برای خواب راحت به آباژور “مرگ ستارگان” نیاز دارید

اگر به مشاهده ستارگان و سیارات در شب هنگام علاقه مند هستید، نباید آخرین کالای ارائه و عرضه داده شده در بازار مرتبط به نجوم و تکنولوژی خواب را از دست بدهید. اگر آباژور “مرگ ستارگان” را کنار بستر خوابتان نگهداری کنید، با یک سلاح فوق العاده منفجرکننده قادر به خاموش کردن میلیاردها ستاره یا سیاره خواهید بود. و آباژور عرضه شده مرتبط به نجوم این رویای شما را در واقعیت زندگیتان ممکن ساخته است.

آباژور “مرگ ستارگان” با دو لامپ به بلندی 12 اینچ بسته بندی شده و یک پایه مبنا بر اشکال ستارگان دارد که با LED سفید قرار گرفته در آن قدرت یافته است. در واقع کارکرد این LED قرار گرفته در آباژور نامبرده است که شما را قادر به روشن و یا خاموش کردن میلیاردها ستاره می کند. و بدین ترتیب، مرگ ستارگان در وقت روز وابسته به خودتان است.

آباژور مرگ ستارگان

با فشار دادن لنز فوکوس “مرگ ستارگان” چرخه نمایش فعال شده و لامپ LED 50 دلاری روشن خواهد شد. و بدین صورت، شما فقط یک سایه ایجاد شده روی کلاهک آباژور را مشاهده می کنید که ستارگان را به نمایش گذاشته است.

آباژور مرگ ستارگان

نقطه ضعف استفاده از آباژور “مرگ ستارگان” این است که لامپ های چراغ آن قابل تعویض نیستند. و یا قادر به تعویض آن ها با رنگ های دیگر نیستید. اما این لامپ های LED از زمان راه اندازی 60,000 ساعت روشن می مانند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برای خواب راحت به آباژور “مرگ ستارگان” نیاز دارید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *