تاریخ رونمایی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

تاریخ رونمایی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

شرکت شیائومی اوایل امسال سری شیائومی 13 پرچمدار را در بازار جهانی عرضه کرد. حال به نظر می رسد باید در انتظار رونمایی نسخه اولترا تحت عنوان شیائومی 13 اولترا باشیم.

به تازگی مشخص شد این ماه شیائومی قصد دارد از شیائومی 13 اولترا پرچمدار رونمایی کند. مدلی که طراحی ارتقایافته داشته و دارای سخت افزاری قدرتمند نسبت به نسل قبل است.

 در اخباری مرتبط پیشتر شیائومی یک تیزر مرموز در Weibo به اشتراک گذاشته است. همانطور که تصویر قابل مشاهده بوده، شیائومی ادعا می کند که در 9 آوریل میزبان یک رویداد با نام Open Day خواهد بود. علاقه مندان می توانند در 6 آوریل ثبت نام کنند، اگرچه شیائومی فقط از 500 طرفدار در محل استقبال می کند. متأسفانه شیائومی هنوز جزئیات دیگری در مورد رویداد ارائه نکرده است.

این روز همچنین سالگرد تاسیس شیائومی بوده که پس از سیزده سال برگزار می شود. به این ترتیب، مشخص نیست که آیا شیائومی در 9 آوریل برای معرفی سخت افزارهای جدید مانند Xiaomi 13 Ultra برنامه دارد یا خیر. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، شیائومی از هفته آینده شروع به معرفی Xiaomi 13 Ultra خواهد کرد، البته تنها در بازار داخلی. شیائومی 13 پرو ممکن است به عنوان برترین گوشی هوشمند جهانی این کمپانی بوده که استراتژی سری شیائومی 12 را دنبال می کند.

لی جون در ماه آگوست محصول دیگری هم برای معرفی دارد. شاید بتوان گفت، شیائومی 13 پرو با این توضیحات مطابقت دارد و ویژگی های کمی آن را از شیائومی 12 اس اولترا جدا می کند. در هر صورت، انتظار می‌رود که شیائومی 13 اولترا با دوربین تله‌فوتو «Dark Light» عرضه خواهد شد که باید با Find X6 Pro و دوربین تله‌فوتو سونی IMX890 رقابت داشته باشد. گفته می‌شود که دوربین تله‌فوتو بهبودیافته زوم اپتیکال 5 برابری را ارائه می‌ دهد، در مقایسه با زوم 3.2 برابری برای Xiaomi 13 Pro.

شیائومی در حال کار بر روی تبلت های پرچمدار شیائومی پد 6 و پد 6 پرو است. گفته می شود این سری نخستین بار در ماه آوریل طی رویداد چین شیائومی معرفی خواهند شد و در کنار آنها گوشی شیائومی 13 اولترا هم از راه خواهد رسید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی شیائومی 13 اولترا مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *