تاریخ رونمایی گوشی realme GT NEO 3 مشخص شد

تاریخ رونمایی گوشی realme GT NEO 3 مشخص شد

realme در حال آماده شدن برای معرفی جانشین Realme GT NEO 2 سال گذشته برای بازار چین است. این دستگاه که realme GT NEO 3 نام دارد، مدتی است که شاهد انتشار شایعاتی پیرامون آن هستیم و بسیاری از مشخصات این دیوایس قبلاً فاش شده است. حال به تازگی ریلمی تصمیم گرفته تاریخ رونمایی نسل جدید گوشی خود را اعلام کند.

با توجه به صفحه رسمی ریلمی در ویبو، این سری در تاریخ 22 مارس معرفی خواهد شد. همین پست تصویری هم فاش کرده که گوشی را در رنگ آبی با دو رنگ سفید نشان می دهد. Realme می‌گوید که این سبک طراحی برگرفته از اتومبیل های مسابقه‌ای Le Mans است و نشان‌دهنده سرعت عملکرد بالا دیوایس است. سری Realme GT همیشه عملکرد محور بوده و قدرتمند هستند.

این دو نوار از یک ماژول دوربین مستطیلی عبور می کنند که سه لنز را در خود جای داده است. طبق مشخصات فاش شده، این سه لنز یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی هستند. در قسمت سلفی دستگاه، یک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شد. این دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز قرار گرفته است. ناگفته نماند که اسمارتفون به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز است.

انتظار می‌رود که Realme GT NEO 3 دارای چیپست بسیار قدرتمند مدیاتک Dimensity 8100 است که اخیراً مشخص شده  امتیازات بنچمارکی بالاتری نسبت به Snapdragon 8 Gen 1 کسب کرده است.

تاریخ رونمایی گوشی realme GT NEO 3 مشخص شد

در اخباری مرتبط این دستگاه با طرح عقب ساده و در عین حال بهبودیافته ارائه می‌شود و ماژول دوربین در بالا سمت چپ جای گرفت. ماژول دوربین دارای سه لنز است که لنز اصلی در بالا و دو سنسور دیگر در زیر آن قرار دارد. فلاش LED بین سنسورها قرار گرفت. به غیر از این، مشخصات GT Neo3 قبلا فاش شده بود. Realme GT Neo3 با چیپست جدید Dimensity 8100 همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود.

انتظار می رود که این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح Full-HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز عرضه شود. نمایشگر گوشی به عنوان اسکنر اثرانگشت زیر صفحه قرار گرفته و انتظار داریم این دستگاه با یک سیستم دوربین سه گانه در عقب که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفت.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme C55 راهی بازار شد

گفته می شود این گوشی هوشمند در دو نوع باتری عرضه می شود. نسخه ای با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی و نوع دیگری با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی. جدا از مشخصات، پیش بینی شده این گوشی هوشمند با قیمتی معادل 2000 یوان (316 دلار) در چین عرضه گردد.

در اخباری مرتبط انتظار می رود ریلمی به زودی گوشی های هوشمند جدیدی از جمله پرچمدار GT 2 Pro و 9i را معرفی کند. این شرکت هنوز چیز زیادی در مورد این موارد فاش نکرده، اما یک گوشی هوشمند جدید ریلمی با شماره مدل RMX3310 موفق به کسب گواهی TENAA شده که طراحی و مشخصات آن را فاش می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی گوشی realme GT NEO 3 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *