تاریخ برگزاری GOOGLE I/O 2023 مشخص شد

تاریخ برگزاری GOOGLE I/O 2023 مشخص شد

دنیای فناوری هیجان‌زده است زیرا Google برای کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود، Google I/O 2023 آماده می‌شود. می‌توانیم منتظر اعلامیه‌های هیجان‌انگیز زیادی از سوی این غول فناوری باشیم. همانطور که انتظار می رفت، گوگل پازلی را به اشتراک گذاشت که تاریخ انتشار را نشان می دهد و این رویداد در 10 می اواخر سال جاری آغاز می شود.

در طول این رویداد، انتظار می رود گوگل تعدادی اعلامیه را ارائه دهد. بدیهی است که ما نگاه خوبی به اندروید 14 خواهیم داشت، اما جدای از آن، می‌توان انتظار داشت که این شرکت سری پیکسل 8، پیکسل فولد مورد انتظار و حتی یک تبلت پیکسلی را معرفی کند که می‌دانیم وجود دارد اما هنوز وجود ندارد. هنوز دیده شده

ما همچنین می‌توانیم پوشیدنی‌های جدید و شگفت‌انگیز را ببینیم، زیرا گوگل اعلامیه‌های زیادی را در رویدادهای خود بسته است. گوگل این رویداد را به صورت آنلاین پخش خواهد کرد، اما همچنین صندلی های محدودی برای کسانی که می خواهند حضورا شرکت کنند در دسترس خواهد بود. اگر علاقه مند به شرکت هستید، می توانید در وب سایت Google I/O ثبت نام کنید.

امسال، Google I/O 2023 به اعلام سخت افزار و نرم افزار جدید ادامه خواهد داد. در نهایت می‌توانیم منتظر یک تاریخ عرضه برای Pixel 7a باشیم که بسیار لو رفته است. گوگل همچنین می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد تبلت پیکسل، که آن را به اشتراک گذاشته است، اما به طور کامل فاش نکرده است، فاش کند.

جالب‌تر از همه، گوگل می‌تواند در نهایت نگاهی کامل به Pixel Fold نشان دهد. همچنین می‌توانیم منتظر اطلاعاتی درباره تلفن‌های Pixel 8 و اجمالی احتمالی دستگاه‌های Nest و کروم‌بوک‌های جدید باشیم.

ما انتظار داریم که نسخه بتا عمومی اندروید 14 تقریباً همزمان با این رویداد آغاز شود و به توسعه دهندگان و علاقه مندان این امکان را بدهد که نگاهی اجمالی به آنچه در راه است داشته باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نکسوس 6p هواوی در چهار رنگ عرضه خواهد شد

نظرات در مورد : تاریخ برگزاری GOOGLE I/O 2023 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *