تاریخ رونمایی سری P60 هوآوی فاش شد

تاریخ رونمایی سری P60 هوآوی فاش شد

هواوی در حال آماده شدن برای عرضه سری گوشی های هوشمند هواوی P60 در بازار است. طبق گزارش ها، این برند ایرفون Huawei FreeBuds Pro 2+ TWS را در کنار خط تولید P60 عرضه خواهد کرد. این دستگاه ها دستخوش تغییرات زیادی خواهند شد و مشخصات و ویژگی های سخت افزاری ارتقا یافته ای خواهند داشت. اکنون، شایعه‌ای در اینترنت منتشر شده است که ادعا می‌کند هواوی ممکن است این گوشی‌های هوشمند آینده را در رویداد MWC Barcelona 2023 نمایش دهد.

در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo، چند پست از اطلاعات مختلف منتشر شده است که به سری آینده هواوی P60 اشاره می کند. به گفته یکی از مشاوران Weibo، هواوی طراحی سری P60 آینده را تکمیل کرده است. سازنده ماژول دوربین خود را به روز کرده است و ممکن است پشت چرمی پنل پشتی قابل مشاهده باشد. با این حال، به گفته منبع دیگری، هواوی ممکن است این محصول را در رویداد MWC 2023 معرفی کند. این ما را به دام می اندازد، نگهبان. خبرچین تاکید می کند که ممکن است این اولین تلاش سازنده فناوری چینی برای راه اندازی باشد.

هواوی به تولید دوربین های باکیفیت معروف است و سری P60 نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق شایعات، گوشی های هوشمند دارای سه دوربین خواهند بود: یک دوربین اصلی، یک لنز با زاویه دید عریض و یک لنز تله فوتو. این چیدمان برای افرادی که از گرفتن عکس و فیلم لذت می‌برند ایده‌آل است زیرا باید کیفیت عکس و ویدیوی استثنایی را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. پیش‌بینی می‌شود که یکی از قدرتمندترین دوربین‌های موجود در بازار باشد.

به هر حال، همه آنچه که تا به حال گفته شد، همه حدس و گمان و شایعه است. عرضه رسمی این محصول هنوز اعلام نشده است. توصیه می کنیم اطلاعات را با مقداری نمک مصرف کنید. رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 از 27 فوریه تا 2 مارس 2023 برگزار خواهد شد. تماشای اینکه آیا هوآوی دستگاه را در این رویداد به نمایش می‌گذارد جالب خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه جدید لپ تاپ MateBook 13s هوآوی عرضه شد

نظرات در مورد : تاریخ رونمایی سری P60 هوآوی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *