اگر گلکسی اس 9 دارای بریدگی صفحه نمایش بود چه ظاهری داشت؟

گلکسی اس 9

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی اپل در سال گذشته از سه گوشی هوشمند خود با نام های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 رونمایی به عمل آورد که طراحی آیفون 10 نسبت به دو مدل دیگر و به طورکلی نسبت به تمامی گوشی های آیفون متفاوت تر بود. آیفون 10 اپل دارای یک بریدگی در صفحه نمایش است که بسیاری از کمپانی ها نظیر هوآوی، ایسوس و ال جی نیز از این نوع طراحی آیفون استفاده کرده و پرچمداران خود را با یک بریدگی صفحه نمایش معرفی کردند ولی کمپانی سامسونگ در زمان معرفی گلکسی اس 9 تصمیم گرفت که همان روند پیشین خود را دنبال کند.

گلکسی اس 9

علاوه بر تمامی این موضوعات، از نظر طراحی گلکسی اس 9 سامسونگ اگر چه دارای بریدگی صفحه نمایش نمی باشد ولی جذابیت آن به اندازه ی آیفون 10 کمپانی اپل است و در نوع طراحی آن هیچ شکی نیست. با تمامی این اوصاف اگر نوع طراحی پرچمدار جدید این کمپانی کره ای نیز همانند پرچمدار جدید کمپانی آیفون می شد، به نظر شما ظاهر آن چگونه بود؟

گلکسی اس 9

یکی از طراحان برجسته ی دنیای فناوری، به نام Martin Hajek به منظور بررسی ظاهر گلکسی اس 9 تصمیم گرفت که رندرهایی از این گوشی هوشمند با بریدگی صفحه نمایش ارائه دهد. البته این طراح مشهور بریدگی آیفون 10 را کمی بزرگتر طراحی کرده است و این مضوع در حالی است که گلکسی اس 9 سامسونگ تقریبا هیچ حاشیه ای ندارد.

گلکسی اس 9

اکنون اگر به تصاویر نگاه کنید می بینید که این پرچمدار کره ای با وجود این زائده بر روی پنل جلویی نیز بسیار جذاب می باشد  و همچنین از آنجایی که کمپانی گوگل قرار است پشتیبانی از این ویژگی را در اندروید P نیز داشته باشد، بعید نیست که سامسونگ در نسل بعدی پرچمدار خود از این نوع طراحی استفاده نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اگر گلکسی اس 9 دارای بریدگی صفحه نمایش بود چه ظاهری داشت؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *