بروزرسانی مادربردهای MSI

MSI

آپدیتی جدید از MSI برای BIOS منتشر شده با استفاده از آن مادربرد های z370 و همین طور x299 قادر خواهند بود پیکر بندی RAID که به پردازنده متصل است را به آن بیفزاید. این آپدیت امکان بهتر شدن پیکربندی RAID را خواهد داشت. می توان این طور موضوع را گفت که CPU-attached درواقع فناوری شناخته شده به VROC اینتل است که می تواند RAID مجازی را بر روی سیستم عامل مورد نظر اجرا کند.

با استفاده از این تکنولوژی می توانید RAID را به صورت مستقیم به SSD ها متصل کنید و به گذرگاه PCle سیستم با به وسیله RAID کردن به وسیله چیپ ست اصلی ، سرعت را بیشتر می کند. این موضوع در واقع VROC اینتل SSD های پر سرعت NVME را مورد هدف قرار می دهد. نمودار تهیه شده کاملا کاربرد پیکربندی RAID را نمایش می دهد که چیپ ست ها بر آن نصب شده و پردازنده مورد نظر را به صورت کامل نشان می دهد که RAID مجازی به وسیله این پردازنده بهتر کار می کند. به این دلیل است که در این حالت SSD راه مستقیم به پردازنده را دارد ، و امکاناتی نظیر پهنای باند زیاد و داشتن سرعت کمتر را می توان نام برد. این موضوع زمانی جالب است که بدانید در فناوری VROC  فقط و فقط به وسیله پردازنده های Xeon پشتیبانی می شود.

MSI

علاوه بر آن MSI ویژگی به اسم m.2 Genie را عرضه کرده که پیکر بندی RAID با ssd های M.2  را راحت تر کرده است. اکنون امکانات CPU-attached RAID مادربرد های MSI فقط از SSD های خود اینتل پشتیبانی دارند و امری غیر معقول است آن را به سایر دستگاها گسترش بدهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی مادربردهای MSI

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *