سی پی کالاف دیوتی؛ رمز ورود به دنیای کالاف دیوتی

خرید سی پی کالاف دیوتی؛ لذت بیتشر در رقابت تنگاتنگ

کالاف بازها می دانند که سی پی کالاف (CP)، ابزار لازم برای قدرت نمایی و لذت بیشتر در COD : Mobile  است. اگر شما هم گیمر موبایل هستید حتما با کالاف دیوتی موبایل آشنایی دارید. خرید سی پی کالاف دیوتی جزء لاینفک این بازی بری گیمرهاست. بازی کالاف دیوتی در تمام پلتفرم ها از قبیل: کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس، گوشی موبایل و … اجرا می شود. COD تا به اکنون در بیش از ۱۵ مجموعه متفاوت عرضه شده است، که هر کدام دارای امکانات و ویژگی های برجسته ای بوده و توانسته اند جایگاه ویژه ای در صنعت گیم پیدا کنند.

بازی  Call Of Duty یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال، شوتر و اکشن است و در لیست بازی ‌های برتر و پرطرفدار سبک Battle royale از‌جمله: PUBG، فورتنایت، فری فایر و … قرار می گیرد.  جالب است بدانید که بازی کالاف دیوتی نحستین بار در سال ۲۰۰۳ ساخته و عرضه شد. شرکت های سازنده این بازی کمپانی های اکتیویژن، اینفینیتی وارد و Treyarch هستند.  Call of Duty 4: Modern Warfare، بلک اپس، بلک اپس ۲ و بلک اپس ۳ از جمله بازی‌هایی هستند که کمپانی تری‌آرک (Treyarch) در طراحی، ساخت و پیشرفت این بازی ها نقش  بسزایی داشته ‌است.

نسخه موبایلی این بازی با عنوان  Call Of Duty: Mobile توسط شرکت Activision و  با همکاری شرکت Tencent ساخته و به بازار عرضه شده است.

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

 :CP مخفف عبارت Combat Power بوده و در لغت به معنای قدرت رزمی ترجمه می شود. سی پی کالاف؛ پول یا ارز رایج درون بازی کالاف دیوتی است که با آن می توانید در امکانات مورد نظر در بازی را خریداری کنید. امکاناتی که با سی پی کالاف دیوتی موبایل قادر به خرید آنها هستید شامل موارد زیر هستند:

  • قابلیت انجام بازی در مود پریمیوم و خاص
  • افزایش و ارتقا قدرت مبارزه در جنگ ها
  • نقشه های ترکیبی (چند جانبه)
  • اسکین های حرفه ای و مدرن
  • ابزار و اسلحه های هوشمند و پیشرفته
  • و …

علاوه بر این موارد، شما با هزینه کردن سی پی می توانید امکاناتی را که در بازی در اختیار دارید ارتقا دهید. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل کافیست درون بازی وارد فروشگاه شده و هر چقدر که نیاز دارید بخرید. اگر برای خرید پول بازی با ارزهای رایج و مورد قبول مشکل دارید می توانید از خدمات آی گیم برای خرید پول بازی کالاف بهره مند شوید.

سی پی کالاف دیوتی؛ ارز رایج درون بازی کالاف دیوتی

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای خرید هر نوع Asset یا امکانات درون بازی، باید ابتدا سیستم عامل دستگاه خود و فروشگاه اختصاصی آن دقت کنید. اگر گوش اندوریدی دارید و از گوگل پلی استور خرید می کنید، باید سراغ شارژ اکانت گوگل پلی بروید. با خرید گیفت کارت گوگل پلی و ردیم آن در اکانت خود می توانید به راحتی درون بازی اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی کنید. اما اگر گوشی IOS دارید، باید با خرید گیفت کارت اپل و شارژ اپل آیدی خود زمینه را برای خرید سی پی کالاف آماده کنید.

روند بازی کالاف دیوتی موبایل

این نسخه نیز با ماموریت‌ها و حملاتی آغاز شده و چالش‌های زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند. از ویژگی‌هایی که در این نسخه قابل مشاهده است، حضور بازیکن در نقشه‌های معروف کالاف دیوتی مانند بخش زامبی‌ها می‌باشد. حالت زامبی و PVP پنج نفره، حالت‌هایی از بازی است که کاربر با انتخاب هرکدام از آن‌ها به دنیای جدیدی ورود پیدا خواهد کرد. پول بازی کالاف دیوتی موبایل با شخصیت‌ها و ویژگی‌هایی از نسخه‌های قبلی ارائه شده و چندین قابلیت جدید در آن دیده می‌شود.

داستان این بازی پیرامون اتفاقات و مبارزه های جنگ های جهانی دوم روایت می شود و گیمرها می توانند مبارزه های گوناگون و پرچالشی را امتحان کنند.در همان ابتدای ورود به بازی call of duty mobile، با بخش آموزشی روبرو شده و اطلاعاتی در مورد تیراندازی و کنترل کاراکترها بدست خواهید آورد.

گیم پلی بازی call of duty mobile

گیم پلی call of duty mobile بسیار روان و راحت طراحی شده است؛ به عنوان مثال برای تیراندازی کافی است دکمه شلیک را لمس کرده تا هدف گیری و تیراندازی همزمان انجام ‌شود. بازی در دو حالت ساده و پیشرفته قابل اجرا بوده و هرکدام از این سیستم‌ها، تجربه متفاوتی برای کاربران فراهم خواهد کرد.گرافیک بازی در مقایسه با بازی‌های موبایلی دیگر، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و همین سبب جذاب تر شدن بازی شده است. بازی دارای یک پرداخت درون برنامه‌ای بوده که با خرید آن بازیکن به آیتم‌های زیادی در بازی دسترسی پیدا می‌کند. خرید سلاح‌ها و مهمات نیاز به همان پول کالاف دیوتی موبایلی دارد.

در حقیقت با خرید call of duty mobile cod points، به ‌آیتم‌ها و محصولات ویژه بازی مانند: لباس و بخش‌های ارزشمندی از بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. گیمرها می‌توانند در رویدادهای متنوع و جنگ‌هایی که توسط COD سازماندهی شده، شرکت کنند و جوایز ارزنده ای بدست آورند. با کسب جوایز، می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه برای وسیله موردنظرتان خرج کرده و یا برای فصل بعدی رویال بازی موبایلی ندای وظیفه ذخیره کنید.

خرید امکانات درون بازی با سی پی کالاف

خرید سی پی کالاف دیوتی

یکی  از خصوصیت هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب و هم رده خود متمایز می کند وجود حالت های متنوع است، مود بتل رویال، مولتی پلیر و مود زامبی از دسته حالت هایی هستند که گیمر می تواند انتخاب کند. هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود می آورد که باعث می شود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید.  امکان سفارشی سازی شخصیت های موجود در بازی به بازیکن کمک می کند امکانات خود را ارتقا دهد و لول اپ کنید. برای استفاده و تجربه این امکانت هیجان انگیز باید از پول بازی کالاف دیوتی که CP کالاف دیوتی نام دارد استفاده کنید. بازیکن قادر است از قسمت استور درون بازی کال اف با سی پی برای شخصیت خود اسلحه‌های قدرتمند، باندل، گردانه شانس و اسکین خریداری کند.

استفاده از پیشرفته ترین سلاح های انفرادی و تهاجمی در لول های بالاتر بازی به شما این  امکان را می دهد که لذت و هیجان بیشتری را تجربه کنید. در حقیقت  برای افزایش هیجان و شور گیم، شما باید از قوی ترین و مدرن ترین تجهیزات و تسلیحات و  اسکین ها استفاده کنید. که جهت خرید هر کدام از آیتم های بالا باید از سی پی  کال آف دیوتی استفاده کنید. به بیانی دیگر شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی بازی را هیجان انگیزتر و سریع تر تجربه کنید.  در فروشگاه اینترنتی آی گیم می توانید پرداخت‌ های درون برنامه ای تمام برنامه ها و بازی‌ های موبایلی شامل: جم کلش آف کلنز، خرید سی پی، یوسی پابجی، جم کلش رویال، جم و الماس فری فایر، جم هی دی جم براول و … در عرض چند دقیقه با کمترین قیمت بازار بر روی اکانت خود تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید سی پی کالاف دیوتی می توانید به سایت آی گیم در آدرس زیر مراجعه کنید:

https://igame.ir/dlc/34627/

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : سی پی کالاف دیوتی؛ رمز ورود به دنیای کالاف دیوتی

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *