برسی اپلیکیشن پیت استاپ (Pit Stop )

برسی اپلیکیشن پیت استاپ (Pit Stop )

یکی از مسایل مهمی که برای هر دارنده خودرو و درواقع راننده ای پیش می آید نقص فنی ایجاد شده در ماشین است. حتما همگی یک بار مکانیک های حرفه ای مسابقات فرمول یک را دیده ایم که هر یک به طور کاملا تخصیصی و با سرعتی بالا شروع به تعویض لاستیک ها و اجزای مختلف بدنه ی خودروی سوپر اسپرت میکنند اما سوال اینجاست که آیا تنها چنین مکانیک های متخصص و پر سرعتی را تنها میتوان در مسابقات پیدا کرد؟ درواقع همگی دارندگان خودرو دوست دارند تا خدروی خود را به مکانیکی تحویل دهند که جزءبه جزء خودرو را بشناسد و به خوبی آن را تعمیر کند و تحویل مشتری دهد. اینجاست که اپلیکیشن پیت استاپ ( Pit Stop ) به سوال پرسیده شده پاسخ میدهد. در واقع  واژه ی انگلیسی Pit Stop به معنای جایگاهیست که ماشین های مسابقات فرمول یک و یا NASCAR در آن توقف کرده و حدود 10 مکانیک مجرب و حرفه ای در عرض چند ثانیه شروع به تعویض و یا تعمیر قطعات مختلف ماشین همچون تایر ها و یا اعضای دیگر بدنه مانند اعضای موتور و تنظیم میزان سوخت ماشین میکنند. اپلیکیشن پیت استاپ در واقع یک سامانه ی هوشمند در زمینه ی تعمیرات خودرو به حساب می آید که با ارائه ی خدمات و سرویس دهی ها توسط متخصصین خود نیاز های خودروی شما را برطرف میکند. در برخی مواقع ممکن است ماشین شما در مسیر جاده داخل شهری یا خارج از شهر دچار نقص فنی شود و مجبور شوید ماشین را پارک کنید و با نیرو های امداد تماس بگیرید. مشکل اینجاست که ممکن است خدمات رسانی از طریق نیرو های امداد خودرو که با آن ها تماس گرفته اید کمی طول بکشد و یا حتی مکانیک هایی که قرار است خودروی شما را تعمیر کنند اصلا با قطعات خودروی شما آشنایی کامل نداشته باشند. در چنین شرایطی استفاده از اپلیکیشن پیت استاپ به کار شما می آید. بر اساس اطلاعاتی که شرکت تعمیر یاب هوشمند خودرو ایرانیان اعلام کرده است، اپلیکیشن پیت استاپ به کمک تیمی حرفه ای از تعمیرکاران خودرو، بازاریابان ، و برنامه نویس ها ساخته شده است و درواقع هدف این گروه زبده و حرفه ای نظارت دقیق بر تعمیرات و سرویس دهی مناسب میباشد. اما سوال اصلی که در ذهن هر مشتری ایجاد میشود این است که این اپلیکیشن چه مزیت ها و نقاط قوتی دارد که آن را نسبت به سایر خدمات امداد رسانی خودرو کارامد تر کرده است. اکنون به کلیدی ترین ویژگی های مثبت این اپلیکیشن میپردازیم:

1.حضور تیمی متخصص از تعمیرکاران

اساس خدمات رسانی اپلیکیشن هوشمند پیت استاپ، حضور گروهی از تعمیرکاران کاملا زبده و حرفه ای میباشد و درواقع به کمک دانش آن ها در زمینه ی تعمیرات خودرو و انجام تست های فنی مختلف پایه خدمات رسانی این اپلیکیشن شکل گرفته است.

2.اپلیکیشن مشتری پیت استاپ

از جمله ویژگی های اپلیکیشن مشتری پیت استاپ نظارت بر هزینه ها و گزارش به روز خدمات ارائه شده برای خودروی شما میباشد که توسط تیمی مجرب از برنامه نویسان طراحی و تنظیم شده است.

3.نظارت بر هزینه ها و گارانتی:

تمامی خدمات ارائه شده نسبت به قطعات مختلف خودرو شما توسط تعمیرگاه های مختصص طرف حساب این سامانه دارای گارنتی بوده و پس از انجام خدمات رسانی در سیستم ثبت و توسط ناظرین مورد بررسی قرار میگیرد.

4. نظارت و اطلاع رسانی دقیق

یکی دیگر از ویژگی های مثبت اپلیکیشن پیت استاپ گزارش و اطلاع رسانی میزان هزینه های خودروی شما میباشد که از این طریق به شما کمک میکند تا زمان و میزان هزینه های خودروی خود را مدیریت کنید و در این زمینه صرفه جویی کنید.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات و امداد رسانی های تعبیه شده در سامانه ی هوشمند موجود در اپلیکیشن پیت استاپ به صورت شبانه روزی میباشد و به طور کلی تمامی نیاز های فنی یک خودرو را پوشش میدهد. به طور مثال اگر خودروی شما در مسیر دچار نوعی نقص فنی شد که دیگر قادر به ادامه دادن مسیر نیستید میتوانید از قابلیت امداد خودروی اپلیکیشن یا همان تقاضای جرثقیل کمک بگیرید و یا اگر نقص فنی خودوی شما مربوط به یک قطعه ی خاص از ماشین میباشد میتوانید از طریق قابلیت تعویض قطعات نرم افزار درخواست کنید تا قطعه ی مد نظرتان را متخصصین مجرب تعویض کنند.علاوه بر این لازم به ذکر است که ارائه ی سرویس در اپلیکیشن پیت استاپ مطابق با استاندارد های لازم بوده و در صورتی که مشتری از خدمات رسانی صورت گرفته راضی نباشد میتواند در قسمت ثبت نظر و امتیاز نارضایتی خود را اعلام کند. نحوه ی تسویه حساب در پیت استاپ به این صورت است که مشتری میتواند به سه روش پرداخت از طریق درگاه موبایل، پرداخت به صورت آنلاین و پرداخت نقدی حساب مالی خود را تسویه کند. تمامی این هزینه ها به صورت روزانه برای طرفین قرار داد ارسال میشود.

نحوه کار کردن با اپلیکیشن پیت استاپ

ابتدا لازم است تا این اپلیکیشن را از نرم افزار کافه بازار یا از طریق سایت رسمی گوگل پلی (Google Play ) یا نرم افزار آن دانلود کنید. پس از نصب و راه اندازی نرم افزار پیت ستاپ میبایست شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کنید. پس از ثبت تلفن همراه در صفحه ی اول نرم افزار پیت استاپ وضعیت لحظه ای مکان شما و ارتباط شما با سرور برنامه به شما نمایش داده میشود. پس از راه اندازی برنامه 6 گزینه به شما نمایش داده میشوند که در صورت تمایل به اضافه کردن مشخصات خودرو میبایست گزینه ی  افزودن خودروی جدید را انتخاب کنید و سپس در صفحه باز شده جدید مشخصات گروه خودروی شما، زیر گروه آن و شماره پلاک آن را وارد نمایید. پس از ثبت شدن خودروی شما در سامانه ی هوشمند نرم افزار پیت استاپ میتوانید گزینه ی درخواست سرویس را انتخاب کنید و سرویس های مختلف و متنوعی را متناسب با نقص فنی خودروی خود انتخاب کنید. از جمله کلیدی ترین خدماتی که میتوانید در اپلیکیشن پیت استاپ از آۀن ها بهره مندشوید امکان درخواست جرثقیل ، درخواست جرثقیل و تعمیر ، نمایش نزدیک ترین تعمیرگاه ها و رزرو آنلاین خدمات رسانی میباشد. در بخش رزرو آن لاین پس از ثبت درخواست ، مشخصات شما در فهرست در انتظار تایید میشود و پس از انتخاب یکی از تعمیر گاه های مد نظرتان به فهرست پذیرش شده ها منتق میشود. جهت مشاهده گزارشتات مختلف مربوط به هزینه های صورت گرفته برای خودروی شما میتوانید گزینه ی گزارش مالی را انتخاب کنید و با مشاهده میزان هزینه های صورت گرفته و مدیریت آن ها ، در مصرف پول و زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین درصورت تمایل به مشاهده فهرست خدمات صورت گرفت برای خودروی شما میتوانید گزینه ی گزارش تعمیرات را انتخاب کنید و لیستی از انواع خدمات یکه به خودروی شما علق گرفته است را مشاهد کنید.

برسی اپلیکیشن پیت استاپ (Pit Stop )1

با توجه به تمامی ویژگی های نام برده شده در باره ی اپلیکیشن هوشمند و پر قدرت Pit Stop و نحوه ی مدریت امداد رسانی ها مختلف موجود در آن   دیگر نگران نقص فنی خودرو شما نخواهید بود چون تیمی مجرب و حرفه ای با بهترین و خدمات جهت صرفه جویی مالی شما آماده ی خدمات رسانی به شما میباشند. پیت استاپ، شیوه ای نوین و هوشمند  در تعمیرات خودرو.

امیدواریم از مطالب زوم تک لذت برده باشید، با ما همراه باشید تا از اخبار و مطالب روز با خبر شوید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برسی اپلیکیشن پیت استاپ (Pit Stop )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *