بتا دوم One UI 5.0 برای گلکسی اس 22 منتشر شد

بتا دوم One UI 5.0 برای گلکسی اس 22 منتشر شد

اوایل این ماه، سامسونگ شروع به عرضه نسخه بتای One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 برای گوشی‌های سری گلکسی اس 22 کرد. اکنون، غول کره جنوبی شروع به انتشار نسخه بتا دوم برای پایگاه کاربران کره جنوبی، ایالات متحده، بریتانیا و هند کرده است.

به‌روزرسانی جدید با نسخه سیستم‌افزاری ارائه می‌شود که به ZVHK ختم شده و تعداد زیادی رفع اشکال، بهبود عملکرد و نمادهای برنامه‌های بروز شده را برای برنامه‌های استوک سامسونگ به ارمغان می‌آورد. نسخه بتا One UI 5.0 حجم دانلودی در حدود 3 گیگابایت در بازارهایی دارد که برای اولین بار در دسترس قرار گرفته است. حجم دانلود در مناطقی که دومین آپدیت بتا در دسترس قرار گرفته است تقریباً 1 گیگابایت است.

ویژگی‌های جدید معرفی‌شده در نسخه بتا دوم شامل ویجت پیشنهادات هوشمند است که برنامه‌های مفید و ویژگی‌های جدید را پیشنهاد می‌کند. این نسخه همچنین شامل حالت Maintenance Mode است که به شما امکان می دهد اطلاعات شخصی خود را در حین اشتراک گذاری دستگاه خود با یک مرکز تعمیر مخفی کنید. قابلیت تشخیص حریم خصوصی نیز توسط سامسونگ اضافه شده است.

هنگامی که سعی می کنید تصاویر حاوی داده های حساس مانند تصاویر کارت های اعتباری، کارت های شناسایی یا گذرنامه ها را به اشتراک بگذارید، به شما هشدار می دهد و به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا واقعاً می خواهید آن تصاویر را با دیگران به اشتراک بگذارید. آخرین نسخه One UI 5.0 بتای حالت Lifestyle را به عملکرد Bixby Routines می آورد. انتظار داریم بزودی سایر گوشی های این شرکت بتا را دریافت کنند.

سامسونگ در اواخر سال جاری آپدیت نهایی اندروید 13 را در اختیار دارندگان گوشی های هوشمند خود قرار می دهد. شرکت سامسونگ در تلاش است تا آپدیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار دهند. برند کره ای سخت در تلاش بوده تا هر سال نسخه جدیدی را به مخاطبان خود ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری جدید تبلت های سامسونگ

نظرات در مورد : بتا دوم One UI 5.0 برای گلکسی اس 22 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *