بازی های PS4 برای اندروید را بشناسید

بهترین بازی های ps4 برای اندروید

اکثر افراد رایانه های شخصی قدرتمندی برای بازی ندارند که بتوانند جدیدترین بازی ها را به بهترین شکل انجام دهند بنابراین بازی های ps4 برای اندروید می تواند بهترین ایده باشد. با این حال، با پیشرفته‌تر شدن گوشی های اندروید‌ و آیفون با هر نسخه جدیدتر، اکنون کاربران اندروید و iOS می توانند فناوری اجرای برخی از بازی های کنسول ps4 را در گوشی های خود نیز داشته باشید.

بازی های PS4 برای اندروید

در نهایت، از آنجایی که این بازی‌ها روی رایانه‌های شخصی و کنسول بازی با قیمت‌های بالا در دسترس بودند، به تازگی این بازی ها را می توان از طریق اپ استور نیز دریافت کرد. اما کدام بازی‌های ps4 در گوشی اندروید را می توان به عنوان بهترین بازی های ps4 برای اندروید تهیه کرد که ارزش زمان و پول شما را داشته باشند؟ در اینجا چند نمونه از بهترین بازی های ps4 روی موبایل را فهرست کرده ایم.
این بازی های ps4  آنقدر خوب هستند که برخی از آنها به راحتی می توانند بخشی از لیست بهترین بازی های آندورید و ios باشند.

 Dead Cells : بازی PS4 برای اندروید

لیست بازی های ps4 برای اندروید

اگر به مبارزات هک اند اسلش، گیم پلی روگووانیا و داستانی جذاب علاقه دارید، این بازی را هم در لیست بازی های ps4 برای اندروید دوست خواهید داشت.
این بازی در یک جزیره اجرا می شود. شخصیت شما نتیجه یک آزمایش ناموفق کیمیاگری است و باید به رازهای جزیره و قلعه خود پی ببرید.

شما می توانید ظاهر و سبک بازی و شخصیت خود را بر اساس ترجیح خود سفارشی کنید.
به لطف سیستم مبارزه دیوانه وار و منحصر به فرد در این بازی، می توانید با یک  کنترلر از این بازی لذت بیشتری ببرید. با این حال، برخی از خریدهای درون برنامه ای آن گران قیمت هستند.

FTL: Faster Than Light – بهترین بازی شبیه سازی
FTL: Faster Than Light – بهترین بازی شبیه سازی ps4 برای اندروید

بازی FTL: Faster Than Light یک بازی شبیه سازی معمولی نیست بلکه یکی از بهترین بازی های ماجراجویی ps4 برای اندروید است. این بازی عناصر استراتژی برای یک بازی استثنایی را ترکیب کرده است.

در این بازی شما فرمانده یک سفینه فضایی هستید که وظیفه دارد کهکشان را نجات دهد. با این حال، آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. شما باید منابع خود را مدیریت کنید، تصمیمات تاکتیکی و دیپلماتیک بگیرید و مهمتر از آن، از سختی های این سفر فضایی جان سالم به در ببرید.

به عنوان فرمانده می توانید به خدمه خود برای انجام کارهای خاص دستور دهید. نبردها و اکشن‌های درون بازی عمدتاً مبتنی بر متن هستند و به این بازی حس یکپارچه‌سازی می‌دهند. سطوح بازی به صورت پویا تغییر می‌کنند، بنابراین اگر در یک بازی متفاوت با سناریوی مشابهی روبرو شوید، آنچه در یک موقعیت خاص برای شما مفید بود ممکن است کارساز نباشد.

Star Wars: KOTOR II – بهترین بازی نقش آفرینی PS4 برای اندروید

بهترین بازی های ماجراجویی ps4 برای اندروید

بازی جنگ ستارگان یکی از بزرگترین فرنچایزهای فرهنگ پاپ در تاریخ است. به این ترتیب، کاملا منطقی است که بازی های Stars Wars ارزش بازی کردن در آیفون را داشته باشند.

جنگ ستارگان: سلحشوران جمهوری قدیم یک و دو پس از عرضه بر روی کنسول‌ها، فوراً موفق شد وارد بازی های موبایل شود. اکنون می توانید از دنیای نفس گیر جورج لوکاس در موبایل  خود لذت ببریم. Star Wars: KOTOR II داستانی جذاب، نبردی خوب است که بهترین  عناصر نقش آفرینی  را که در برای یک بازی موبایل می خواهید را، به نمایش می گذارد.

شما کنترل جدی ای از بازی را به دست می گیرید که ارتباط خود را با نیروها از دست داده است. همانطور که سعی می کنید قدرت خود را دوباره احیا کنید، با تصمیمات مهمی روبرو خواهید شد که مسیر تاریخ بازی را تغییر می دهد.
با این حال، رابط کاربری بازی نیاز به بهینه سازی بیشتری دارد و اکثرا به بازی در ps4 بیشتر راغب هستند.

Hearthstone – بهترین بازی رایگان کنسول iOS

Hearthstone – بهترین بازی رایگان کنسول iOS

وقتی به بازی‌های فانتزی فکر می‌کنید، ممکن است بسیاری به بازی‌های کارتی فکر نکنند که به خوبی با این سبک ترکیب شوند. با این حال، Hearthstone شرکت Blizzard Entertainment این دو را به خوبی ترکیب می کند تا یکی از  بهترین بازی های رومیزی اخیر را تولید کند.

در هارتستون‌ Hearthstone، شما باید در نبردهای طولانی و زیاد برای برتری، از حریفان خود جلو بزنید. هدف بازی این است که با ایجاد و استفاده از قوی ترین و استراتژیک ترین بیشترین دسته کارت ها را برنده شوید.

در بازی، لایه‌ای غیرقابل پیش‌بینی وجود دارد، زیرا حتی ساده‌ترین کارت‌ها هم می‌توانند جریان جنگ را تغییر دهند. کارت هایی با طلسم های متعدد، مینیون ها و قهرمانان از دنیای بسیار محبوب World of Warcraft را می توانید جمع آوری کنید.

همچنین یک حالت RPG جدید در این بازی وجود دارد که در آن می توانید تیم رویایی Warcraft خود را برای مقابله با هوش مصنوعی که با پیشرفت شما به صورت پویا تغییر می کند جمع آوری کنید. برای بازیکنان آنلاین، می توانید حالت های PvP و PvE را نیز بازی کنید.

5 GRID Autosport – بهترین بازی مسابقه ای PS4 برای اندروید

5 GRID Autosport – بهترین بازی مسابقه ای PS4 برای اندروید

بازی GRID Autosport یک بازی مسابقه ای است که به عنوان یکی از بهترین بازی های ps4 برای اندروید و iOS است. اگر به بازی های ترکیبی سالم همچون شبیه‌سازی و مسابقه‌های آرکید علاقه دارید، باید این بازی را هم ببینید.

این بازی به خوبی برای اندروید و iOS بهینه شده است، بنابراین شما می توانید از تصاویری با کیفیت و نفس گیر لذت ببرید. از سوختن لاستیک‌ها در پیچ‌های تنگ گرفته تا هندلینگ منحصربه‌فرد هر خودرو، همه آن را احساس خواهید کرد.

این بازی در لیست بازی های ps4 برای اندروید دارای محتوای زیادی است. درواقع با 100 ماشین رقابتی و 100 مسیر مسابقه منحصر به فرد برای آزمایش توانایی شما می باشد.

6. Playdead’s INSIDE – بهترین بازی مستقل

6. Playdead's INSIDE – بهترین بازی مستقل

برخی از بازی‌های مستقل برای همیشه با شما هستند، چه از طریق ps4 و چه با گوشی موبایل اندروید یا آیفون. بازی INSIDE هر دو حالت را ترکیب می کند تا تجربه ای بی نظیر را به شما ارائه دهد.

این بازی، به زبان ساده، بازی عجیبی است. شما یک سبک هنری متمایز به همراه انبوهی از عناصر حل پازل را دریافت می کنید. مهمتر از همه، کل بازی شبیه یک استعاره است.
نمای کلی این است: شخصیت شما پسر جوانی است که خود را نقطه کانونی یک پروژه پوچ می بیند. برای درک دستور کار این افراد مرموز، باید اسرار تاسیساتی را که در آن گیر کرده اید کشف کنید.
در حالی که بازی جذاب است، بازی به قدری کوتاه است که می توانید در عرض 3 تا 4 ساعت آن را تمام کنید.

 XCOM 2 Collection – بهترین بازی استراتژیک

8. XCOM 2 Collection – بهترین بازی استراتژیک

بازی های استراتژیک زیادی به   صورت آنلاین در دسترس هستند. با این حال، فرنچایز XCOM یکی از پیشگامان این ژانر بوده است.

در مجموعه XCOM 2، موجودات فضایی به این سیاره حمله کرده و تسخیر شده اند. به عنوان یک بازیکن، شما بخشی از نیروی XCOM هستید که هدف اصلی آن آزاد کردن سیاره از فرمان بیگانگان است.

در این بازی مبارزات به صورت تاکتیکی نوبتی است و می توانید هر قسمت از تیم خود را شخصی سازی کنید. پس از امتحان کردن ترکیبات مختلف، سبک بازی مورد نظر خود را پیدا کنید.

علاوه بر این، از طریق چالش های زیاد بازی، محتوای زیادی پیدا خواهید کرد. اهداف و چالش های زیادی برای تکمیل بازی در نقشه های مختلف وجود دارد. متأسفانه، بازی تمایل به کرش دارد. بنابراین، هنگام بازی باید مراقب این موضوع باشید.

League of Legends: Wild Rift – بهترین بازی چند نفره

League of Legends: Wild Rift – بهترین بازی چند نفره

بازی League of Legends یکی از بهترین بازی های ps4 برای اندروید و به عنوان یک بازی چند نفره مورد تحسین منتقدان و بسیار محبوب است که در سال 2009 اقتدار خود را بر روی بازی های آنلاین تثبیت کرد.

بازیکن اصلی مانند نبردهای 5 در 5 در یک میدان باقی می ماند. هدف بازیکن از بین بردن “نکسوس” دشمن است که در پایگاه دشمن در سمت دیگر نقشه قرار دارد.

هر بازیکن می تواند “قهرمان” خود را از فهرست بزرگی از شخصیت ها انتخاب کند. هر شخصیت سبک بازی و نقش خود را دارد و می توان آن را با پیشرفت بازی ارتقا داد. علاوه بر این، این رویکرد ارزش زیادی را به بازیکن ارائه می دهد زیرا آنها می توانند یک شخصیت را متناسب با سبک بازی خود سفارشی کنند.

بازی همچنین به طور مداوم با شخصیت ها و نقشه های جدید به روز می شود و حجم عظیمی از محتوا را برای کاوش فراهم می کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازی های PS4 برای اندروید را بشناسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *