تبدیل تصاویر متحرک به فرمت گیف در آخرین ورژن گوگل فوتوز

گوگل فوتوز

همان طور که می دانید اپلیکیشن گوگل فوتوز یکی از بهترین و قدرت مند ترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن ها است اما یک مشکل بزرگ که این اپلیکیشن دارد این است که در اطلاع رسانی قابلیت های جدیدش ضعیف است، با این که اپلیکیشن مذکور به طور مرتب در حال بروز رسانی است، به ندرت پیش می آید که گوگل تغییرات هر نسخه را در گوگل پلی به اطلاع کاربرانش برساند، به همین دلیل گاهی اوقات با آپدیت های سرور قابلیت هایی به این اپ اضافه می شود که بسیاری از کاربران تا مدت ها از وجودشان بی خبر اند. قابلیت جدیدی که اخیرا به گوگل فوتوز اضافه شده هم از این قائده ها مستثنی نبوده است.

در جدیدترین ورژن این اپلیکیشن کاربران می توانند از تصاویر متحرک یا موشن پیکچر در فرمت گیف خروجی بگیرند. محض اطلاع باید بدانید که نسل اول و دوم پیکسل های گوگل قادر به ثبت تصاویر جی پی جی هستند که هم شامل عکس ثابت و هم عکس متحرک می شوند. بنابراین قابلیت جدید اپلیکیشن محبوب فوتوز به کاربران خود این اجازه را می دهد که صرفا بخش عکس متحرک یا همان موشن پیکچر را در فرمت GIF جدا کرده و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. برای دسترسی به این ویژگی جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز تنها کافی است که موقع تماشای هر عکس از زیر منوی سه نقطه ای گزینه Export را بزنید، حال در این بخش می توانید خروجی را به شکل تصویر ثابت، ویدیو و یا حتی GIF از اپلیکیشن تحویل بگیرید.

گوگل فوتوز

نکته ای که این جا وجود دارد این است که متأسفانه قابلیت و ویژگی که از آن حرف زدیم فقط برای صاحبان و کاربران اسمارت فون های پیکسل ۲ ارائه شده که شایان ذکر است هنوز هم بسیاری از آن ها چنین ویژگی را برای گوشی شان دریافت نکرده اند. بنابراین اگر شما هم پیکسل ۲ دارید و اثری از این قابلیت در گوگل فوتوز نمی بینید، احتمالا باید چند روز دیگر برای آن منتظر بمانید.

 

در ادامه با زوم تک به همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبدیل تصاویر متحرک به فرمت گیف در آخرین ورژن گوگل فوتوز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *