بهترین بازی های PS4 از نگاه زوم تک

بهترین بازی های PS4

یکی از موضوعاتی که این روزها در میان گیمرها مطرح است استفاده از کنسول های بازی نظیر PS4 می باشد که هم اکنون کمپانی های سونی و مایکروسافت با عرضه ی نسل هشتم کنسول های خود با نام Play Station 4 Pro و XBox One X سعی داشته اند که کنسول های نسل هشتم را پیشرفته تر کرده و قدرت و استراتژی بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند اما در این بین گیمرهای تازه واردی وجود دارند که برایشان جای سوال است کدام بازی ها ارش پولی را که می خواهند بابتش پرداخت نمایند، دارند؟. زوم تک امروز سعی دارد یک سری از بازی های برتر انحصاری Play Station 4 را برای افراد تازه وارد معرفی نماییم تا آن ها نیز از مشخصات این بازی ها مطلع گردیده و با آن ها آشنا گردند.

بازی God of War III Remastered

زمان انتشار: 23 تیرماه 1394

پورت: هُل‌سیل الگوریتمز

سبک: اکشن ماجراجویی

قطعا همه ی گیمرهای حرفه و مبتدی با سری بازی های God of War آشنا هستند؛ سری باز یهایی که با گرافیک بسیار بالا و گیم پلی فوق العاده ی خود تمامی گیمرها را به سمت خود جذب کرده اند. سری سوم این بازی پرهیجان یکی از چندین بازی ریمستر شده ای است که قطعا ارزش حضور در کلکسیون بازی های شما را خواهد داشت. همانطور که می دانید پلی استیشن 4 قدرت بسیار بالایی دارد که به همین واسته نسخه ی ریمستر این بازی دارای وضوح کامل 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه عرضه شده که به طور کامل می توانید از تمامی صحنات بازی عکس برداری نمایید. لازم به ذکر است که تمامی بسته های بازی God of War III به همراه این ریمستر در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

بهترین بازی های PS4

در این بازی نیز ماجرای انتقام کریتوس را شما به عنوام گیمر ادامه خواهید داد که در این قسمت خدایان بزرگی هستند که پشت سر هم باید الیمپوس را از وجود آن ها پاک نمایید. نام های این خدایان، هادس خدای دنیای زیرین، پوزئیدون خدای دریا، هرمس پیام رسان خدایان یونان، هفائستوس خدای آهنگری، هفتائوس خدای آهنگری، تایتان هایی نظیر گرونوس، گایا و هرکول، برادر کریتوس از جمله شخصیت ها و خدایانی هستند که شما در این بازی با آن ها رو به رو می باشید و باید به ترسناک ترین شکل ممکن آن ها را به جزای اعمالشان برسانید. صحنه های هیجان انگیز به همراه اکشن های باشکوه و نفس گیر و وجود ابزارهای جنگی مختلف برای کشتن خدایان همگی سبب شده اند که قسمت سوم این بازی بسیار جذاب گردد. صحنه های اکشن و خشونت بی نهایت کریتوس تمام چیزی است که سبب شده است گیمرها عاشق این بازی شوند.

بازی Uncharted 4: A Thief’s End

زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

سبک: اکشن ماجراجویی

بازی Uncharted 4: A Thief’s End یکی از بازی های فوق العاده ای است که بسیاری از گیمرهای حرفه ای توصیه می کنند که در دکنسول های بازی خود حتما آن را تجربه نمایید. برخی از منتقدین بازی های کنسول ایراداتی مانند طولانی بودن اکت سوم بازی گرفته اند اما بقدری این بازی جذاب می باشد می توان از این ایرادات به دلیل جذابیت آن چشم پوشی کرد. شخصیت پردازی، دیالوگ های ماندگار، روایت بی نقص داستان، گیم پلی بسیار جذاب و متنوع از جمله ویژگی های بسیار خوب این بازی است که ارزش خرید آن را به شدت بالا برده است. ماجرای داستان این بازی سوم شخص این است که آخرین ماجراجویی های نیتن به عنوان شخصیت محبوب بازی را روایت می کند که گیم پلی و طراحی بازی نیز نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهبود یافته است. در بالا و پایین های این داستان سرانجام یک دزد؛ شخصی، هیجان انگیز، سینمایی و داستان محور این بازی را یکی از بازی های ماندگار نسل هشتم کنسول های بازی خواهد کرد.

بهترین بازی های PS4

Uncharted 4: A Thief’s End یکی از بازی های به شدت اعتیاد آوری است که با مراحل فوق العاده جذاب خود سبب خواهد شد که در حین این داستان تمامی بازی های دیگر خود را فراموش نمایید و پیگیر ماجرای این بازی شوید (قطعا خواب و خوراک را از شما خواهد گرفت!). این بازی ثابت می کند که چگونه می توان در عین آرام بودن پر آشوب بود و البته چقدر می توان دوستدار خانواده یود و برای آن ها هر کاری انجام داد. قطعا این بازی را تهیه کرده و بازی کنید.

بازی Ratchet & Clank

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

سبک: پلتفرمر، تیراندازی

یکیاز بهترین بازی های پلتفرمر Ratchet & Clank می باشد که توصیه می کنیم هرگز این بازی مهیج را از دست ندهید. Ratchet & Clank به نوعی یک بازسازی از نسخه ی سال 2002 به شمار می رود که به همراه یک انیمیشن عرضه شده است. نکات منفی این بازی بسیار کم است که از جمله این نکات منفی می توان به روایت داستانی تکمیل نشده ی آن اشاره کرد ولی از سوی دیگر ویژگی های مثبت آن بسیار زیاد است که نمی توان همه ی آن ها را برشمرد. اگر بخواهیم درخصوص ویژگی های مثبت آن کمی صحبت کنیم باید بگوییم که دارای گیم پلی بی نقص، سلاح های خلاقانه و متنوع است که سبب ایجاد جذابیت بالا در این بازی شده است. گرافیک هنری عالی و فنی فوق العاده به همراه حس و حال نوستالژیک از دیگر ویژگی هایی است که به چشم ما خورد و سبب رشد بیشتر و محبوبیت این بازی شد.

بهترین بازی های PS4

داستان این بازی مربوط به یک تعمیرکار به نام رچت است که به عنوان یک مکانیک مشغول به کار می باشد. مکانیک داستان ما آرزو دارد که عضو تیم گَلکتیک رنجر شود و به عنوان یک قهرمان محبوبیت یابد اما به طور کاملا ناگهانی، شبی یک ربات به سراغ رچت می آید و ماجراجویی این شخصیت بازی را رقم می زند. در این بازی سوم شخص که شما همان نقش رچت را دارید باید در محیط های مختلف و جذاب به مبارزه با موجودات ناشناخته بپردازید که در این مسیر پر از شوخی های بامزه و حوادث عجیب و غریب می باشد که در حین بازی به شدت روحیه ی شادابی پیدا می کنید. توصیه می شود حتما این بازی را تهیه نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین بازی های PS4 از نگاه زوم تک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *