میزان دانلود تلگرام در گوگل پلی از 1 میلیارد گذشت

میزان دانلود تلگرام در گوگل پلی از 1 میلیارد گذشت

تلگرام این روزها به دلیل مشکلات اخیر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی فیسبوک بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و میلیون ها مخاطب جدید پیدا کرده است. حال مشخص شده میزان دانلود این  پیام رسان در گوگل پلی فوق العاده شده است.

فیسبوک ، واتس اپ و اینستاگرام در اوایل این ماه زمانی که هر سه سرویس برای ساعت ها از کار افتادند ، ضربه بزرگی خوردند. گزارش شده است که این خرابی ناشی از یک خطای داخلی بوده است تا حمله شخص ثالث مخرب ، اما صرف نظر از این امر ، میلیون ها کاربر را بدون راهی برای اتصال به شبکه های اجتماعی خود رها کرده است. تخمین زده می شود که خسارت فیس بوک 65 میلیون دلار (از طریق Forbes) هزینه داشته باشد ، اما داستان به اینجا ختم نشد.

در طول قطع برق ، میلیون ها کاربر فیس بوک ، واتس اپ و اینستاگرام به دنبال راهی دیگر برای ارتباط با دوستان ، دنبال کنندگان ، مشتریان و غیره به سایر شبکه های اجتماعی سرازیر شدند. بسیاری به توییتر رفتند ، در حالی که میلیون ها نفر به دنبال برنامه های اجتماعی دیگر بودند. تنها به دلیل مشکلات فیس بوک ، تلگرام تقریباً 70 میلیون کاربر جدید به دست آورد. این پلتفرم از آن زمان همچنان به رشد خود ادامه داد و در اواخر هفته گذشته ، برنامه پیام رسانی به نقطه عطفی دیگر دست یافت.

شکست یک شرکت می تواند به موفقیت دیگری تبدیل شود و تلگرام قطعاً در اینجا برنده است. شمارنده بارگیری برنامه در Google Play Store چندی پیش 500000000 بارگیری داشت ، اما در حال حاضر ، این شمارنده از 1.000.000.000 بارگیری بیشتر است.

به خاطر داشته باشید که تلگرام به عنوان APK از وب سایت رسمی توسعه دهنده ارائه می شود و این بارگیری ها به شمارنده فروشگاه Play اضافه نمی شود. به همین ترتیب ، رقم 1 میلیارد بارگیری لزوما به این معنا نیست که بیش از 1 میلیارد نفر از تلگرام استفاده می کنند ، اما صرف نظر از آن ، محبوبیت این برنامه قطعاً در حال افزایش است.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دانلود تلگرام دسکتاپ برای کامپیوتر

نظرات در مورد : میزان دانلود تلگرام در گوگل پلی از 1 میلیارد گذشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *