ایرباد Phantom 315 TWS وینگز زیبا و باکیفیت

ایرباد Phantom 315 TWS وینگز زیبا و باکیفیت

Wings، یک برند محبوب صدا و لوازم جانبی برای بازی، هدفون جدید Phantom 315 TWS خود را به عنوان بخشی از سری Phantom خود در هند معرفی کرده است. هدفون‌ها برای رقابت با دیگر گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه TWS مانند Noise، BoAt و Fire-Bott طراحی شده‌اند که قیمت مؤثری کمتر از 1000 روپیه دارند.

Phantom 315 TWS دارای درایورهای کامپوزیتی 13 میلی متری با کیفیت بالا است که تجربه صوتی بهبود یافته ای را تضمین می کند که هم برای بازی و هم برای پخش موسیقی عالی است.

TWS دارای طراحی داخل گوش است و یک جعبه شارژ بیضی شکل جمع و جور دارد. این هدفون‌ها مجهز به میکروفون‌های چهارگانه هستند که توسط Environmental Noise Cancellation (ENC) فعال شده‌اند که صدای ناخواسته پس‌زمینه را کاهش می‌دهند و تماس‌های واضحی را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، Phantom 315 TWS دارای حالت بازی با تأخیر بسیار کم 40 میلی ثانیه برای جلسات بازی یکپارچه و بدون تاخیر است.

این هدفون حداکثر زمان پخش 40 ساعت را ارائه می دهد (10 ساعت برای هدفون و حداکثر 30 ساعت برای جعبه شارژ). کنترل‌های لمسی به کاربران امکان می‌دهند به جلو یا عقب بروند، حالت بازی را فعال کنند، صدا را تنظیم کنند و آهنگ‌ها را پخش یا متوقف کنند.

علاوه بر این، هدفون ها از شارژ USB Type-C و هر دو کدک SBC و AAC پشتیبانی می کنند. آنها همچنین دارای رتبه IPX5 هستند که آنها را در برابر تعریق و آب مقاوم می کند. Wings Phantom 315 در رنگ‌های سبز، نارنجی، سفید و مشکی موجود است و قیمت آن 300 دلار است. 899. مشتریان می‌توانند این هدفون را در Wingslifestyle.in، Flipkart و Amazon خریداری کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت Urbana وینگز معرفی شد

نظرات در مورد : ایرباد Phantom 315 TWS وینگز زیبا و باکیفیت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *