بیکسبی برای پاسخگویی به تماس های کاربران سامسونگ

بیکسبی برای پاسخگویی به تماس های کاربران سامسونگ

سامسونگ ویژگی جدیدی را برای Bixby اعلام کرده است که یک کپی تولید شده توسط هوش مصنوعی از صدای کاربر برای پاسخ به تماس ها ایجاد می کند. این «Custom Voice Creator» جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا جملات مختلفی را برای Bixby ضبط کنند تا یک کپی از لحن و صدای آن‌ها را تجزیه و تحلیل و ایجاد کنند. این ویژگی در حال حاضر فقط به زبان کره ای در دستگاه های سری Galaxy S23 موجود است.

ایجاد کننده صدای سفارشی طوری طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد از صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود برای پاسخ دادن به تماس های تلفنی در زمانی که خودشان قادر به انجام این کار نیستند استفاده کنند. اگر کاربر نمی تواند به تماس تلفنی پاسخ دهد، می تواند از این ویژگی برای تایپ جمله ای استفاده کند که با صدای خودش برای تماس گیرنده خوانده شود. سامسونگ قصد دارد در آینده این ویژگی را فراتر از تماس های تلفنی با سایر قابلیت های سامسونگ سازگار کند.

علاوه بر این، سامسونگ همچنین اعلام کرده است که ویژگی Bixby Text Call که تماس‌های صوتی را به متن نوشتاری تبدیل می‌کند، اکنون از تماس‌های انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی ابتدا سال گذشته به زبان کره ای راه اندازی شد و به کاربران اجازه می دهد با تایپ پیامی به تماس ها پاسخ دهند که بیکسبی سپس با صدای بلند برای تماس گیرنده می خواند. Text Call همچنین می تواند آنچه تماس گیرنده می گوید رونویسی کند. این ویژگی در دستگاه‌های گلکسی S23، Z Fold 4 و Z Flip 4 در دسترس است. سامسونگ همچنین در حال ارائه این قابلیت برای کاربران است که عبارت بیداری بیکسبی را به هر چیزی که می‌خواهند سفارشی کنند. دستیار صوتی اکنون می تواند بسته به نوع تمرینی که در Samsung Health پخش می شود نیز موسیقی پخش کند.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: «اکنون، Bixby می‌تواند با درک زمینه و مرتبط کردن کلماتی که قبلاً در تعاملات استفاده می‌شد، هدف و درخواست‌های پیگیری را بهتر درک کند. به عنوان مثال، کاربران Bixby می‌توانند ابتدا تمرینی را در Samsung Health اجرا کنند و سپس با گفتن «Play music for this workout» از Bixby بخواهند که موسیقی را که به بهترین وجه مناسب آن تمرین است پخش کند.

بیشتر بخوانید  آخرین شایعات از نوت 5 (به گفته سام موبایل)

علاوه بر این، سامسونگ کارهایی را که بیکسبی می تواند به صورت آفلاین انجام دهد، مانند تنظیم تایمر، گرفتن اسکرین شات یا روشن کردن چراغ قوه، گسترش داده است. این حرکت به سمت عملکرد آفلاین به کاربران امکان می دهد حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستند به قابلیت های Bixby دسترسی داشته باشند.

معرفی ویژگی ایجاد کننده صدای سفارشی برای Bixby نشان دهنده گامی مهم در جهت دسترسی بیشتر و شخصی سازی صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی است. در حالی که این ویژگی در حال حاضر محدود به دستگاه های سری گلکسی اس 23 به زبان کره ای است، سامسونگ قصد دارد در آینده آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بیکسبی برای پاسخگویی به تماس های کاربران سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *