بررسی اپلیکیشن سنجاق ؛ ابزاری آنلاین برای یافتن متخصصان !

اپلیکیشن سنجاق

اکنون با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، افراد جامعه سعی دارند تا در طول یک روز تمامی کارهای خود را به راحتی انجام دهند و وقت برای انجام امور روزمره صرف نکنند. تا چند سال گذشته این موضوع کمی دور از ذهن به نظر می‌رسید که شما بتوانید به راحتی با استفاده از گوشی هوشمند خود از بهترین رستوران‌های شهر غذا سفارش دهید و نیازی نباشد تا حضوری مراجعه نمایید. اما اکنون تمامی افراد جامعه سعی دارند تا کارهای روزمره‌ی خود را به همین صورت و در مدت زمانی کوتاه انجام دهند و در این میان اپلیکیشن‌هایی نظیر سنجاق می‌تواند به کمک این دسته از افراد آمده و سهولت را برای آنان فراهم نماید.

کمی تصور کنید؛ یکی از وسایل منزل شما خراب شده و شما به دنبال یک متخصص برای تعمیر آن هستید! در این مواقع آیا در اختیار داشتن ابزاری برای یافتن متخصص، بدون دردسر و مشکل، عالی نیست؟ در این زمینه، اپلیکیشن سنجاق به کمک شما آمده و با استفاده از آن می‌توانید در 45 شهر ایران متخصص مورد نیاز خود را در هر زمینه‌ای پیدا کنید و هم در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کرده و هم خدمات را مستقیما در محل دریافت نمایید.

معرفی اپلیکیشن سنجاق

پیش از آنکه به بررسی اپلیکیشن سنجاق بپردازیم، بیایید کمی با آن آشناشویم. سنجاق، اپلیکیشنی است کاربردی که توانسته در طی این مدت زمان کوتاه، پس از معرفی، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و تعداد قابل توجهی از مردم جوامع مختلف این اپلیکیشن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند. در اختیار داشتن اپلیکیشن سنجاق برای اشخاصی مناسب است که در طول یک روز مشغله‌های فراوانی دارند و وقتی برای انجام کلیه امور، به تنهایی ندارند. استفاده از اپلیکیشن سنجاق سبب خواهد شد تا هم در زمان این افراد صرفه‌جویی شده و هم با موانع انجام بسیاری از امور روبرو نشوند.

این اپلیکیشن برای اصناف مختلف تعریف شده است، به همین دلیل می‌توانید در هر زمان و در هر موقعیت که به یک شخص حرفه‌ای و یا متخصص در زمینه‌ای خاص نیاز داشتید درخواست کمک ارسال کنید. متخصصین در اصناف مختلف تمامی درخواست‌هایی که توسط کاربران ثبت می‌گردد را مشاهده نموده و متخصصی که توانایی ارائه خدمات به شما را داشته باشد، قطعا درخواست شما را قبول خواهد کرد.

نحوه درخواست متخصص از طریق اپلیکیشن سنجاق

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره کردیم، سنجاق اپلیکیشنی پرطرفدار بوده و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی متخصص مربوط به امور خود را پیدا کنید. به منظور ارسال درخواست تنها لازم است تا این اپلیکیشن را برای گوشی خود دانلود نموده و سپس آن را نصب کنید. پس از ورود به اپلیکیشن باید نوع کار و تخصص مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. پس ازانجام مراحل قبلی، اکنون باید محل زندگی خود را نیز مشخص کنید. لازم به ذکر است که بهتر است توضیحات درخصوص خرابی به صورت کامل در بخش توضیحات اپلیکیشن ارائه نمایید تا متخصص مورد نظر بتواند با مشکل شما آشنا شده و در صورت داشتن تخصص کافی در آن زمینه، اقدام به پذیرش درخواست شما نماید.

ویژگی‌های اپلیکیشن سنجاق

اپلیکیشن سنجاق این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند که بتوانند مستقیما با افراد متخصص و زبده در در زمینه‌های مختلف در ارتباط بوده و بدون هیچگونه رابطه و پرداخت هزینه اضافی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

امکان ثبت سفارش به منظور حضور در محل و همچنین امکان ارائه خدمات در محلی دیگر نیز وجود دارد و شما باید در زمان ثبت سفارش حتما به این نکته توجه داشته باشید. اپلیکیشن سنجاق تمامی تلاش خود را کرده است تا بتواند کلیه درخواست‌های کاربران را به طور کامل برآورده نماید و بر همین است که اکنون بهترین خدمات پشتیبانی را ارائه می‌دهد. مدیران و کارشناسان حرفه‌ای در سنجاق درخواست‌های ثبت شده را به طور دقیق بررسی نموده و پیگیر کار مشتریان خواهند بود. پس از ارائه خدمات کارشناسان سنجاق با شما تماس می‌گیرند تا میزان رضایت شما را از سرویس‌های دریافتی کسب نموده و برای متخصصان در یک زمینه‌ی خاص امتیازی ارائه دهند.

هزینه انجام امور توسط اپلیکیشن سنجاق کاملا مناسب بوده و حتی می‌توانید میزان هزینه‌های سفر را نیز به حداقل برسانید.

میزان کیفیت و کارایی اپلیکیشن سنجاق

اغلب اشخاصی که از این اپلیکیشن استفاده نموده‌اند رضایت کامل داشته و این موضوع نشان می‌دهد که کیفیت خدمات ارائه شده توسط مدیران و کارشناسان این شرکت بسیار مطلوب بوده است. تعداد زیادی از کاربران اعلام نموده‌اند که سنجاق توانسته است بهترین متخصاصان را در زمینه‌ی انجام امورشان ارسال نماید. اکنون شما نیز می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، بخش زیادی از امور خود را به متخصصان حرفه‌ای در این امر بسپارید تا در کمترین زمان ممکن سرویس موردنظر خود را دریافت نمایید.

حتی متخصاصان در زمینه‌های مختلف نیز می‌توانند با ورود به اپلیکیشن در حرفه‌ی خود اقدام به ثبت‌نام نموده و به عنوان ناجیان سنجاق به مشتریان این اپلیکیشن یاری رسانند.

نحوه کار با اپلیکیشن سنجاق

سنجاق ابتدا درخواست شما را برای متخصصان مربوطه ارسال خواهد کرد و شماره تماس شما نزد شرکت محفوظ خواهد ماند، در صورتی متخصص مربوطه درخواست شما را قوبل نماید امکان نمایش آن برای وی وجود خواهد داشت تا هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

در زمان ثبت سفارش نیز این اپلیکیشن سوالاتی را از شما خواهد پرسید که پس از پاسخ دادن به این سوالات قیمت دقیق آن سرویس را به شما اعلام می‌نماید. پس از اینکه سفارش خود را ثبت کردید، پیشنهادهای کاری توسط افراد حرفه‌ای در آن رمینه را مشاهده خواهید کرد که در این مرحله می‌توانید متخصصان را از نظر: سابقه، نظر کاربران، هزینه و … مقایسه نموده و بهترین شخص را انتخاب نمایید. امکان تماس با متخصصان نیز وجود دارد و در این شرایط می‌توانید به راحتی جزئیات کامل را از سوی آن‌ها جویا شوید.

 

دانلود از کافه بازار

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی اپلیکیشن سنجاق ؛ ابزاری آنلاین برای یافتن متخصصان !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *