اپل هر سال مک های ارتقایافته را معرفی می کند

اپل هر سال مک های ارتقایافته را معرفی می کند

اپل با پردازنده‌های سری M خود بازار رایانه‌های شخصی را غرق کرده است. روندی که با M1 آغاز شد با موفقیت در M2 Pro و Max ادامه دارد. در حالی که همه در مورد حرکت بعدی غول فناوری ایالات متحده تعجب می کنند، تیم میلت، طراح چیپ اپل در مصاحبه اخیر خود به برنامه های آینده این شرکت برای مک ها اشاره کرد.

تیم میلت، طراح چیپ اپل، در مورد اهداف اصلی این شرکت برای توسعه تراشه M1، و نحوه نزدیک شدن اپل به کار بر روی هر نسل متوالی تراشه مک صحبت کرد. مصاحبه با Millet شروع می شود که در مورد تمایل به بازنشانی کامل انتظارات در مورد آنچه که یک لپ تاپ و پردازنده دسکتاپ می تواند به دست آورد صحبت می کند.

میلت در مورد اهداف این شرکت برای توسعه تراشه M1 و نحوه نزدیک شدن اپل به طراحی هر نسل متوالی صحبت کرد. Millet که 30 سال است تراشه می‌سازد و نزدیک به 17 با اپل بوده است، گفت که با تراشه M1، این شرکت به دنبال آن است که انتظارات را در مورد آنچه که یک لپ‌تاپ و پردازنده دسکتاپ می‌تواند به دست آورد، دوباره تنظیم کند.

طراح Millet اظهار داشت که اپل رویکرد یکسانی را برای هر نسل متوالی از تراشه‌ها اتخاذ می‌کند و خانواده M2 برای حفظ موقعیت رهبری شرکت با فشار دادن فناوری به محدودیت‌های آن طراحی شده است. او همچنین خاطرنشان کرد که اپل در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد زیرا می تواند در هنگام طراحی تراشه ها با تیم های سخت افزاری و نرم افزاری همکاری کند.

اپل از لحاظ تاریخی هر سال آیفون را به روز می کند، اما در زمان بندی آپدیت های مک، تصادفی تر بوده است. میلت اظهار داشت که اپل کنترل برنامه توسعه تراشه خود را در اختیار دارد، این موضوع را برای مک های آینده تغییر خواهد داد. او گفت: «ما نمی‌خواهیم مک خیلی از منحنی فناوری فاصله بگیرد.»

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه دانلود آهنگ در Apple Music برای گوش دادن آفلاین

نظرات در مورد : اپل هر سال مک های ارتقایافته را معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *