باز هم انفجار گلکسی نوت 7 و این بار در هتلی در استرالیا

پس از رویدادها و اتفاقات ناگواری که برای سامسونگ در پی عرضه جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 7 افتاد و باعث ناامیدی بسیاری از کاربران شد، به نظر میرسد داستان خرابکاری های این فبلت تمامی ندارد و باز هم انفجار گلکسی نوت 7 این بار در هتلی در استرالیا اتفاق افتاد. با ما همراه باشید.

در یکی دیگر از گزارشات مبنی بر انفجار فبلت جدید سامسونگ این بار در یکی از هتل های کشور استرالیا ، گلکسی نوت 7 یکی از مسافران استرالیا که در این هتل اقامت داشته، ناگهان منفجر میشود. این تاجر استرالیایی دراین باره میگوید :

“صبح امروز، وقتی هنوز خواب بودم، موبایلم در حال شارژ، آتش گرفت و تقریباً منفجر شد، به گونه ای که نتوانستم سیم کارت و کارت حافظه را از آن بیرون بیاورم. من از شارژر و کابل استاندارد خود دستگاه استفاده می کردم. به خاطر این اتفاق، ملحفه و فرش اتاق نیز علاوه بر انگشتان دستم سوختند.”

پس از مراجعه وی به یکی از نمایندگی های سامسونگ در آن شهر ، مسئولان علاوه بر اهدای یک گوشی موبایل J1 به او اظهار کردند که این اولین مرتبه ای است که چنین اتفاقی در استرالیا میفتد.

این رویداد، جدیدترین مورد از اتفاقات ناامیدکننده پس از عرضه رسمی گلکسی نوت 7 به شمار می رود، و همان طور که می دانید سامسونگ پس از دریافت چندین گزارش در این رابطه، فراخوان جمع آوری عمومی این دستگاه را صادر کرد.

علاوه بر این با فراخوان عمومی 2.5 میلیون دستگاه از گلکسی نوت 7 که قرار بود به عنوان پرچمدار این شرکت کره ای در سال 2016 لقب بگیرد، خسارات مالی شدیدی به آنها تحمیل شد.برنامه ریزی سامسونگ برای ادامه فروش فوق العاده گلکسی اس 7 توسط نوت 7 با شکست مواجه شد و این میتواند یک فرصت خیلی خوب برای اپل و طرفدارانش در سراسر جهان باشد تا با معرفی آیفون 7 در جریان کنفرانس این شرکت گوی سبقت را از یکی از رقبای اصلی اش برباید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ دوباره گلکسی نوت 7 را روانه بازار میکند!

نظرات در مورد : باز هم انفجار گلکسی نوت 7 و این بار در هتلی در استرالیا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *