بهترین سایت خرید جم فری فایر + معرفی سایت معتبر و تضمینی!

بهترین سایت خرید جم فری فایر + معرفی سایت معتبر و تضمینی!

بازی کردن یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌ها است که امروزه برای برخی، شغل و منبع کسب درآمد نیز به حساب می‌آید. در میان انواع بازی بازی‌های ژانر بقا و سبک اکشن همیشه در میان محبوب‌ترین‌ها قرار داشته‌اند. یکی از معروف‌ترین نمونه‌های بازی‌های این چنینی، بازی فری فایر است. Garena Free Fire توانسته است در میان پر فروش‌ترین بازی‌ها قرار بگیرد. محوریت این بازی همانند بازی‌های مشابه، جنگیدن افراد برای بقا و آخرین نفر بودن بر روی جزیره‌ای دور افتاده است.

هر سری بازی فری فایر با ۵۰ نفر بازیکن آغاز می‌شود و با ۱ نفر پایان می‌یابد البته گفتنی است قابلیت بازی به صورت تیمی نیز در فری فایر وجود دارد. از دلایل محبوبیت این بازی، می‌توان به گرافیک بالای آن در عین کم حجم بودن اشاره کرد. فری فایر همانند سایر بازی‌های مشابه، دارای ارز است. ارز هر بازی، در واقع آیتمی است که قابلیت پیشرفت و ارتقا را برای هر اکانت فراهم می‌کند. ارز بازی فری فایر، جم (Gem) یا الماس است. به همین خاطر است که خرید جم فری فایر یک عبارت آشنا برای گیمر‌های فری فایر است.

خرید جم فری فایر برای بازیکنان خارجی، به راحتی مراجعه به قسمت پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی است. اما از آن‌جایی که تحریم‌های مالی شدیدی برای کشور ما تدارک دیده شده است؛ خرید جم فری فایر برای ایرانیان به شیوه متفاوتی صورت می‌پذیرد. برای رفع مشکل خرید جم فری فایر، سایت‌هایی طراحی شده‌اند که این امر را برای شما به راحتی انجام می‌دهند و بدین ترتیب، گیمر‌های ایرانی نیز می‌توانند در رقابتی عادلانه با همتایان خارجی خود قرار بگیرند. در ادامه در مورد مزایای در اختیار داشتن جم فری فایر صحبت خواهیم کرد و در انتها، بهترین سایت جهت خرید آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

مزایای داشتن جم فری فایر

در دنیای واقعی، داشتن پول باعث پیشرفت و جلو افتادن شما از بسیاری از افراد می‌شود و در واقع پول یک سکوی پرتاب غیر قابل انکار است. در دنیای فری فایر، جم به مثابه پول می‌ماند و می‌تواند با بالا بردن امکانات و قابلیت‌های شما نظیر اسلحه یا‌ گان‌های قدرتمند، تجهیزات جعبه کمک‌های اولیه، اسکین و… شما را برای نبردی سهمگین بر سر برنده شدن، آماده و مجهز کند. البته خوب است بدانید که این‌ها تنها مزیت برخورداری از جم فری فایر نیستند؛ آفر‌هایی نظیر آفر استارتر پک، آفر لول آپ و آفر کارت‌های هفتگی و ماهانه، از عمده‌ترین دلایل افراد برای خرید جم فری فایر هستند. در ادامه با موارد عنوان شده بیشتر آشنا خواهید شد.

لول آپ پس (Level up pass): لول آپ پس، می‌تواند سبب افزایش سرعت چشمگیر شما در بازی شود. در نتیجه این مسأله، شما در برابر دشمنان خود سریع‌تر عمل کرده و پیش این‌که آن‌ها بتوانند اقدامی بکنند، آن‌ها را از پا در می‌آورید. همچنین در صورت خرید لول آپ پس، شما به طور مجموع حدود ۸۰۰ جم به صورت رایگان دریافت می‌کنید.

بهترین سایت خرید جم فری فایر + معرفی سایت معتبر و تضمینی!

استارتر پک (Starter pack)

استارتر پک برای افرادی که در دنیای فری فایر به معنای واقعی کلمه زندگی می‌کنند، یک آیتم بسیار محبوب است چرا که استارتر پک به افراد امکان باز کردن قفل کارکتر‌های دیگر بازی را می‌دهد؛ انواع اسکین‌های جذاب و دوست داشتنی نیز از طریق استارتر پک قابل دسترس می‌شوند که همه این‌ها باعث می‌شوند فرد بتواند با انتخاب کارکتر مورد علاقه خود و بهره بردن از ویژگی‌های او، با ظاهری متفاوت و جذاب نیز در بازی ظاهر شود.

علاوه بر این‌ها، برخورداری از همراهی یک حیوان خانگی (پت) در بازی، قابلیتی است که خرید استارتر پک به شما هدیه می‌دهد. دسترسی به‌گان‌های محبوب بازی نیز دیگر مزیت قابل توجهی از استارتر پک است.

کارت هفتگی یا ماهانه

واقعیت این است که جم فری فایر آیتم گران قیمتی است؛ اگر شما بتوانید از طریق آن به آفر‌های مربوط به لول آپ پس و همچنین کارت‌های هفتگی و ماهانه دسترسی پیدا کنید، می‌توانید به مقدار قابل توجهی جم فری فایر دسترسی پیدا کنید که در حالت عادی، باید برای آن حدود ۳ برابر هزینه کنید. کارت هفتگی با هدیه ۱۰۰ تایی جم به محض خرید و دادن روزانه ۶۴ جم، به طور کلی حدود ۴۵۰ جم یا الماس به شما ارائه می‌دهد.

کارت ماهانه با هدیه ۵۰۰ تایی جم به هنگام خرید و روزانه ۷۰ جم، به طور مجموع ۲۶۰۰ جم برای شما به دنبال دارد. در صورت خرید هرکدام، اکانت شما دارای نماد VIP خواهد شد و کارت ماهانه، مزیت برخورداری رایگان از‌ گان AK_Gold Coated برای مدت زمان یک ماه برای شما به دنبال دارد. در نتیجه خرید این کارت‌ها، شما می‌توانید با جم دریافتی سطح بازی و اکانتتان را ارتقا داده و کیفیت مطلوب‌تری از بازی کردن در فری فایر را تجربه کنید.

خرید جم از سایت کالاف سنتر

همان طور که خواندید امور خرید جم و به دنبال آن خرید لول آپ پس، کارت‌های هفتگی و ماهانه همچنین خرید استارتر پک فری فایر، همه باعث پیشرفت شما در این بازی و ارتقای سطح شما خواهند شد. سایر کالاف سنتر، یک مرجع معتبر برای خرید‌های درون برنامه‌ای عنوان شده است که با ویژگی‌های بی‌نظیر زیر، به ارائه خدمات می‌پردازد.

شارژ اکانت در ۳۰ دقیقه!

سایت‌های بسیاری هستند که خرید جم فری فایر در آن‌ها، یک امر طولانی است. در واقع شما پس از پرداخت در لیست بی‌شماری از افراد قرار می‌گیرید و این‌که اکانت شما چه زمانی شارژ می‌شود، یکی مسأله مبهم است. در کالاف سیتی، حقوق مشتری محترم شمرده می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن یعنی در کم‌تر از ۳۰ دقیقه کاری، اکانت خود را به صورت شارژ شده خواهید دید.

بهترین سایت خرید جم فری فایر + معرفی سایت معتبر و تضمینی!

تضمین بهترین قیمت

نوسانات بازار دلار باعث شده است افراد سودجو بسیاری قیمت بسته‌های مختلف را به صورت دلبخواهی و به شدت گران‌تر از آن‌چه که باید، تعیین کنند. اما قیمت‌های کالاف سنتر حقیقی هستند و شما می‌توانید با بهترین و مقرون به صرفه‌ترین قیمت در آن، اقدام به خرید جم فری فایر کنید.

معرفی سایت کالاف سنتر

این سایت دارای پشتیبانی قوی است و گزارش کامل مراحل کار سفارشات شما جهت روشن‌سازی، به شما داده می‌شود. شما می‌توانید جهت خرید موارد گفته شده در بازی فری فایر، به سایت کالاف سنتر به نشانی اینترنتی cod-center.ir مراجعه نمایید. خوب است بدانید خرید‌های درون برنامه‌ای سایر بازی‌های پرطرفدار نظیر کال آف دیوتی (کالاف) و پابجی نیز در کالاف سنتر ممکن است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین سایت خرید جم فری فایر + معرفی سایت معتبر و تضمینی!

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *