بررسی نمایشگر های هتلی و تاثیر آن در میهمان نوازی مدرن !

نمایشگر های هتلی

شرکت سامسونگ در تولید نمایشگر های فرودگاهی ، نمایشگر های هتلی سابقه ای طولانی دارد اما نمایشگر های هتلی چه تاثیری در مهمان نوازی دارد. در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت .

هتلداری در دنیای کنونی به عنوان صنعتی پولساز و پردرآمد شناخته می‌شود. آمارهایی که هر ساله اعلام می‌شود خبر از افزایش این درآمدها می‌دهد، به گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود درآمد متوسط صنعت هتلداری در سال ۲۰۱۸ به رقم قابل توجه ۵۵۳ میلیارد دلار برسد.
رقابت برای کسب سهمیه بیشتر از این درآمد هنگفت موجب شده تا صاحبان هتل‌ها بیش از پیش به نوآوری و بهره‌مندی از ابزارها و محصولات جدید روی بیاورند. در دنیای دیجیتالی و هوشمند کنونی دیگر کمتر گردشگری با دریافت یکسری از سرویس‌های ساده و سنتی گذشته احساس رضایت پیدا می‌کند. عصر فناوری، نسل جدیدی از مشتریان و گردشگران را ایجاد کرده است. این نسل جدید، خدمات نوین و پیشرفته‌ای را می‌طلبد.
یکی از موثرترین و جذاب‌ترین این خدمات، بهره‌مندی از نمایشگرهای هتلی (Hospitality Display) است.

میزبانی برتر
مدیران هتل‌ها به دنبال ایجاد تنوع در تجربه مهمانان خود هستند و در این میان نمایشگرهای هتلی در عین افزایش بهره‌وری، حس راحتی خانگی را به مهمانان منتقل می‌کنند. نمایشگر HE590 سامسونگ، تلویزیون‌های معمولی داخل اتاق را به یک وسیله سرگرمی چندمنظوره تبدیل می‌کند که در عین داشتن ظاهری زیبا و شیک، با برنامه‌های متنوع مهمانان را سرگرم می‌کند. با استفاده از IP اتصال به نمایشگرهای HE590، مهمانان می‌توانند برنامه‌های مورد علاقه خود و یا فیلم و موسیقی موجود روی دستگاه‌های موبایلی خود را روی نمایشگر مشاهده کنند. از سوی دیگر پرسنل هتل نیز می‌تواند با استفاده از راهکار LYNK REACH 4.0 سامسونگ پیام‌های خوش‌آمدگویی، تخفیف‌های ویژه یا اطلاعات جذاب را به اتاق‌هایی ویژه ارسال کرده و به این ترتیب انعطاف بالایی در حوزه تعامل با مهمانان پیدا کنند. استفاده از نمایشگر HE590 به مدیران هتل‌ها امکان می‌دهد تا تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای مهمان خود ایجاد کرده و در عین حال در هزینه‌ و نیروی انسانی خود صرفه‌جویی کنند.

خوش‌آمد‌گویی گرم به مهمانان
با استفاده از منوی Home در نمایشگرهای هتلی سامسونگ، بدون نیاز به خرید جداگانه راهکار یا زیرساخت شبکه می‌توانید محتواهایی بسیار متنوع را برای مهمانان خود پخش کنید. این قابلیت‌های جدید به هتل‌ها امکان می‌دهد با یک ویدیوی کوتاه به مهمانان خود خوش‌آمدگویی کرده و یا لوگوی هتل را در زمان پخش برنامه‌های عادی روی صفحه تلویزیون‌ بیاندازند. به این ترتیب بدون نیاز به خرید راهکاری مجزا می‌توانید برند خود را تبلیغ کنید. در عین حال مهمانان نیز می‌توانند به راحتی به اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ و اطلاعات مرتبط با فعالیت‌های هتل و یا فعالیت‌های معمولی یک تلویزیون دسترسی پیدا داشته باشند. منوی Home نمایشگرهای هتلی سامسونگ کاملا قابل تنظیم است لذا هتل‌هایی که بودجه مالی برای خرید راهکارهای مجزا ندارند، می‌توانند این منو را خودشان به هر شکلی که دوست دارند روی نمایشگرها قرار دهند.

بیشتر بخوانید  فناوری تراشه های اگزینوس سامسونگ به خودروهای هیوندا می رسد

بهتر دیده شوید
راهکار LYNK REACH 4.0 به هتل‌ها امکان می‌دهد از کانال‌های ویدیویی خوش‌آمد گویی برای انتقال اطلاعات مفید به مهمانان استفاده کنند. مدیران هتل‌ها می‌توانند با آپلود کردن یک ویدیو یا آدرس URL آن، لیستی از ویدیوها را برای تبلیغ تسهیلات یا پیشنهادات خاص، رخدادها یا جذابیت‌های هتل خود استفاده کنند. در نتیجه هتل‌ها می‌توانند تا چهار کانال را بصورت همزمان برای نشان‌ دادن ویدیوهای موردنظر خود در بخش‌های عمومی هتل مثل لابی و رستوران و یا داخل اتاق‌های هتل استفاده کنند. امکان استریم کردن تبلیغات جشنواره‌های مختلف در این کانال‌ها هم می‌تواند به یک منبع درآمد برای هتل تبدیل شده و در عین حال به شناخته‌تر شدن آن هتل نیز کمک کند.
مجموع قابلیت‌ها و راهکارهای گفته شده، نمایشگرهای هتلی سامسونگ را به گزینه‌ای بسیار مدرن و البته مقرون به صرفه برای افزایش بهره‌وری هتل، در عین تبلیغ بهتر برند آن هتل تبدیل می‌کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی نمایشگر های هتلی و تاثیر آن در میهمان نوازی مدرن !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *