برخی ویژگی های سری میت 50 هوآوی لو رفت

برخی ویژگی های سری میت 50 هوآوی لو رفت

هواوی آماده است تا سری جدید پرچمداران Mate50 را در کنفرانس معرفی محصولات پاییزی رونمایی کند. با این حال، در مصاحبه اخیر با شخص ارشد این شرکت (یو چنگدونگ)، برخی اطلاعات در مورد سری پرچمدار آینده فاش شد.

ریچارد یو (مدیر عامل Consumer BG در Huawei Technologies) در مصاحبه ای که توسط Huawei Official (در Weibo) آپلود شد به برخی از سوالات پاسخ داد و فاش کرد که سری Mate50 دارای دو ویژگی برجسته خواهد بود: فناوری پردازش تصویرX-Mage Imaging و فناوری ارتباط ماهواره ای.

طبق گفته ریچارد یو، سیستم تصویربرداری کاملاً جدید XMAGE متخصص عکاسی محاسباتی هواوی خواهد بود. این یک نام تجاری تصویربرداری است که توسط هواوی پس از کاهش و خلاصه کردن انباشت، تمرین و ایجاد گذشته خود در زمینه تصویربرداری راه اندازی شده است. این سیستم تصویربرداری جدید منحصر به سری Mate50 خواهد بود و پیشرفتی در دوربین به ارمغان خواهد آورد.

مدیر عامل Consumer BG در Huawei Technologies همچنین فاش کرد که HarmonyOS 3 با برخی ویژگی‌های جدید ارائه خواهد شد. همانطور که قبلاً فاش شد، این ویژگی های جدید شامل اسکن کدها و برقراری تماس در زمانی که تلفن کاملاً خاموش است، می شود، اما می تواند برای چند ساعت امکان پذیر باشد.

در پایان، ریچارد یو همچنین فاش کرد که سری Mate50 دارای فناوری “نفوذ آسمان به سمت بالا” در ارتباط است. این به ویژگی ارتباط ماهواره ای در سری Mate50 اشاره می کند. به گفته تحلیلگر معروف “Ming-Chi Kuo”، انتظار می رود هر دو سری آیفون 14 و سری Mate50 از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی کنند که خدمات پیام کوتاه اضطراری را ارائه می دهد.

همانطور که قبلاً فاش شد، Mate50 آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1/1.5 اینچی، لنز تله فوتو (با زوم 3x، 3.5x و 5x)، لنز IMX766، لنز IMX688 و لنز OV64B خواهد بود. این تعداد لنز دوربین نشان می‌دهد که سری Mate50 پیشرفتی در زمینه تصویربرداری خواهد داشت.

به طور کلی چهار مدل وجود خواهد داشت: Mate50e، Mate50 Standard، Mate50 Pro و Mate50 RS. دو مدل اول دارای صفحه نمایش 90 هرتزی خواهند بود، در حالی که دو مدل آخر دارای صفحه نمایش 120 هرتز با وضوح 2.5K.

از نظر پردازنده، Mate50e از اسنپدراگون 778G بهره می‌برد، در حالی که سایر مدل‌ها به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 بدون 5جی مجهزند. این چیپ شاید از 5جی پشتیبانی نکند اما گویی قرار است محافظ بدنه با قابلیت پشتیبانی فناوری 5جی به کار گرفته شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 6 سپتامبر منتظر ماند و مشخص شود برنامه هوآوی دقیقا چیست.

بیشتر بخوانید  هواوی از Y8p میان رده بی سروصدا رونمایی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برخی ویژگی های سری میت 50 هوآوی لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *