را بررسی کنند. برای قیمت اولیه بالاتر از 3299 یوان (489 دلار آمریکا)، خریداران یک نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی لنوو Legion Y700 را دریافت می‌کنند که با یک پنل شیشه‌ای القایی در عقب عرضه می‌شود. پوشش شیشه ای در حین کار با تبلت تغییر رنگ می دهد، که ترفند جالبی است و باید برای آن دسته از کاربرانی که چیزی بیشتر از نورپردازی RGB در طول یک جلسه بازی را دوست ندارند، جذاب باشد.

تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition معرفی شد

متأسفانه، باقی مشخصات تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition با نسخه استاندارد یکسان است، بنابراین واقعاً یک مدل “Pro” نیست و توسط لنوو به عنوان چنین محصولی برچسب گذاری نشده است. به عنوان مثال، دارای همان چیپ اسنپدراگون 870 کوالکام موجود در Legion Y700 ساده است. اما حداقل مصرف‌کنندگان در چین اکنون بین سه نسخه مختلف از Legion Y700 انتخاب دارند، در حالی که هنوز تعداد زیادی از کاربران تبلت خارج از آن بازار برای خرید یک تبلت اندرویدی 8 اینچی با قدرت و عملکردی که دستگاه لنوو می‌تواند داشته باشد، به دنبال هستند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لنوو و اچ پی در بازار رایانه های شخصی از اپل پیشی گرفتند

نظرات در مورد : تبلت لنوو Legion Y700 Ultimate Edition معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *