ایرپادز اوپو Enco Air 2i در راه است

ایرپادز اوپو Enco Air 2i در راه است

OPPO رسما اعلام کرده است که یک هدفون بی‌سیم جدید را در رویداد رونمایی آتی که قرار است در 10 آگوست برگزار شود، عرضه خواهد کرد. این محصول Enco Air 2i نام دارد و در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفت.

هدفون‌ Enco Air 2i اوپو با مدل‌های قبلی مانند Enco Air 2 تفاوت کمی دارند. با این حال، برای مدلی که شبیه نسخه کوتاه‌شده Enco Air 2 به نظر می‌رسد، دارای ظرفیت داخلی 40 میلی‌آمپر ساعتی است. باتری که می تواند تا 7 ساعت پخش موسیقی با یک بار شارژ و تا 28 ساعت در صورت استفاده با کیس شارژ دوام بیاورد. کیس ذخیره سازی باتری مناسبی با ظرفیت 460 میلی آمپر ساعت دارد. لازم به ذکر است که عمر باتری نسبت به نسل قبلی Enco Air 2 4 ساعت افزایش داشته است.

علاوه بر این، هدفون های جدید به یک واحد صدای 10 میلی متری کامپوزیت با پوشش تیتانیوم فوق العاده بزرگ مجهز شده اند که آنها را قدرتمندتر می کند. حفره صوتی ویژه همراه با مدار مغناطیسی با شار مغناطیسی بالا عملکرد فرکانس پایین را بهتر می کند.

لازم به ذکر است که محصول جدید مانند Enco Air2 از کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی پشتیبانی می کند و کاربران می توانند حتی در فضای باز پر از صداهای پیچیده محیطی تماس های واضحی برقرار کنند. با بلوتوث 5.2 می توان تاخیر را بیشتر کاهش داد و ثبات تماس را بهبود بخشید.

از نظر قیمت، نسل قبلی Enco Air2 بیش از 199 یوان قیمت داشته و قیمت نسل قبلی به 159 یوان می رسد. انتظار می رود قیمت محصول جدید نیز حدود 199 یوان باشد، اما این شرکت هنوز قیمت خرده فروشی توصیه شده را اعلام نکرده است. پیش بینی شده در رویداد آینده محصولات دیگری هم توسط اوپو معرفی شود و به این هدفون بسنده نخواهد شد. این شرکت درصدد است محصولات متنوعی را به مخاطبان ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A1 و کسب تاییدیه 3C

نظرات در مورد : ایرپادز اوپو Enco Air 2i در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *