برای خرید یک گوشی خاص به سراغ کدام مدل ها برویم؟

گاهی در میان آدم ها ، عده ی هستند که دوست دارند گوشی داشته باشند که کمتر کسی آن را در دست بگیرد یا به اصطلاح دیگر گوشی خاص و منحصر به فرد می خواهند. در این میان گوشی های وجود دارد که افراد کمی اقدام به خرید آنها می کنند در ادامه این پست قصد داریم تعدادی از آنها را برای شما معرفی نماییم . با ما همراه باشید. 

1)BlackBerry KEYone

2) BlackBerry Priv

3)BlackBerry DTEK60

4)Google Pixel XL

5)Apple iPhone 7 Plus

 

گوشی های خاص کدامند؟

1)BlackBerry KEYone

BlackBerry KEYone

بلک بری که دیگر نامی آشنا برای همه ی کاربران است. این گوشی ها بیشتر در دست مدیران و افرادی دیده می شود که امنیت برایشان بسیار مهم است.جدیدترین مدل این برند KEYone می باشد که که مزیت های زیادی دارد. اما توجه داشته باشید که این گوشی از نظر پردازنده ضعیف است و تنها می تواند از پس کارهای روزانه بر بیاید. 

 

2)BlackBerry Priv

BlackBerry Priv

یکی دیگر از مدل های بلک بری Priv  می باشد به نسبت مدل KEYone دارای قیمت پایین تری است.یکی از جالب‌ترین و جذاب ترین بخش های دستگاه مکانیزم کشویی قسمت کیبورد آن می باشد. البته دقت کنید که پردازنده 6 هسته‌ای  این گوشی می تواند کمی بهتر از  KEYone عمل نماید. 

 

3)BlackBerry DTEK60

BlackBerry DTEK60

مدل دیگری از بلک بری BlackBerry DTEK60 می باشد که کیبورد فیزیکی ندارد . این گوشی پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 820 و صفحه نمایش QHD به همراه 4 گیگابایت رم دارد . البته این گوشی با دارا بودن این ویژگی ها و دوربین 21مگاپیکسلی می تواند یک گوشی قدرتمند به شمار بیاید. 

 

4)Google Pixel XL

Google Pixel XL

این گوشی که تقریبا قیمت بالایی دارد می تواند به عنوان یک گوشی خاص باشد.صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده قوی و آندروید با قابلیت ارتقاء از جمله قابلیت های مهم در این گوشی است .

 

5)Apple iPhone 7 Plus

آیفون 7 پلاس این گوشی نیازی به توضیح ندارد آیفون را که همه دیگر می شناسیم. ایرانی ها تقریبا آیفون را نماید خاص بودن به شمار می آورند.  

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیش فروش بلک بری پریو آغاز شد

نظرات در مورد : برای خرید یک گوشی خاص به سراغ کدام مدل ها برویم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *