بتا سوم iOS 16.4 منتشر شد

بتا سوم iOS 16.4 منتشر شد

اپل iOS 16 را به همراه macOS Ventura در اواخر سال 2022 به صورت عمومی عرضه کرد. از آن زمان، سازنده بزرگ آیفون روی نسخه‌های کوچک کار می‌کند تا باگ‌های باقی مانده را برطرف کند و ویژگی‌های گمشده‌ای را که قبلاً اعلام کرده بود، معرفی کند. اکنون که iOS 16.3.1 به شکل پایدار خود منتشر شده است، شرکت کوپرتینویی توسعه نسخه بعدی iOS را آغاز کرده است. iOS 16.4 beta 3 اکنون برای کسانی که در برنامه توسعه دهندگان اپل ثبت نام کرده اند در دسترس است.

iOS 16.4 beta 3 Apple ID شما را در تنظیمات به‌روزرسانی نرم‌افزار فهرست می‌کند. این به این دلیل است که برنامه‌های Developer و Public Beta به جای اینکه به پروفایل‌های پیکربندی عمومی مرتبط شوند، اکنون به حساب‌های شخصی اپل مرتبط هستند.

ما هنوز در حال بررسی نسخه بتای iOS 16.4 هستیم تا سایر موارد اضافه شده جدید را که ممکن است ارائه دهد، کشف کنیم. در صورت کشف هر گونه ویژگی یا ترفند جدید دیگری، این مقاله را به روز خواهیم کرد. در این میان، می‌توانید تغییرات رسمی اپل را بخوانید، جایی که این شرکت معمولاً فهرستی از اشکالات و رفع‌های اصلی موجود در یک بیلد را شامل می‌شود.

iOS 16.4 beta 1 شکلک Unicode 15.0 را معرفی می کند. اینها شامل نماد وای فای، چتر دریایی، فلوت و غیره است. توجه داشته باشید که اگر آنها را برای شخصی در یک سیستم عامل قدیمی ارسال کنید، دیگر نمی تواند آنها را مشاهده کند. در عوض، آنها به عنوان جعبه هایی با علامت سوال در آنها ظاهر می شوند که نشان دهنده حضور یک کاراکتر پشتیبانی نشده است.

iOS 16.4 beta 1 همچنین شامل گزینه‌های به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید است که به کاربر امکان می‌دهد بین کانال بتای توسعه‌دهنده، کانال بتای عمومی یا هیچکدام انتخاب کند. اپل پروفایل های پیکربندی بتا را در هر نقطه ای بازنشسته می کند. اگر با شروع iOS 16.4 بتا 1، یک برنامه وب پشتیبانی شده را به صفحه اصلی خود اضافه کنید، می توانید به صورت اختیاری اعلان های فشار را از آن دریافت کنید. علاوه بر این، مرورگرهای وب شخص ثالث اکنون می توانند از افزودن برنامه های وب به صفحه اصلی آیفون پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید  تنش های داخلی شرکت اپل احتمالا به استعفای چندین مدیر این شرکت خواهد انجامید

iOS 16.4 beta 1 علاوه بر این ویجت های صفحه اصلی جدید را برای ردیابی سفارش معرفی می کند. این ویجت‌ها اطلاعات مربوطه را از برنامه کیف پول اپل منعکس می‌کنند. در iOS 16.4 beta 1، برنامه Apple Music دیگر هنگامی که کاربر اقدام خاصی را انجام می دهد، مانند افزودن یک آهنگ به صف، پاپ آپ های مزاحم را در وسط صفحه نمایش نمی دهد. در عوض، یک بنر کوچک به سمت پایین صفحه نمایش را نشان می دهد. علاوه بر این، اکنون عکس نمایه کاربر را در برگه کتابخانه نشان می دهد و تنظیمات حساب را حتی بیشتر در دسترس قرار می دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بتا سوم iOS 16.4 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *