بهترین مارک تلفن بیسیم کدام است؟

بهترین مارک تلفن بیسیم کدام است؟

امروزه یکی از کاربردی ترین وسایل، تلفن بیسیم است. تنوع محصولات اینگونه تلفن آنقدر زیاد است که افراد نمی‌ توانند یک برند خوب و با کیفیت را انتخاب کنند. در این مقاله قصد داریم تا برخی از تلفن های بیسیم را برای شما معرفی کنیم تا یک خرید عالی و خاطره انگیز از تلفن بیسیم داشته باشید. پس اگر شما نیز قصد خرید یک تلفن بیسیم با ویژگی های متفاوت دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تلفن بیسیم

در واقع تلفن های بیسیم از یک گوشی تلفن و یک دستگاه ثابت تشکیل شده اند. ارتباط میان گوشی و دستگاه از طریق امواج رادیویی بوده و از طریق ارسال این امواج میان این دو دستگاه ارتباط برقرار می شود. میان گوشی و دستگاه ثابت هیچ سیمی رد و بدل نمی شود و این نوع تلفن به عبارتی وایرلس است.

تلفن‌های بیسیم به دلیل مزیت‌های زیادی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از جمله مزیت‌های آن، می‌توان به مواردی همچون نبود ارتباط محدود به سیم و کابل، امکان اتصال چند گوشی سیار و … اشاره کرد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این تلفن می‌ توان موارد زیر را نام برد:

  1. پشتیبانی از سیستم منشی تلفن:

قابلیت منشی تلفن می تواند در غیاب شما به تماس ها پاسخ دهد و تماس ها را در یک مدت زمانی ضبط کند.

بهترین مارک تلفن بیسیم کدام است؟

  1. امکان ادامه مکالمه حتی در زمان قطعی برق:

زمانی که از تلفن بیسیم استفاده می کنید، از یک منبع برق باتری و ذخیره انرژی تا مدت زیادی نیز بهره می برید که در زمان قطعی برق، این ویژگی فعال شده و می توانید در یک مدت زمان مشخص به مکالمه خود ادامه دهید. این مدت زمان به تنظیمات تلفن بیسیم شما بستگی دارد.

  1. قابلیت CALLRE ID

با کمک این ویژگی قبل از پاسخ به تلفن می توانید شماره تماس فرد مقابل را بر روی صفحه نمایشگر تلفن ببینید که این امر موجب مدیریت و کنترل پاسخگویی می شود.

  1. پشتیبانی از فناوری DECT

یکی از ویژگی های ارتباطی امن DECT بوده که با حداقل شنود، موجب کیفیت بالای صدا و شفاف شدن صدا می شود. با این قابلیت هیچ گاه خط روی خط نخواهد شد.

نکاتی که قبل از خرید تلفن بیسیم باید بدانید

توجه به این نکات زیر، قبل از خرید تلفن های بیسیم، موجب می شود تا یک انتخاب مطمئن تر و با کیفیت تری را داشته باشید.

  • برد آنتن دهی: برد دستگاه های تلفن از جمله مهم ترین نکاتی است که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید. این برد در برخی از دستگاه ها تا 30 متر و بیرون از منزل 300 متر است. معمولا برد آنتن دهی بر روی دفترچه راهنما نوشته می شود.
  • قیمت تلفن: یکی دیگر از نکاتی که قبل از خرید تلفن های بیسیم باید به آن توجه کرد، قیمت تلفن است. قبل از خرید حتما بودجه خود را مشخص کنید و یک انتخاب متناسب با بودجه خود داشته باشید.
  • تعداد گوشی: اگر تلفن ثابت شما به بیشتر از یک خط تلفن متصل می شود، بهتر است که تلفن های بیسیمی را انتخاب کنید که بیش از یک گوشی داشته باشند تا تماس های زیادی را از دست ندهید.

رده بندی بهترین مارک تلفن بیسیم بر اساس کیفیت

بهترین مارک تلفن بیسیم کدام است؟

پیش از خرید تلفن های بیسیم بهتر است در مورد کیفیت برند های این محصول جستجو کنید. پاناسونیک یکی از قوی ترین برند های تولید کننده تلفن های بیسیم محسوب می شود. اما همین برند نیز محصولات متنوعی را تولید می کند. در این قسمت چند مدل با کیفیت پاناسونیک را به شما معرفی می کنیم.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGE262

این تلفن بیسیم یکی از بهترین مارک های تلفن بوده که کیفیت صدای بسیار بالایی دارد. این تلفن از محصولات جدید پاناسونیک بوده که شاید ظاهر آن نسبت به قبل تغییر زیادی نکرده باشد، اما ویژگی ها و امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده است.

مهم ترین ویژگی این تلفن خاصیت LINK-TO-CELL بوده که از طریق بلوتوث و با تلفن همراه می توان به تلفن های بیسیم متصل شد. در این حالت افراد می توانند تلفن همراه خود را در بهترین نقطه منزل خود قرار دهند و از طریق بلوتوث به آن متصل شوند. کیفیت صدای این تلفن بسیار بالا بوده و جزو برترین رده بندی تلفن‌ ها از نظر کیفیت قرار می گیرد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320

اگر یک تلفن با طراحی ظریف و در رنگ مشکی می خواهید؛ بهتر است تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 را بخرید. علاوه بر طراحی خوب این دستگاه می توان به مشخصه های فنی و کاربرد آن اشاره کرد. این مدل شامل دو نوع تلفن رومیزی و بیسیم بوده که قابلیت روشن شدن دکمه شماره های تلفن به خوانایی بهتر آن کمک می کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

یکی از باکیفیت ترین سری های تلفن های پاناسونیک، ازاین گونه می باشد. قابلیت نصب این تلفن بر روی دیوار موجب شده تا محبوبیت بسیار زیادی را در بین تلفن های بیسیم پیدا کند. نمایشگر این تلفن 3.5 اینچی بوده و دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی نسبت به سری های قبلی می باشد.

قابلیت تنظیم صدای ورودی در این تلفن موجب شده تا یک صدای بدون نویز و شفاف و با کیفیت بسیار بالایی را از طریق این تلفن تجربه نمایید. برخی از ویژگی های این تلفن شامل مسدود کردن تماس ها تا 250 شماره، تنظیم صدا، دارا بودن 6 گوشی اضافی، تشخیص زنگ دلخواه و … می باشد.

تلفن بی سیم پاناسونیک؛ در نوع خود بی نظیر است

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، یکی از بهترین تلفن های بیسیم، برند پاناسونیک است. دلایل بسیاری وجود دارد که این نوع تلفن، محبوبیت بسیار پیدا کرده است. اولین دلیل ،کیفیت بی نظیر صدای این تلفن بوده که برخی از افراد تصور می کنند به دلیل سیار بودن اینگونه تلفن ها، کیفیت صدا کمی پایین می آید. برند پاناسونیک با داشتن کیفیت صدای فوق العاده این تصور را رد می کند و رسایی و شفافیت صدا در این تلفن بی نظیر می باشد.

یکی دیگر از دلایل استفاده زیاد از برند پاناسونیک برد پوششی سیم و انسداد تماس است. برد پوششی در تلفن های پاناسونیک بسیار بالا بوده و در متراژهای بالا می توان از آن بهره جست. امکان مدیریت تماس های ورودی و خروجی در تلفن های پاناسونیک وجود داشته و می توان برای مسدود سازی و هدایت تماس ها از این قابلیت استفاده کرد. این ویژگی برای افراد پرمشغله بسیار مناسب بوده و می توان کاملا تماس ها را کنترل کرد.

تلفن بیسیم یالینک؛ کیفیت فوق العاده

یکی از گوشی های بیسیم که کیفیت فوق العاده بالایی دارد، تلفن های یالینک هستند. این تلفن بیسیم برای کسانی که دائما در حال حرکت هستند و در طول روز تماس های زیادی را برقرار می کنند، بسیار مناسب است. اصولا تلفن های یالینک می توانند تا شعاع 50 متر و 300 متری را پوشش دهند و 8 گوشی برای این تلفن وجود دارد.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت زیاد این گوشی تلفن، کیفیت بالای صدا و شفافیت آن است. به طوری که کمترین نویز و اختلالی در این تلفن وجود دارد. وجود امواج مزاحمی همچون ماکرویو و تلویزیون موجب کاهش برد این نوع گوشی های تلفن می شود.

معرفی یک مرکز خرید تلفن بیسیم معتبر

یکی از معروف ترین مرکز خرید تلفن بیسیم، فروشگاه آی پی سورنا می باشد. این فروشگاه با داشتن کادری مجرب و سابقه بالا در زمینه فروش انواع تلفن به یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش تلفن تبدیل شده است. با هر بودجه و هر سلیقه‌ ای که دارید می توانید تلفن مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین مارک تلفن بیسیم کدام است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *