بهترین گوشی برای بازی فورتنایت کدام است ؟

بهترین گوشی برای بازی فورتنایت

بدون شک هر گیمری تا حالا بارها نام بازی فورتنایت را شنیده است؛ هر فردی که کمی با حال و هوای این بازی آشنا باشد می‌داند که بازی فورتنایت با هر گوشی سازگار نیست.

اگر قصد دارید که یک گوشی سازگار با بازی فورتنایت را خریداری کنید اما نمی‌دانید کدام برند و مدل را بخرید، این مقاله برای شما است.

بازی فورتنایت روی گوشی 

​​​​​​در روزهای که وقت آزاد دارید بهترین سرگرمی که می‌توان پیشنهاد داد، بازی‌‌های موبایلی است؛ قبلا به‌ خاطر عملکرد مشابه بازی‌های معروف در انواع گوشی‌های هوشمند، کمتر کسی به پارامترهای اجرای بازی در گوشی توجه می‌کرد.

امروزه به لطف موتورهای بازی‌سازی پیشرفته و ساخت بازی‌های سنگین و با حجم بالا، هنگام نصب بازی با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوید؛ بنابراین باید هنگام خرید به پارامترهای اجرای بازی هم توجه کنید چون نصب بازی‌های پیشرفته و معروف در همه‌ی گوشی‌ها مقدور نیست.

یکی از این بازی‌های معروف و محبوب فورتنایت است که همان طور که قبلا گفته شد در همه‌ی دستگاه‌ها به‌راحتی نصب نمی‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید که بازی فورتنایت در گوشی که دارید نصب شود باید هنگام خرید به مدل و سخت‌افزاری گوشی دقت فراوانی داشته باشید.

در ادامه این مطلب با بهترین گوشی‌ها برای نصب بازی فورتنایت، آشنا می‌شوید؛ پس تا آخر این مطلب، همراه ما باشید.

 

بهترین گوشی سامسونگ برای بازی فورتنایت Galaxy S21 Ultra

بدون شک طرفداران برند سامسونگ، انتظار دیدن نام گوشی Galaxy S21 Ultra را در فهرست بهترین گوشی‌های سامسونگ برای بازی فورتنایت را داشتند؛ باید گفته شود که این گوشی غول کره‌ای، علاوه بر اینکه می‌تواند بهترین گوشی برای بازی فورتنایت باشد، توانایی اجرای بازی‌های سنگین‌تر از فورتنایت را هم دارد.

مدل S21 Ultra دارای صفحه نمایش Dynamic OLED 2X است که باعث شده کیفیت صفحه نمایش، 1440 پیکسل باشد و از بازسازی 120 هرتزی پشتیبانی کند؛ خوب است بدانید که در این مدل، به صورت تطبیقی امکان فعال شدن گزینه‌های بهره‌وری صفحه نمایش وجود دارد.

برخلاف مدل‌های قبلی برند سامسونگ، طراحی گوشی گلکسی S21 اولترا از خلاقیت بیشتری بهره‌مند است؛ البته این طراحی، هیچ شباهتی به طراحی حرفه‌ای برندهای دیگری که مناسب بازی فورتنایت هستند ندارد.

یکی از نقاط ضعف این گوشی، باتری آن است؛ درست است که داشتن باتری 5000 میلی آمپری برای یک گوشی پرچم‌دار بسیار فوق‌العاده است اما برای کارکرد گیمینگ، این‌طور به‌نظر نمی‌رسد.

خوب است بدانید که این گوشی سامسونگ، در تست استقامت باتری توانست به مدت 114 ساعت روشن بماند که این مدت زمان برابر با 18 ساعت تماشای ویدیو است؛ یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این گوشی که نشان‌دهنده بهترین گوشی برای بازی فورتنایت است، داشتن اسپیکرهای استریو دوگانه است.

  • Galaxy A52

با اینکه شرکت سامسونگ، مدل Galaxy A52 را به مشتریانش به عنوان یک گوشی گیمینگ معرفی نکرده است؛ اما با توجه به تطابق سخت‌افزار گوشی با برخی استانداردهای بازی‌های معروف و جدید جهان، می‌توان گفت که مدل گلکسی A52، یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ برای بازی فورتنایت یا دیگر بازی‌های هم‌رده است.

از ویژگی‌های قابل توجه‌ی که توسط این مدل در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد، می‌توان به ویژگی‌های Galaxy Watch، ویژگی‌های بی‌نظیر Samsung Smart Tags و اتصال سریع Galaxy Buds اشاره کرد.

این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نمایشگر AMOLED، تصاویر FHD را با یک وضوح قابل قبول ارائه می‌دهد؛ صفحه نمایش این مدل دارای دو حالت رنگ Vivid و Basic است که فرد می‌تواند با توجه به محیط اطراف خود، آن را تنظیم کند.

گوشی Galaxy A52 نسبت به گوشی Galaxy S21 Ultra قیمت پایین‌تری دارد که می‌توان گفت بزرگ‌ترین نکته مثبت این گوشی، همین موضوع است.

بهترین گوشی برای بازی فورتنایت

فورتنایت روی چه گوشی های اپل اجرا میشود

  • iPhone 12 pro max

یکی از بهترین گوشی‌های اپل برای اجرای بازی فورتنایت، iPhone 12 pro max است.

شرکت اپل جزو یکی از بهترین تولیدکننده‌های سطح گرافیکی و پردازنده‌های قوی است؛ این شرکت با استفاده از A14 Bionic، توانسته‌اند یک پردازشگر قوی برای این گوشی خلق کنند.

اما نقطه ضعف این گوشی، باتری آن است؛ اپل به دلیل اینکه ظرافت را در تولید این گوشی در اولویت قرار بدهد، از باتری 3687 میلی آمپری استفاده کرده است که این باتری برای یک گوشی گیمینگ، اصلا مناسب نیست.

شرکت اپل قرار نبوده که همانند مدل‌های پرچمدار قبلی، آيفون 12 پرو مکس را هم به طور اختصاصی برای گیمرها در نظر بگیرد؛ اما این گجت قدرتمند با نهایت ناباوری موفق شده است که اکثر تست‌های انجام شده برای بازی‌های مختلف و سنگین را پابه‌پای رقیبانش پشت سر بگذارد.

در نهایت آیفون 12 پرو مکس توانسته است جزو یکی از بهترین گوشی‌های اپل برای افراد گیمر شناخته شود.

گوشی برای بازی فورتنایت

  • Black Shark 4

بهترین گوشی برای بازی فورتنایت از برند شیائومی، گوشی‌های سری بلک شارک که بهترین آن‌ها Black Shark 4 است؛ این گوشی با داشتن نمایشگر OLED، پوشش گسترده فضای رنگ DCI-P3 را با میزان 105درصد و روشنایی را با حداکثر میزان 500 نیت برای اجرای بازی‌های سنگین تضمین می‌کند.

در این مدل دقت رنگ بسیار بالا است و با داشتن حالت HDR10+، اجرای انواع بازی‌ها را بسیار لذت‌بخش کرده است.

اسپیکرهای گوشی در پایین و بالای بدنه قرار دارند و یک صدای متعادل و بیس را با وضوح بسیار بالا پخش می‌کنند؛ برای راحتی شما در هنگام بازی کردن، کلیدهای فیزیکی کنار نمایشگر با یک دقت خاص و با وسواس زیاد طراحی شده است که در این صورت، توانسته زیبایی ظاهر گوشی را هم حفظ کند.

این گوشی به دلیل نداشتن یک سیستم خاص خنک‌کننده، هنگام بازی با افزایش دما همراه است؛ البته به خاطر این مورد، نمی‌توان از ویژگی‌های خوب این گوشی برای بازی فورتنایت به‌راحتی گذر کرد.

  • LG V60 Thinq 5g

شاید با دیدن این نام تعجب کرده باشید چون شرکت LG با تولید مدل V60 Thinq 5g، برای اولین بار توانسته است به صورت حرفه‌ای به دنیای گیمینگ وارد شود.

شرکت LG با تولید حرفه‌ای این گوشی توانسته است که به بقیه رقبا ثابت کند چيزی از آن‌ها کم ندارد؛ برگ برنده اصلی این مدل، نمایشگر دوگانه مجزا است که به گیمر این امکان را می‌دهد که چند کار را همزمان باهم انجام دهد.

البته این ویژگی باعث شده است که وزن گوشی کمی بالا برود به همین خاطر برای جلوگیری وزن بیشتر، سازندگان از باتری 5000 میلی آمپری استفاده کرده‌اند که به برای یک گوشی گیمینگ پایین است؛ این گوشی با داشتن رنگ و وضوح بالا برای تصاویر، توانسته که یک صفحه نمایش بی‌نقص در اختیار گیمر قرار بدهد.

با داشتن این ویژگی‌ها، می‌توان گفت که برای اجرای بازی فورتنایت این گوشی جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین گوشی برای بازی فورتنایت کدام است ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *